VTM Blind Getrouwd 2023

En Brecht & Jolien, ja, dat is een droomkoppel. (Alleen, als ik kijk naar haar instagram begrijp ik hoegenaamd niet hoe een vrouw als Jolien een TV-programma nodig heeft om aan een vent te geraken... Ik ben dan altijd geïntrigeerd naar wat er de vorige relaties is misgelopen. Haar lat die steeds te hoog lag?)
Miss Gent 2010 was blijkbaar 6 jaar samen met een Hollander en tijdens corona is het misgelopen.

"Jolien, die een lange relatie van zes jaar achter de rug heeft met een Nederlander, is klaar om een gezin op te starten. "We gingen tijdens de pandemie uit elkaar en ik verhuisde terug naar België. Toen schoot ik wel even in paniek dat ik al dertig was en terug vanaf nul moest beginnen. Ik wil namelijk echt een gezin stichten en ik heb een grote kinderwens", vertelt Jolien in Flair."

M.a.w. binnen de kortste keren staan ze in "de boekskes" met zo'n cliché foto, zij met een dikke buik en de hand van de turnleraar er op. Maar eerst nog even polsen wie de hoogst biedende is voor de babyfoto's 😁
 
Als we een V60 al een dikke bak gaan noemen😁
Haha, ok ik snap je wel. Maar het was eerder van 'amai, die zal precies toch wel een deftige job hebben' terwijl hij precies wat de chirojongen is die hele dagen op café zit.

Ik heb wel de eerste 2 afleveringen niet gezien, dus had de voorstellingen van de deelnemers niet gezien.
 
Ach, ik ken zo nog IT-consultants met geen of nauwelijks mensen onder hen die ook met zo'n V60 hybrid full-option R-design van 300PK mochten rijden... En nettovergoedingen a volonté. Het brutoloon is dan echter niet om over naar huis te schrijven.
 
Ik vond deze seizoen toch meer een seizoen waarin bijna alle vrouwen echt open waren en het zagen zitten maar de mannen dan eerder van nope niet voor mij, terwijl de vorige seizoenen de vrouwen meer gesloten waren dan de mannen niet?

En over de auto's, dan liever de BMW 5 serie van Alexander tho.
 
Ik denk dat Isabel zich wat kwetsbaarder had moeten opstellen van int begin. OK er volgden nu op t einde wel wa traantjes, maar zelfs dan kon ze het niet laten om in ne lach te schieten.

En Fleur is wa braaf geweest denk ik.
 
Ik vind niet dat Matthieu daar zo ‘oké’ mee omgegaan is, ik vond hem tot op het einde vrij loemp. Niet onbeleefd maar nogal onbeholpen. Het is ook een Matthieu die je dan over de volgende twee jaar drie keer in de boekjes zal zien met ‘de ware’.
Zou er echt niet van verschieten dat Mathieuke iemand anders heeft leren kennen voor het programma.

Vond het opmerkelijk dat die zich echt niet heeft opengesteld. Ja, wa lachen en domme lollekes maken op den trouw en op reis. Maar dan echt alles zoeken om te verantwoorden waarom ze toch geen match zouden zijn.

Neen, ik zou ook geen week met zijn vrouw kunnen samenleven. Maar omgekeerd zou ik mij ook doodergeren aan hem.

Je merkt dat de andere 3 koppels zich wel hebben opengesteld. En onzen Thieu zowat de enige is die dat dit jaar niet heeft gedaan.
 
Ik denk dat Isabel zich wat kwetsbaarder had moeten opstellen van int begin. OK er volgden nu op t einde wel wa traantjes, maar zelfs dan kon ze het niet laten om in ne lach te schieten.

En Fleur is wa braaf geweest denk ik.
Fleur wil wel maar was aant wachten op Alex die niet wilt...
 
ik snap alexander wel: hij is werelds, zij een winkeljuffrouw in haar dorp. Weinig raakvlakken.

Denk dat die wel heel goe overeenkomen, maar als je natuurlijk in Brussel woont, en de andere aan de kust, dan ga je het al wat minder snel eens proberen, zoals Emile en zijn madam doen, die zo goed als in dezelfde stad wonen.
 
De "online" oproepen hebben dan toch nog resultaat opgeleverd voor 1 van de 3 "extra" kandidaten:
Van start op maandag 27 november om 22 uur op VTM Go.
Wrm hebben ze die niet met de andere koppels laten meedoen?
 
Terug
Bovenaan