VTM Blind Getrouwd 2023

Wrm hebben ze die niet met de andere koppels laten meedoen?
Naast de extra promotie voor VTM GO lijkt het concept toch ook wat anders. De kandidate heeft zich blijkbaar kunnen voorstellen en andere mensen konden zich aanmelden. Voor de kandidate zélf is het dus 'blind getrouwd' zo te zien, maar voor diegene die zich aangemeld heeft dus niet.
 
Voorspelling laatste aflevering

Conclusie Journalist
Emile doet géén interviews (meer) dus de kans dat Emile & Emma 6 maanden na hun 'JA' nog samenzijn achten wij heel klein
Ons oordeel: ze zijn vandaag de dag alsnog gescheiden.

Hoezo Emile doet géén interviews meer? :support:
Er is zelfs een fysieke klik, al zie je dat niet op tv

En sowieso een vreemde conclusie. Je zit met een contract waarbij je dus NIET officieel mag lekken of je nog samen bent na de opnames.
Dan is het toch logisch dat je karig bent met interviews?
 
“En euhm, er speelde ook wel nog wat meer, maar dat houden we tussen ons”, zegt Isabelle in Dag Allemaal.

Nu het experiment is afgelopen, wil Matthieu liever niet te veel meer in de aandacht komen. Hij wilde het experiment beleven, maar niet alle heisa daarrond.

Zou die op graspop niet gewoon iemand anders opgescharreld hebben? :p Ik had al de indruk dat hij pas daarna gekeerd is...
 
Alexander... dommerik! Het lijkt me een sympathieke en eerlijke pee, maar toch... dommerik!

En Mathieu... allemaal goed dat je je leven wil blijven leiden zoals toen je 19 was... maar schrijf je dan niet in voor zo'n programma, blijf dan de eeuwige vrijgezel.
 
Alexander, Brecht en Emille zijn in het begin van de uitzendingen samen op stap geweest in Brussel. Emille had een vaste vriendin/scharrel die hij regelmatig stond binnen te draaien, Alexander deed veel moeite om te scoren bij de vrouwtjes en van Brecht kon je niet veel afleiden of hij al dan niet nog gebonden was…
Wist al vrij snel hoe het voor 2 koppels zou eindigen :p.

Die camerabeelden tijdens de reünie waarop de kandidaten vragen voorgeschoteld krijgen is btw niet de vragenronde waarop ze bepalen wat je zoekt. Zoals ze zelf meermaals op de beelden aangeven zijn het ‘eenvoudige vragen’. Is louter een moment op de 2e selectiedag waarop ze willen aftoetsen hoe je op beeld overkomt, hoe lastig je het hebt met de camera’s en waar ze gaan moeten bijsturen :).
 
Laatst bewerkt:
Miss Gent 2010 heeft nog altijd hetzelfde kapsel als toen:D

 
waarom ?
die vrouw had hem inhoudelijks niets te bieden.

of springen jullie echt op alles wat beweegt ?

Kom kom, dit is een topic om emotioneel te reageren, niet rationeel, dit is P&A niet :tongue:

Dat zij hem 'inhoudelijk' niets te bieden heeft, is evenzeer een gok dat je doet natuurlijk.

Hetgeen wat je als kijker kan zien, is een vrouw die er best goed uit ziet, die lief over komt, die goedlachs is, die een open vizier heeft, ... ze kwam zeer goed over, in tegenstelling tot vele andere kandidaten in het verleden.

Als je het puur rationeel bekijkt: als het er niet in zit, zit het er niet in natuurlijk. Liefde moet je niet forceren.
 
Ik stoor mij toch mateloos dat Alexander niet wil of kan benoemen waarom het niets gaat worden.

Het gevoel is er niet... dat is zo vaag als het maar kan zijn. Er moet toch een hint van iets zijn waarom hij afknapt he, get real.
 
Alexander krijgt geen "fysieke lichamelijke sensaties" van haar, het zal dat zijn zeker?
Moest ze niet letterlijk aan de andere kant van het land leven, dan had ik een poging gewaagd bij Fleur.
Die zal het nu wel voor te kiezen hebben: knappe dame, inhoud en centen.
 
Mooi seizoen!

Ik stoorde mij dan weer aan hoe azuurblauw iedereen hun ogen waren, dat daar in de editing niet op gewezen is dat de colorgrading een beetje off zat 😅
 
Het gevoel is er niet... dat is zo vaag als het maar kan zijn. Er moet toch een hint van iets zijn waarom hij afknapt he, get real.

Je kan toch perfect bevriend zijn met een vrouw zonder dat je er verliefd op bent? Als ik terugkijk naar de periode voor ik mijn vrouw gevonden had, dan kon ik toch ook niet altijd aanwijzen waarom ik nu precies niet verliefd werd op iemand. Ik vind dat een zeer plausibele uitleg: als de klik er niet is, dan is die er niet.
 
Ik stoor mij toch mateloos dat Alexander niet wil of kan benoemen waarom het niets gaat worden.

Het gevoel is er niet... dat is zo vaag als het maar kan zijn. Er moet toch een hint van iets zijn waarom hij afknapt he, get real.
Hetgeen wat je als kijker kan zien, is een vrouw die er best goed uit ziet, die lief over komt, die goedlachs is, die een open vizier heeft, ... ze kwam zeer goed over, in tegenstelling tot vele andere kandidaten in het verleden.

Gohja het is ook gewoon tv hé, op die paar weken zal er nu wel altijd iets zijn om op af te knappen, dat we als kijkers die een oppervlakkig beeld krijgen niet kunnen zien. Ergens is het toch ook wel ok om niet in detail te treden, voor hetzelfde geld moet die kerel anders in primetime een of ander beschamend feit delen genre "ze stikt uit haar mond" of "ik vind ze niet zo snugger".

En fysieke aantrekking is sowieso zeer subjectief. Dat is een vrij knappe vrouw, maar haar huid en haar nogal scherpe gelaatskenmerken, om maar iets te noemen, maken haar niet voor iedereen aantrekkelijk waarschijnlijk.
 
Gohja het is ook gewoon tv hé, op die paar weken zal er nu wel altijd iets zijn om op af te knappen, dat we als kijkers die een oppervlakkig beeld krijgen niet kunnen zien. Ergens is het toch ook wel ok om niet in detail te treden, voor hetzelfde geld moet die kerel anders in primetime een of ander beschamend feit delen genre "ze stikt uit haar mond" of "ik vind ze niet zo snugger".

En fysieke aantrekking is sowieso zeer subjectief. Dat is een vrij knappe vrouw, maar haar huid en haar nogal scherpe gelaatskenmerken, om maar iets te noemen, maken haar niet voor iedereen aantrekkelijk waarschijnlijk.
Ja, tuurlijk. Volledig eens. Maar zoals je zegt, het is gewoon tv, dus ga je als kijker ook maar af op wat je ziet ;)

De voorbije seizoenen zijn er wel vaker koppels geweest, waarbij het bij 1 van de 2 niet klikte, en meestal snapte je ook wel waarom met wat je op beeld zag. Bij Fleur en Alexander denk ik dat er toch veel kijkers denken van: 'allé, hoe kan je die nu laten schieten'.

Maar zoals gezegd, liefde forceer je niet. Alleen had ik bij Alexander en Fleur wel verwacht dat ze het nog een tijdje gingen proberen zonder camera's (zoals Emile en Emma). Maar je weet niet wat er inderdaad nog allemaal speelt.


Voor de rest zat de laatste aflevering natuurlijk weer vol clichés :tongue:
- 'Ik had me geen betere partner kunnen wensen' - euh jawel? Een partner waar je wél mee wou/kon samenblijven misschien? :unsure:
- 'Er is toch een hele waardevolle vriendschap ontstaan, wat misschien nog wel meer waard is' - euh, ik denk niet dat je meedeed aan dit programma om vriendschap te vinden? :unsure:
 
Ja, tuurlijk. Volledig eens. Maar zoals je zegt, het is gewoon tv, dus ga je als kijker ook maar af op wat je ziet ;)

De voorbije seizoenen zijn er wel vaker koppels geweest, waarbij het bij 1 van de 2 niet klikte, en meestal snapte je ook wel waarom met wat je op beeld zag. Bij Fleur en Alexander denk ik dat er toch veel kijkers denken van: 'allé, hoe kan je die nu laten schieten'.

Maar zoals gezegd, liefde forceer je niet. Alleen had ik bij Alexander en Fleur wel verwacht dat ze het nog een tijdje gingen proberen zonder camera's (zoals Emile en Emma). Maar je weet niet wat er inderdaad nog allemaal speelt.


Voor de rest zat de laatste aflevering natuurlijk weer vol clichés :tongue:
- 'Ik had me geen betere partner kunnen wensen' - euh jawel? Een partner waar je wél mee wou/kon samenblijven misschien? :unsure:
- 'Er is toch een hele waardevolle vriendschap ontstaan, wat misschien nog wel meer waard is' - euh, ik denk niet dat je meedeed aan dit programma om vriendschap te vinden? :unsure:
Al bij al waren al die koppels wel vrij positief had ik de indruk. Matthieu is wat onpopulair aangezien die duidelijk geen moeite meer deed, maar ik vond (op beeld uiteraard) niet dat die nu zo respectloos handelde. Zo'n giechelende disneyfanate lijkt me ook wel zwaar om te evenaren qua energieniveau.

De clichés zijn natuurlijk wat verplicht heb ik de indruk, maar uiteindelijk past dat ook in de feel-goodsfeer vind ik, niemand die duidelijk natrapt.
 
Terug
Bovenaan