VTM Blind Getrouwd 2023

XA4

Well-known member
Hotelmanager, retail store manager, stewardess, ...
veel tijd over dus om samen te wonen achter de uren :unsure:
 
Ja, toch altijd een programma om samen met de madam te kijken :tongue:

Eens kijken wie van de vrouwen dit seizoen de 'seut' is, en wie van de mannen 'socially awkward' :oi22:

Al de verwachtingen alweer...
'Ik ben zelf eigenlijk niet avontuurlijk, maar ik zoek wel iemand die mij avontuurlijk kan maken'... waarom?
'Ik zoek een partner die mij iets bij kan leren' ... volg een cursus, of lees eens een boek.
'Ik ben zelf heel sportief, en ik verwacht dat eigenlijk ook van mijn partner'... als je later samen kinderen hebt, is het gedaan om samen 3x per week te gaan lopen hoor.
 
Ja, toch altijd een programma om samen met de madam te kijken :tongue:

Eens kijken wie van de vrouwen dit seizoen de 'seut' is, en wie van de mannen 'socially awkward' :oi22:

Al de verwachtingen alweer...
'Ik ben zelf eigenlijk niet avontuurlijk, maar ik zoek wel iemand die mij avontuurlijk kan maken'... waarom?
'Ik zoek een partner die mij iets bij kan leren' ... volg een cursus, of lees eens een boek.
'Ik ben zelf heel sportief, en ik verwacht dat eigenlijk ook van mijn partner'... als je later samen kinderen hebt, is het gedaan om samen 3x per week te gaan lopen hoor.

Idd, wij sporten hier wel beide, maar ik ben blij dat het maar een half uur tot een uur gaan lopen is van haar.
Onlangs begon ze over een koersfiets en het koud zweet brak me spontaan uit.

Dat is dus ofwel samen gaan rijden (maar ik ga niet ieder keer op dat tempo rijden of ik heb niet getraind) of apart als de kinderen thuis zijn, maar als ik zie hoeveel tijd je erin moet steken van mezelf dan zou het ook niet goed komen.
Heb haar dan maar wijsgemaakt dat ik niet denk dat het iets voor haar is met alle negatieve punten erbij. 😁

Dusja ik zou toch ook niet echt op zoek gaan naar een sportfreak als je er zelf 1 bent. In het begin zal dat plezant zijn, maar na een tijd zou er wel eens miserie van kunnen komen.
 
Idd, wij sporten hier wel beide, maar ik ben blij dat het maar een half uur tot een uur gaan lopen is van haar.
Onlangs begon ze over een koersfiets en het koud zweet brak me spontaan uit.

Dat is dus ofwel samen gaan rijden (maar ik ga niet ieder keer op dat tempo rijden of ik heb niet getraind) of apart als de kinderen thuis zijn, maar als ik zie hoeveel tijd je erin moet steken van mezelf dan zou het ook niet goed komen.
Heb haar dan maar wijsgemaakt dat ik niet denk dat het iets voor haar is met alle negatieve punten erbij. 😁

Dusja ik zou toch ook niet echt op zoek gaan naar een sportfreak als je er zelf 1 bent. In het begin zal dat plezant zijn, maar na een tijd zou er wel eens miserie van kunnen komen.
Tenzij je geen kinderen hebt/wilt. Of als de kinderen één keer tieners zijn.
Dan is zo een gezamenlijke (sport)passie wel plezant denk ik.



Ik ga ook nog eens volgen. Heb een paar seizoenen overgeslagen maar nu heb ik er weer zin in.
Het viel me ook wel op dat het toch allemaal knappe mensen zijn.
 
De deelnemers zijn gekend.
De trouw is opnieuw gezamenlijk.
Start dit najaar op VTM.

Alexander Scherpereel heeft als levens motto "Work hard, Play hard".
f*ck ik krijg hier spontaan diarree van
 
Ja, toch altijd een programma om samen met de madam te kijken :tongue:

Eens kijken wie van de vrouwen dit seizoen de 'seut' is, en wie van de mannen 'socially awkward' :oi22:

Al de verwachtingen alweer...
'Ik ben zelf eigenlijk niet avontuurlijk, maar ik zoek wel iemand die mij avontuurlijk kan maken'... waarom?
'Ik zoek een partner die mij iets bij kan leren' ... volg een cursus, of lees eens een boek.
'Ik ben zelf heel sportief, en ik verwacht dat eigenlijk ook van mijn partner'... als je later samen kinderen hebt, is het gedaan om samen 3x per week te gaan lopen hoor.
Dat 'iets willen leren van mijn partner' ca va nog das imo gewoon een andere manier om te zeggen dat ge openstaat voor de passie en interesses van een ander, ook al zijn die de uwe niet. Kheb ook liever iemand die mij iets kan bijleren :v

Voor de rest, die absolute focus op sport en reizen bij zo goed als alle kandidaten. Op den duur zijn ze zo inwisselbaar. Nu ik denk dat dat nu eenmaal wel de hobby's bij uitstek zijn bij singles. Maar die dingen veranderen dan weer net heel snel bij relatie en -zeker- kinderen.
 
Laatst bewerkt:
Dat 'iets willen leren van mijn partner' ca va nog' das imo gewoon een andere manier om te zeggen dat ge openstaat voor de passie en interesses van een ander, ook al zijn die de uwe niet. Kheb ook liever iemand die mij iets kan bijleren niet :v

Voor de rest, die absolute focus op sport en reizen bij zo goed als alle kandidaten. Op den duur zijn ze zo inwisselbaar. Nu ik denk dat dat nu eenmaal wel de hobby's bij uitstek zijn bij singles. Maar die dingen veranderen dan weer net heel snel bij relatie en -zeker- kinderen.
Dan is het gedaan met de pret.
 
  • Support
Waarderingen: 515
Een aantal bijna-kandidaten zijn "exclusief" op VTM Go te zien, dus het zijn 4 koppels en wat afvallers.

Wie gewoon via TV volgt: kans is 99% dat VTM het nadien toch gewoon op TV zet via VTM2 ofzo, hebben ze eerder ook al gedaan met andere shorts die verbonden zijn met het hoofdprogramma.

 
Ik denk dat ge daar geen serieuze ambras mee wilt met die Emanuela. Dan hebt ge 5 Latijnse furies achter u aan :D

Ik zou trouwens de pielekes krijgen van een vrouw die heel attached is aan haar familie waarbij ge constant urenlang op de koffie moet komen of waarbij er iemand elke vijf voet aan uw deur staat. Een hechte familieband is leuk maar er moeten grenzen getrokken !
 
Vernomen van op het werk, via een collega
1ste kopel die Jolien en Brecht zijn nog samen, collega kent die Brecht
 
Dafuq, dit zijn stuk voor stuk mooie mensen. Natuurlijk weer de zieligeVTM-filter erover zodat de doekjes naar boven komen en al helemaal met dramatische vioolmuziek.

Waarom kan er niet eens een Norbert uit bandencentrale Jorissen, een Chantal van de krantenwinkel 't Gazetje meedoen?
Allemaal van die afgeborstelde types die gewoon onrealistische eisen zullen hebben en een job als stewardess laat u wel van de grond gaan terwijl die nooit thuis zijn.

Die latina met die brave gast, dat kan toch niet werken vanaf m'n luie zetel.
 
een job als stewardess laat u wel van de grond gaan terwijl die nooit thuis zijn.
Hangt er vanaf in welk regime ze vliegen he. Zo'n job is nogal makkelijk te tailoren naar de needs van de werknemer. 50%, 60%, 75%, fulltime, ... allemaal mogelijk. Die thuis werkt 50%, is 2 volledige weken thuis, dan in de weken dat ze vliegt doet ze 3 lange afstanden waarbij ze in totaal een 9 dagen weg is van de 14. Dus op een hele maand is die 21 dagen thuis en 9 weg gemiddeld, en dat aan een loon van een fulltimer met een kantoorbaantje.

KLM cityhopper vliegt ook gewoon Europa, dus moest ze daar werken dan is da 's morgens op en 's avonds weer thuis met af en toe eens een nacht in een Europese stad.

Fulltime lange afstand, das een ander paar mouwen, dan heb je geen leven (buiten je werk).
 
Terug
Bovenaan