VTM Blind Getrouwd 2022

Dat is dan toch nog goed gekomen precies. :)

Ze weet wat ze daarvoor moet doen? Want ge koopt da niet in de winkel.. hopelijk kan ze haar lach in bedwang houden
 
Ze weet wat ze daarvoor moet doen? Want ge koopt da niet in de winkel.. hopelijk kan ze haar lach in bedwang houden
Ik denk dat het intussen wel duidelijk is dat het probleem vooral de camera's waren die ze onderschat heeft. En dat het bij haar trager gaat, who cares, ze heeft een man die er het geduld voor wil opbrengen, komt de komende tijd wel goed met die twee denk ik. Niet iedereen bespringt elkaar op date 3, inclusief mijzelf.

Ik heb veel meer begrip voor hen dan voor de andere twee heterokoppels waar er vooral een prins op het witte paard werd verwacht.
 
Gelukkig voor Jiri :D

De preutsheid vond ik niet het grootste probleem bij Florence, maar eerder bepaalde uitspraken die nogal puberaal waren of negatief tov van Jiri waren.

Des te beter dus. Dat laatste zal dan zonder camera's ook wel beter zijn zeker ;) Maar het is duidelijk dat het ook wel een rustige, geduldige kerel is.
 
Jana wil heel graag stoer en hard-to-get overkomen denk ik (cfr haar hele "dont care" houding gedurende de volledige tijd van het experiment). Idem dat "laat hem maar beslissen, mij is het gelijk", ze zal wellicht hebben gedacht: Christiaan loopt toch achter mij, en ik kan de "don't care" attitude verder trekken. Maar dat draaide wel anders uit toen Christiaan nee zei. Je zag dat ze verschoot in haar blik.

Wat me nog het meest ergerde was dat ze te trots was om toe te geven dat ze het wou. Een "ja" als de ander "ja" zegt is dat je het wilt, en als de ander "nee" zegt stelt de vraag zich niet of het andere een "ja" dan wel een "nee" is, dan is het toch al een nee. Ze had perfect gewoon "ja" kunnen zeggen (daar kwam het immers gewoon op neer), maar ze moest weer doen alsof het voor haar dan ook een nee was en ze toch niet "afgewezen" was. Vind die gespeelde attitude van haar vermoeiend.
 
Laatst bewerkt:
Begrijp Florence wel, stel je voor dat je tijdens het programma sekst en ontdekt dat het écht slecht is en dan moet je daar nog een tijd verplicht mee samenwonen. Lijkt mij pure horror.

Ze heeft dat slim aangepakt.
 
Echt chapeau voor Flo en Jiri dat ze elkaar een kans geven zonder de camera's erbij. Daar kan nog iets uit bloeien als ze haar muur naar beneden haalt. Er is alleszins sprake van veel respect voor elkaar.
Sterke en verstandige beslissing van Chistiaan, al helemaal als je het vervolgverhaal leest en ziet dat hij daar ook voet bij stuk heeft gehouden.

Die kandidaten zitten er precies wel warmpjes bij met hun huizen die zo passen in de interieurbijlage van de gazet. Ik heb zo'n bruin vermoeden dat VTM ook wel eens gepasseerd is met wat volk om het allemaal wat te pimpen.
Gij hebt dien ps3 booth van Jiri gemist zeker?
 
Jana en Lien hebben een serieus prinsessengehalte en ze lijken me van die dames die het gewoon werden dat er wel naar hun pijpen werd gedanst.

Ik kan moeilijk een cynisch lachje onderdrukken na de afwijzing van Christiaan omdat ze wellicht een ja had verwacht, want zulke meisjes weten dat de mannen in de rij staan dus ze zijn dat controle-element wel gewoon. Christiaan leek me wel verliefd echter besefte hij dat hij constant naar Jana's pijpen zou moeten gaan dansen en zichzelf zo heruitvinden dat hij niet meer z'n eigen is.

Moedige beslissing, want velen zouden bij haar blijven omwille van haar knappe verschijning, al matchen de overige punten niet.
 
Die kandidaten zitten er precies wel warmpjes bij met hun huizen die zo passen in de interieurbijlage van de gazet. Ik heb zo'n bruin vermoeden dat VTM ook wel eens gepasseerd is met wat volk om het allemaal wat te pimpen.
Ja idd, dat huis van Jana bv. Denk niet dat zij dat alleen kon betalen?
Lien ook een dik huis maar zij is dan zelfstandige.
 
Ja idd, dat huis van Jana bv. Denk niet dat zij dat alleen kon betalen?
Lien ook een dik huis maar zij is dan zelfstandige.
Lien haar huis was (volgens vriendin) van haar oma

En of een koffiebar nu zo een goudmijn is betwijfel ik wel. Ze is alvast niet echt vriendelijk naar het schijnt
 
Waarom andersman rekening maken?
Waarom zou dat allemaal niet kunnen, er zijn er hier op het forum ook genoeg.
Het loon van iemand in onderwijs is gekend
Dus nee van dat loon kan je dergelijke woonst niet bouwen.

Wat eventueel kan is door beleggen maar dan moet ze al heel veel geluk gehad hebben ;)
 
Het loon van iemand in onderwijs is gekend
Dus nee van dat loon kan je dergelijke woonst niet bouwen.

Wat eventueel kan is door beleggen maar dan moet ze al heel veel geluk gehad hebben ;)
Of ze heeft een royale schenking gekregen, zoals sommigen hier ook kregen en hun kinderen ook met plezier gunnen. 🤷🏼
 
Het loon van iemand in onderwijs is gekend
Dus nee van dat loon kan je dergelijke woonst niet bouwen.

Wat eventueel kan is door beleggen maar dan moet ze al heel veel geluk gehad hebben ;)
En loon is altijd het enige dat telt? Wie weet hoe ze met geld omgaat, hoelang ze al vakantiejobs of weekendwerk doet, …
Hoe groot was de spaarpot, de steun van thuis, …
Komaan mannen, topics genoeg die dat bewijzen he.
 
Of ze heeft een royale schenking gekregen, zoals sommigen hier ook kregen en hun kinderen ook met plezier gunnen. 🤷🏼
Hoogst wss zal dat hier het geval zijn
En loon is altijd het enige dat telt? Wie weet hoe ze met geld omgaat, hoelang ze al vakantiejobs of weekendwerk doet, …
Hoe groot was de spaarpot, de steun van thuis, …
Komaan mannen, topics genoeg die dat bewijzen he.
Ze is 29 jaar he
Ik heb ook altijd vakantiejob gedaan en kan met geld omgaan maar dan nog heb je geen 200k op je rekening op je 30e met een job in onderwijs (bachelor diploma neem ik aan).

Dus ja dat is met hulp. Maar jij bent het net die post alsof dat zonder hulp is

VTM selecteert ook enkel mensen met stabiele financiële situatie lijkt me
 
Denigrerende taal puur op basis van iemand zijn spullen/financiën is onnodig.
Ja idd, dat huis van Jana bv. Denk niet dat zij dat alleen kon betalen?
Lien ook een dik huis maar zij is dan zelfstandige.
Dat huis vanJana was toc allesbehalve speciaal? Alleenstaande Matexi eenheidsxorst nieuwbouw op een mini lapje grond...
 
Dat huis vanJana was toc allesbehalve speciaal? Alleenstaande Matexi eenheidsxorst nieuwbouw op een mini lapje grond...
Voor een alleenstaande schooljuf blijft Matexi eenheidsworst meestal onbetaalbaar. Nu, we moeten hier haar rekening niet maken, ze zal ervoor gewerkt hebben, misschien gesponsord zijn door de ouders, ... Maakt niet uit. Het viel mij gewoon op dat er in al die huizen precies een interieurarchitect was gepasseerd. Dat ze geen kinderen hebben zal ook wel helpen 🙈
 
Voor een alleenstaande schooljuf blijft Matexi eenheidsworst meestal onbetaalbaar. Nu, we moeten hier haar rekening niet maken, ze zal ervoor gewerkt hebben, misschien gesponsord zijn door de ouders, ... Maakt niet uit. Het viel mij gewoon op dat er in al die huizen precies een interieurarchitect was gepasseerd. Dat ze geen kinderen hebben zal ook wel helpen 🙈
Voor veel koppels ook...

De anderen hadden ook wel een zeer deftig huis idd. De huizen van Lien, Joren en Jiri waren ook de moeite. Als alleenstaande zonder extra hulp zal dat heel moeilijk zijn, maar er zijn zoveel mensen die 'iets' meekrijgen van thuis. Niet iets om je slecht bij te voelen of je voor te schamen uiteraard.

En in het geval van Jana, het is 'maar' Lokeren natuurlijk :unsure: :tongue:
 
Voor veel koppels ook...

De anderen hadden ook wel een zeer deftig huis idd. De huizen van Lien, Joren en Jiri waren ook de moeite. Als alleenstaande zonder extra hulp zal dat heel moeilijk zijn, maar er zijn zoveel mensen die 'iets' meekrijgen van thuis. Niet iets om je slecht bij te voelen of je voor te schamen uiteraard.
Joren en jiri zijn wel dertigers, als die bij wijze van spreken 10j op hotel mama hebben geleefd en spaarden, hadden die ineens ook èn een stevige eigen inleg èn een hoger loon dan de standaard 25-jarige dus kunnen die ook meer lenen.
 
Terug
Bovenaan