MisterV
Well-known member
FTFYWaarde gij hier nog SEO? Hoogstens gulpje
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYWaarde gij hier nog SEO? Hoogstens gulpje
Zet voor haar de afleveringen van Komen Eten op waarin hij verschijnt en het antwoord zal wel duidelijk worden.Mijn vrouw - die letterlijk niets met BV's en zo heeft, en al helemaal niet het type is dat de Story of zo leest- vroeg me of ik wist waarom ze uit elkaar zijn. Raar.
hmm, mysteireuze post.Zet voor haar de afleveringen van Komen Eten op waarin hij verschijnt en het antwoord zal wel duidelijk worden.
Eet u groentjes eens Joris
Met plezier. Jij eet liever worstjes.Eet u groentjes eens Joris
Ge kunt het gewoon niet aan dat ik met Celientje ben gaan lopen.Met plezier. Jij eet liever worstjes.
Ik ben heel blij voor jou dat je met Celien Hermans bent gaan lopen. Met Celien Hermans heb ik dan weer medelijden, ze kan beter krijgen.Ge kunt het gewoon niet aan dat ik met Celientje ben gaan lopen.
Maar jij bent Metejoor. Dus er is dan nooit een relatie geweest?Ik ben heel blij voor jou dat je met Celien Hermans bent gaan lopen. Met Celien Hermans heb ik dan weer medelijden, ze kan beter krijgen.
Ik vind mijn madam wel een betere en schonere partij. En nee, dat is niet Céline. Ik hoef niks te hebben waar Metejoor op of onder heeft gezeten.
Dat was zijn alter ego, Metaloor.Zet voor haar de afleveringen van Komen Eten op waarin hij verschijnt en het antwoord zal wel duidelijk worden.
Wat vind je hier nu eigenlijk zelf van?Dat was zijn alter ego, Metaloor.
Ronduit geniaal.Wat vind je hier nu eigenlijk zelf van?
Tis moeilijk te snappen voor onze wannabe SEO dus ik zal het proberen duidelijk maken:Maar jij bent Metejoor. Dus er is dan nooit een relatie geweest?
Metejoor
|xxxxxx
MisterV