De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwerp1

Well-known member
45255466_303.jpg


Speelschema
Speeldag 12-4 juni 2022
Speeldag 25-8 juni 2022
Speeldag 38-11 juni 2022
Speeldag 412-14 juni 2022
Speeldag 522-24 september 2022
Speeldag 625-27 september 2022
Halve finale14-15 juni 2023
Finale18 juni 2023

Groepen
Groep A1Groep A2Groep A3Groep A4
OostenrijkTsjechiëHongarijeWales
KroatiëZwitserlandEngelandPolen
DenemarkenPortugalDuitslandNederland
FrankrijkSpanjeItaliëBelgië
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke nations league groep maar het boeit nog altijd geen reet en waarom spelen ze dat nu nog met het WK in aantocht. Na een lang seizoen mogen ze in juni nog 4 veredelde vriendenmatchkes gaan spelen, het komend voetbalseizoen wordt sowieso al op mekaar gepropt tussen augustus en december en dan zitten daar ook nog nations league matchen tussen
 
Op basis van? Oprechte vraag want heb van alletwee zo goed als niks gezien.
Tgoh, ‘t is een vergezochte ‘misschien’. Zuiver vanwege iets meer ervaring, betere competitie en speelde al een keertje mee. Nu is het een beetje een domper om hem al meteen te laten ‘vallen’ en een ander jonkie mee te pakken in de plaats. Maar onverdiend is het niet voor Onana denk ik, al heb ik die enkel Europees zien spelen. Ik zou zelfs durven beginnen te kijken om gewoon Witsel door te schuiven misschien.
 
Courtois doet niet mee.
KDB vindt het 'niet belangrijk'. (maar hij doet wel mee?)

Misschien hoeven wij dan ook niet te kijken he :unsure:
 
Ze hebben toch ook gewoon gelijk?
Nations League is een playmobil competitie zonder enige prestige. Die gasten hebben er net een slopend seizoen op zitten en moeten binnen enkele weken al terug gaan trainen omdat de competitie te vroeg begint door dat onozel WK in die zandbak.

Ik zou me hier toch ook niet voor kunnen opladen eerlijk gezegd. Voor 1 keer zou ik Bobby gewoon gelijk geven als hij enkel bankzitters meepakt. Die kunnen wat matchritme gebruiken en zo hebben de andere een week of 2 extra rust.
 
Inderdaad, je kan die mannen geen ongelijk geven. Rust is o zo belangrijk voor hen (zowel tijdens als na het seizoen) en dan gaan ze ineens 4 interlands op 2 weken tijd inplannen :wtf:
 
Courtois doet niet mee.
KDB vindt het 'niet belangrijk'. (maar hij doet wel mee?)

Misschien hoeven wij dan ook niet te kijken he :unsure:
Dat is ook wel gewoon zo, vooral door de timing van die wedstrijden. Die mannen zijn stikkapot en mogen nu nog eens twee weken vol aan de bak. Waaronder tegen een Nederland vol topspelers dat door Van Gaal wordt geleid.
 
Ze hebben in maart vrijaf gekregen en aangezien het WK er binnen 5 maanden is, is het ook logisch dat Bobby dit nu wel serieuzer opneemt (dan toen in maart).

Uiteraard boeit deze liga niet, maar anders werden er ook gewoon oefenwedstrijden gespeeld. In ieder geval zijn het degelijke tegenstanders (wat we zonder deze liga mogelijk niet gehad hadden).

Vervelend voor de spelers, maar sommige zijn altijd al wat weners geweest.
 
Dat is ook wel gewoon zo, vooral door de timing van die wedstrijden. Die mannen zijn stikkapot en mogen nu nog eens twee weken vol aan de bak. Waaronder tegen een Nederland vol topspelers dat door Van Gaal wordt geleid.
Altijd opletten met Martins Indi en Vincent Janssen :unsure:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan