VTM Blind Getrouwd 2023

Voor de rest zat de laatste aflevering natuurlijk weer vol clichés :tongue:
- 'Ik had me geen betere partner kunnen wensen' - euh jawel? Een partner waar je wél mee wou/kon samenblijven misschien? :unsure:
- 'Er is toch een hele waardevolle vriendschap ontstaan, wat misschien nog wel meer waard is' - euh, ik denk niet dat je meedeed aan dit programma om vriendschap te vinden? :unsure:

Hahaha ik zei éxact hetzelfde tegen mijn vriendin gisteren. "Ik had het met niemand anders willen doen," dus liever met die persoon die je niet moest hebben in the end in plaats van iemand die dat wel zou willen? 😂
 
Hahaha ik zei éxact hetzelfde tegen mijn vriendin gisteren. "Ik had het met niemand anders willen doen," dus liever met die persoon die je niet moest hebben in the end in plaats van iemand die dat wel zou willen? 😂
Idem (tegen de schoonzus, niet mijn vriendin)
 
Wij hebben liggen zeuren over hoe meerdere kandidaten het verschil tussen letterlijk en figuurlijk niet kennen.
Saai seizoen toch wel, het ging maar traag vooruit.
 
Er was ook iets met potentie (ipv potentieel) maar ben al vergeten wie het zei (ge ziet, ik let enkel op de belangrijke dingen!)
 
"Alexander kan niet beter krijgen dan dit." Wie zegt dat Alexander is afgeknapt op het uiterlijk? Wie zegt dat hij niet verliefd zou kunnen worden op een minder aantrekkelijke vrouw die goed bij zijn leefwereld en interesses aansluit?

Als ze mij daar samen zetten met een Brecht, zou er voor mij ook niets inzitten hoewel hij een stuk knapper is dan ik en er ook niets groot lijkt mis te zijn met die gast. Je zou ook denken dat de experts wel een inschatting hebben gemaakt van hoeveel raakvlakken de koppels hebben, maar in hun uitleg bij Fleur en Alexander bleef dat steken op "ze vinden familie belangrijk". Dat + mekaar niet irritant vinden zou voor mij ook niet voldoende zijn om op nog relatief jonge leeftijd mij aan iemand te binden.
 
Bij MAFS Australia is het een continue partnerwissel tijdens en na een seizoen, waarom zou dat hier ook niet kunnen?
Daar is ook niks mis mee zolang het op een deftige manier gebeurt. Beiden zijn vrijgezel. 99% van de publieke opinie zou er geen graten in zien. Juist in tegendeel. Go for it zou ik zeggen.

Ah dat vijfde huwelijk. Sharon die staat al echt meteen te geilen op haar blond vrouwtje :D (die indruk geeft ze toch). Allé ja zo veel te beter. Ze is ook iets mannelijker qua uitstraling dan Karen. Ik ben benieuwd.
 
Ik dacht dat "Blind getrouwd - Het vijfde huwelijk" een webserie ging zijn op vtmgo, nu komt dat toch ineens op tv.
Ja idd, ze ondergraven hun eigen streamingdienst. Zondag is voor VtM een death slot, dus denk dat ze hier helemaal niks van verwachten, maar duidelijk meer dan van VTM Go. Wss zal de buzz wat groeien door artikels te lanceren in hun geschreven media Humo, Dag Allemaal, HLN en De Morgen.
 
Emma & Emile - Blijven niet samen - Emile gaat nog wel vreemde zaken zeggen en doen
Matthieu & Isabelle - Blijven niet samen - Veel te speels - geen vlinders
Alexander & Fleur - Blijven niet samen - loopt finaal nog faliekant af
Jolien & Brecht - Blijven samen - Ik zie dat wel goedkomen. Ne vent die bleit voor een vrouw en vrouwlief die dat erg vindt = Ne match!
Ik had bij mijn oorspronkelijk voorspelling (17 oktober) MOETEN blijven want dat was effectief de enige juiste :support:

Dus ik zal dan maar mijne pronostiek vervolledigen

Sharon & Karen - Gehuwd - Dat komt goed. Karen begint al te bleiten en bij Sharon zijn er al kriebels (dat is nog een understatement).
 
In de teaser van de volgende aflevering van het lesbische koppel lijkt de blonde er definitief een einde aan te maken?
Drama creëren voor meer kijkers? Ik heb de teaser nog niet gezien, maar tijdens het gewone seizoen waren er ook verschillende teasers die deden alsof er een groot drama gebeurd was... wat dan uiteindelijk een storm in een glas water was.
 
Drama creëren voor meer kijkers? Ik heb de teaser nog niet gezien, maar tijdens het gewone seizoen waren er ook verschillende teasers die deden alsof er een groot drama gebeurd was... wat dan uiteindelijk een storm in een glas water was.
Zoiets denk ik.

Sharon: Ik voel al kriebels
Karen: Ik ben nog niet verliefd
En op het einde een kort fragment waarop het lijkt alsof Karen er de brui aan geeft.

Het is al saai genoeg. Dit lijkt mij eerder wat knip en plakwerk. Men toont wat men wil tonen.
Volgens mij is dat fragment uit de context getrokken maar we zullen zaterdag wel zien zeker?

Men moet het nog ergens interessant houden voor de kijker.
 
Terug
Bovenaan