VTM Blind Getrouwd 2023

Denk het niet, die wonen ver uit elkaar dus ze moeten extra veel moeite doen om nog elkaar te zien en is duidelijk dat de "klik" er niet is bij Alexander.

Bij zowel Alexander als Matthieu vraag ik me toch af of die wel echt op zoek waren naar een vaste/definitieve relatie? (al zou ik ook wel afgeknapt zijn op het constante gegiechel van Isabelle)
Geen kusjes was het eerste veeg teken bij mij. Alexander deed zelfs geen moeite. En kusjes geven heeft niks te maken met al dan niet reeds gevoelens hebben hé? Hij probeerde het gewoon niet eens. Hoe kan je dan gevoelens ontwikkelen en je nergens echt iets 'close' probeert?

Volgens mij frustreert het hem eerder dat Fleur zo goed bij hem past dan dat hij geen gevoelens heeft (ipv omgekeerd). Die indruk krijg ik nu toch.

Ik kan mis zijn en misschien zegt hij straks toch 'ja'. Maar ik gok op een 'neen'. Flauw van hem indien dat zo gaat zijn (vind ik) maar het is wat het is.
 
Alexander krijgt in het voorfilmpje van volgende week precies wel stevig rond zijn oren van Ingeborg.

Imo is Fleur iemand die perfect bij hem zou passen en ik zie hem ook niet heel veel beter kunnen scoren.
 
Ik denk dat Alexander Fleur iets te “onder de kerktoren” vindt. Niet dat ik dat terecht vind eigenlijk. Maar hij woont bewust in een grootstad, werkt op het hoofdkantoor van een multinational, heeft Erasmus gedaan,.. in die zin vindt hij Fleur haar leefwereld misschien te klein. Al komt ze op mij heel werelds over, meer dan jolien of Isabelle van mindset.
 
Haar kin zou een afknapper zijn voor mij maar dat is moeilijk op een scherm te beoordelen. Buiten dat mag ze zeker gezien worden.
Als dat het enige is ..

Nu goed ze houden het allemaal wel redelijk netjes. Ik verwacht dat ze binnen het jaar alle 8 van straat zijn.
Behalve als ze dit natuurlijk zelf niet willen ..
 
Ai ai, Alexander toch...

Fleur mag toch gezien worden. Lijkt me ook iemand die best positief in het leven (en ook in dit experiment) staat, lief, goedlachs, open-minded, ... Allé, afgaand op wat we al te zien hebben gekregen.

Ok, er is dat West-Vlaams :tongue: ... maar hij is zélf ook van daar, dus dat kan niet het issue zijn. Hij had toch ook al gezegd in het begin dat hij in principe wel naar West-Vlaanderen wou terugkeren, niet?

Nu ja, als de klik er niet is, dan is die er niet zeker...

Maar het gevoel dat je als kijker hebt, is toch van: allé probeer nog een paar weken/maanden langer...

Misschien is hij toch nog niet over zijn ex? :unsure:
 
Imo is Fleur iemand die perfect bij hem zou passen en ik zie hem ook niet heel veel beter kunnen scoren.

Dat kan je toch helemaal niet beoordelen ?
ik vraag me echt af hoe sommigen hier hun partner hebben gekozen: hij/zij is verzorgd, knijpt geen katjes dood voor de fun en dus hupsakee ik ben verliefd ?
 
Ik vind niet dat Matthieu daar zo ‘oké’ mee omgegaan is, ik vond hem tot op het einde vrij loemp. Niet onbeleefd maar nogal onbeholpen. Het is ook een Matthieu die je dan over de volgende twee jaar drie keer in de boekjes zal zien met ‘de ware’.
 
Ik vind niet dat Matthieu daar zo ‘oké’ mee omgegaan is, ik vond hem tot op het einde vrij loemp. Niet onbeleefd maar nogal onbeholpen. Het is ook een Matthieu die je dan over de volgende twee jaar drie keer in de boekjes zal zien met ‘de ware’.
Ik ben eigenlijk oprecht nieuwsgierig wat hij verkeerd doet, of wat hem onbeholpen maakt. Het feit dat hij in de ik-vorm spreekt, is misschien wat egoïstisch maar dit doet hij uiteindelijk voor zichzelf he.
 
Ik ben eigenlijk oprecht nieuwsgierig wat hij verkeerd doet, of wat hem onbeholpen maakt. Het feit dat hij in de ik-vorm spreekt, is misschien wat egoïstisch maar dit doet hij uiteindelijk voor zichzelf he.
Ik kan er geen vinger-vinger op leggen, het hangt ook sterk van persoon tot persoon af hoe het overkomt en ook hoe de persoon in kwestie ‘er mee weg komt’. Op zich is er inderdaad niets aan te merken op de man, en ik snap zeker dat je kiest voor een vorm van zelfbehoud als het om zo iets belangrijks gaat. Er is gewoon ‘iets’ wat in het geval van Matthieu precies te snel toegeklapt is? Al hebben vrouwen in het programma dat al vaak ook gedaan. Ik denk gewoon dat ze mij nooit aan Matthieu zouden koppelen, er is geen klik als kijker met de kandidaat.
 
Ik had wel medelijden met Isabelle, zo zenuwachtig dat die was voor het beslissingsmoment. En hoe vaak die niet een traantje heeft moeten laten. Volgens mij was die ongelukkig dat het experiment zo is moeten eindigen.

Die Mathieu daarentegen, van zodra Isabelle had gezegd dat het voor haar een Nee was viel er duidelijk een last van zijn schouder en was hij zelfs blij. Wat die man ook doet, hij komt niet super sympathiek over.
 
Je kan het ook anders bekijken. Het feit dat hij het de vorige aflevering (dus een paar weken voor het beslissingsmoment) al vrij duidelijk heeft gemaakt aan Isabelle dat hij geen toekomst ziet buiten de friendzone, wil zeggen dat hij haar niet nog langer nodeloos aan het lijntje heeft gehouden en haar geen hoop heeft gegeven voor niets. Daar valt ook iets voor te zeggen, vind ik.

Als ze nu al zo emotioneel was, stel u voor hoe hard Isabelle haar hart was gebroken als zij op het beslissings moment plots uit het niets "nee" moest horen terwijl zij nog steeds in al haar (blind) enthousiasme voluit ja had gezegd... Was dat dan "sympathiek" geweest van hem? Ik weet het niet... Hij is naar mijn mening wel altijd, beleefd, correct & respectvol gebleven, ookal zag je duidelijk dat hij de laatste afleveringen gewrongen zat met zichzelf, geen toekomst zag (om wat voor reden dan ook), en hoe hij haar dat duidelijk zou kunnen maken op een menselijke manier.

En ocharme Fleur.... Zo'n braaf meiske, en dan (naar alle waarschijnlijkheid) afgewezen worden door iemand die qua looks naar mijn bescheiden mening een paar treden lager staat dan haarzelf en zijn mannelijke medekandidaten. Ik hoop dat hij beseft dat hij nog spijt zou kunnen krijgen van zijn beslissing, en daarom kiest om het buiten de camera's om alsnog een kans te geven. Misschien volgt dan automatisch ook de nodige intimiteit die nu vaak ontbrak.

En Brecht & Jolien, ja, dat is een droomkoppel. (Alleen, als ik kijk naar haar instagram begrijp ik hoegenaamd niet hoe een vrouw als Jolien een TV-programma nodig heeft om aan een vent te geraken... Ik ben dan altijd geïntrigeerd naar wat er de vorige relaties is misgelopen. Haar lat die steeds te hoog lag?)
 
Laatst bewerkt:
En Brecht & Jolien, ja, dat is een droomkoppel. (Alleen, als ik kijk naar haar instagram begrijp ik hoegenaamd niet hoe een vrouw als Jolien een TV-programma nodig heeft om aan een vent te geraken... Ik ben dan altijd geïntrigeerd naar wat er de vorige relaties is misgelopen. Haar lat die steeds te hoog lag?)
Ik vermoed dat het eerder door haar job zal zijn. Als je nooit thuis bent dan leer je niemand kennen natuurlijk.
 
Ik was tijdens de aflevering wel geïntrigeerd door Mathieu zijn wagen, dikken bak.

Eens opgezocht wat hij doet van job, blijkbaar heeft die 25 man onder hem en werkt hij bij de Colruyt Group als IT Team Manager voor Collect & Go. Zal nog een schone pre hebben
 
Met wat geluk wordt dit 2/4, anders 1/4. Maar je kan het de experts niet echt verwijten dat ze geen vier perfecte matches hebben. Je kan liefde niet forceren, ook al worden alle vakjes afgevinkt en ben je op papier een ideale match. Mensen kennen zichzelf niet altijd en hebben zelden ervaring met de druk en stress van een reality programma met continu cameraploegen die je doen en laten volgen. Om dan je peilen te richten op de experts omdat Janneke en Mieke niet getrouwd blijven vind ik wat gemakkelijk.

Tenzij het gaat over MAFS Australia ... :unsure:
 
Terug
Bovenaan