VTM Blind Getrouwd 2023

Een echt kijkcijfersucces is het niet op het zondagsslot waar VTM naar gewoonte "mindere programma's" zet (waar het voor Vier en VRT1 topavonden zijn). Er zijn tussen 300 en 400.000 kijkers, het gewone seizoen steeg gestaag richting 900.000 kijkers.

VTM kan nog wat teren op de verkochte reclameblokken maar denk dat het vijfde huwelijk niet meer terug komt als apart aanhangsel.
 
(Spoiler alerts voor diegenen die het nog moeten bekijken op Vtm Go)

Karen deed mij een beetje denken aan Alexander
Spoiler alert maar met het verschil dat Alexander zich echt (te veel) focuste op één ding en het daarna niet meer hoefde voor hem, terwijl Karen het plaatje (veel) breder ziet.

Kort gezegd: Blijven Karen en Sharon samen? :support:
Spoiler alert JA - dat Karen neen zei in het voorstukje was 'fake' en dat gebeurde tijdens een yoga sessie

Ik vermoed dat ze vandaag ook nog altijd samen zijn want anders wordt dat nog kort vermeld op het einde
Ze zijn inderdaad nog altijd samen

Aldus: Véél succes met julllie huwelijk!


Een echt kijkcijfersucces is het niet op het zondagsslot waar VTM naar gewoonte "mindere programma's" zet (waar het voor Vier en VRT1 topavonden zijn). Er zijn tussen 300 en 400.000 kijkers, het gewone seizoen steeg gestaag richting 900.000 kijkers.

VTM kan nog wat teren op de verkochte reclameblokken maar denk dat het vijfde huwelijk niet meer terug komt als apart aanhangsel.
Volgend keer gewoon een lesbisch koppel in prime time samen met 3 andere koppels ?
Want inderdaad dit vijfde huwelijk is toch geen succes. (al denk ik dat veel mensen het wel online bekijken)

Allé ja. Voor de koppels zelf maakt dit niet uit maar ik bedoel qua kijkcijfers.
 
Laatst bewerkt:
Ja, als ze dan op tijd een passend koppel kunnen vormen. Dat was nu ook de reden om als experiment er een 5de huwelijk achteraf te doen. Twee mensen samenzetten omdat ze dan een lesbisch (of homoseksueel,...) koppel hebben voor de sensatie, daar pas ik voor.

Ik ergerde me deze keer ook weer aan Ingeborg. De dames zetten een tattoo voor het avontuur op de huwelijksreis. Gaat zij dat dan kopiëren. Ik dacht dat het over het koppel ging? (Mijn bias tov Ingeborg komt waarschijnlijk teveel naar boven).
 
Twee mensen samenzetten omdat ze dan een lesbisch (of homoseksueel,...) koppel hebben voor de sensatie, daar pas ik voor.
Welke sensatie? Tegenwoordig kijkt er niemand nog naar op dat 2 mannen of 2 vrouwen samen zijn. Dat wordt anno 2023 in Vlaanderen aanvaard door 99% van Jan Modaal.

Zeker met de formule van 'blind getrouwd' waar er eigenlijk weinig tot niets echt privé te zien is. Ik zie het echt niet. En heel Vlaanderen ziet het dus ook niet. Ik weet dus niet wie bij VTM op dat goed slecht idee gekomen is? :support:
 
Welke sensatie? Tegenwoordig kijkt er niemand nog naar op dat 2 mannen of 2 vrouwen samen zijn. Dat wordt anno 2023 in Vlaanderen aanvaard door 99% van Jan Modaal.
Klopt, maar als je ziet hoe dit huwelijk als de grote primeur werd aangekondigd, en hoe "jammer" ze het vonden dat ze geen match hadden op tijd voor de normale afleveringen, dan kan je je er toch vragen bij stellen.
 
Terug
Bovenaan