VTM Blind Getrouwd 2022

Ik zal ook nog eens een nieuwe voorspelling doen. De laatste voor het beslissingsmoment.

Christiaan en Jana gaan volgens mij gewoon 'ja' zeggen op het beslissingsmoment.

Ze heeft veel geluk dat Christiaan keihard 'geilt' op haar, dus hij gaat dit niet zo snel opgeven en Jana die zegt ook geen 'neen' denk ik. Ze heeft kritiek vanuit haar eigen onzelfzekerheid, niet omdat ze Christiaan niet ziet zitten. Maar ik zie inderdaad een scenario Candice / Marijn opdoemen. Daar gaan ze oplossingen voor moeten zoeken.

En om even op de verrassing te spelen laten we de volgende gok doen. (Maar dit is echt moeilijk te voorspellen)
Dziubi zegt 'neen' tot grote verbazing van Brecht en héél Vlaanderen (Inderdaad wegens Brecht die toch te druk is voor hem), terwijl Florence en Jiri wel 'ja' gaan zeggen en het nog wat verder gaan proberen zonder dat die camera gericht staat op haar. Minder druk op de relatie en zo ..

En oh ja: Lien en Joren is game over, 0% kans.

(Er zijn nog 2 afleveringen denk ik? Volgende week en dan de afsluiter op 15 november?)
Ik had 2x gelijk, 2x fout :tongue:

Ik vond het wel een verstandige beslissing van de Christiaan. Een te grote afstand en teveel twijfels aan Jana haar kant (ze kon niet eens zelf beslissen).
En fuck off Jana, met je twee brieven. Toon eens wat initiatief en verantwoordelijkheid, het gaat nie over een frituurbestelling he.
Het is erg duidelijk dat Christiaan 'ja' had gezegd had ze zelf gezegd dat ze het nog zag zien zitten. Maar als ze niet eens wil / kan beslissen? :sarcastic: Hij heeft de 'eer' terecht aan zichzelf gehouden.

Lien en Balou : Een heel mooi koppel!

-----

Jiri en Florence: Toen Florence zei dat ze de kijker misschien nog wel zou verrassen MAAR ze dat NIET deed, had ik plots door dat ze beiden 'ja' zouden zeggen. Weg van de camera's: Een goede beslissing vind ik.

Hot take: Florence wou niet nog slechter overkomen op tv en heeft ja gezegd om dan stilletjes de relatie te laten doodbloeden, ver weg van de camera's.
Neen ik denk dat ze dit echt wel wil laten slagen. Ze vindt Jiri qua karakter, een topkerel en ze zou het zonde vinden als het niet lukt. Dat bleiten is gemeend. Maar ja, dat wil niet zeggen dat het zal lukken op de lange termijn.

Brecht & Dziubi: No comment, een heel mooi koppel!
 
Als zelfs Ingeborg al zegt dat de vrouwen te streng waren... :biglaugh:
Het dieptepunt moet toch echt wel Jana zijn die twee brieven had voorbereid. Daar heb ik zelfs geen woorden voor...

Ik onthoud van dit seizoen toch vooral de oprechtheid en inspanningen van Dziubi en Brecht. Dat maakt gelukkig alle zever van de andere koppels goed. Ik gun hun het allerbeste 😍
 
Aan je stem kan je niets aan doen he. Maar deze is inderdaad niet van de mooiste. Het is wat het is.
Ma die zijn stem is origineel zo niet denk ik.. das gelijk Agony hierboven zegt, da klinkt gelijk Bart en da’s zo gevormd. Ge gaat een heteroman zo niet horen klinken
 
De montagekamer van Blind getrouwd is dezelfde als die van The Masked Singer.
De brief die uit de printer bij Florence kwam daar was haar beslissing uit af te leiden op het moment dat ze die vastnam..

Verder erg mooi, er was al wat fysiek contact maar nog geen kus. Dat had mooi geweest.

Jana heeft dik spijt, Christiaan heeft de uitspraken laten binnenkomen dmv de afleveringen en denkt er het zijn van.

Oh ja, ik miste de fonkel dat Joren had in zijn ogen. Oprecht hoop ik dat alles goed met hem gaat en dat ik het mis heb.
 
na het zien van die laatste aflevering heb ik het gevoel dat Jana terug samen zou zijn met Christiaan als die het zou voorstellen.
 
heb ik het gevoel dat Jana terug samen zou zijn met Christiaan als die het zou voorstellen.
Je hebt gelijk. Maar de afstand blijft sowieso een probleem.

Jana haar oogkleppen zijn natuurlijk pas open gegaan toen ze zichzelf bezig zag op tv en zelf dacht: Wtf doe ik nu allemaal?
 
Laatst bewerkt:
TV“Ik kreeg Christiaan maar niet uit m’n gedachten, en heb dagenlang gehuild. Nu weet ik: als ik opnieuw wil daten, dan zal het met hém zijn.” Van een verrassing gesproken. Voor het oog van de camera’s zeiden Jana (29) en Christiaan (28) uit ‘Blind getrouwd’ misschien ‘nee’ tegen elkaar, maar van die beslissing hebben ze zoveel spijt dat ze toch weer toenadering zoeken. Ze vertellen in ‘Dag Allemaal’ allebei open over het moeilijke proces en wat ze nu voor elkaar voelen. “Ik ben volop bezig met een charme-offensief.”

Haha
 
Maar ocharme die Joren... die heeft het echt nog niet verwerkt. 'Ik neem haar niks kwalijk', 'We respecteren elkaar', ... ik denk dat hij vanbinnen toch denkt 'Godverdomme Lien, ge hebt gewoon uw best niet gedaan.'

Wel grappig (en terecht) toen Ingeborg Lien op haar plaats zette. Ook haar opmerking over de té veeleisende dames was juist.

'Christiaan en Jana zien elkaar voor het eerst sinds het beslissingsmoment, door de drukke agenda's. ' euhm... heeft die Jana ondertussen geen 2 maanden zomervakantie gehad? :unsure:

Allemaal onzin van die grote afstand, drukke agenda's, ... als je het écht wilt, dan doe je het wel werken hoor. Het is not meant to be, denk ik dan. Anderzijds zie je bij hen allebei gisteren dan wel grote twijfels... mensen zijn soms raar.

Ik snapte de 'nee' van Christiaan wel. Hij had wrs niet het gevoel dat ze er volledig voor wou gaan (zie de 2 brieven, wtf). Dan snap ik dat je eieren voor je geld kiest uit een soort van zelfbescherming.

En benieuwd of Jiri Florence dit jaar nog een zoen zal mogen geven...
 
Maar ocharme die Joren... die heeft het echt nog niet verwerkt. 'Ik neem haar niks kwalijk', 'We respecteren elkaar', ... ik denk dat hij vanbinnen toch denkt 'Godverdomme Lien, ge hebt gewoon uw best niet gedaan.'

Wel grappig (en terecht) toen Ingeborg Lien op haar plaats zette. Ook haar opmerking over de té veeleisende dames was juist.

'Christiaan en Jana zien elkaar voor het eerst sinds het beslissingsmoment, door de drukke agenda's. ' euhm... heeft die Jana ondertussen geen 2 maanden zomervakantie gehad? :unsure:
Ze gaf kleuterkampen in de zomer hè, dat deed ik ook toen ik als single twintiger in het onderwijs stond. Mooi bijverdiend en het zijn weekcontracten dus je kan verlof nemen ook als je wil.
Allemaal onzin van die grote afstand, drukke agenda's, ... als je het écht wilt, dan doe je het wel werken hoor. Het is not meant to be, denk ik dan. Anderzijds zie je bij hen allebei gisteren dan wel grote twijfels... mensen zijn soms raar.
Stress zorgen voor twijfels en maken de dingen vooral VEEL groter in je hoofd dan nodig. "Als je het echt wil" dat is als je dolverliefd bent en dat was zij nog niet he...
Ik snapte de 'nee' van Christiaan wel. Hij had wrs niet het gevoel dat ze er volledig voor wou gaan (zie de 2 brieven, wtf). Dan snap ik dat je eieren voor je geld kiest uit een soort van zelfbescherming.
Mee eens, moedige beslissing van hem!
En benieuwd of Jiri Florence dit jaar nog een zoen zal mogen geven...
 
Ze gaf kleuterkampen in de zomer hè, dat deed ik ook toen ik als single twintiger in het onderwijs stond. Mooi bijverdiend en het zijn weekcontracten dus je kan verlof nemen ook als je wil.
Allé het is waar ;) maar m'n punt blijft wel natuurlijk. Als je tijd wilt doorbrengen samen, dan maak je die tijd wel. Ze werken ook geen 7 op 7 hé.

Stress zorgen voor twijfels en maken de dingen vooral VEEL groter in je hoofd dan nodig. "Als je het echt wil" dat is als je dolverliefd bent en dat was zij nog niet he...
Nee, maar dat moet ook niet. Ze hoeven nog niet alles te laten vallen en gaan samenwonen. Kijk naar Brecht en Dziubi. Het is niet dat ze Christiaan al moet volgen naar de andere kant van de wereld.

'Wij zijn rationele mensen'. Dat vond ik niet net. Rationeel zou zijn 'We hebben toch een zekere klik, laten we nu rustig kijken de komende maanden waar dit naartoe kan gaan'. Ze hebben net heel emotioneel beslist, maar goed dat is menselijk en je neemt dan niet altijd de beste beslissing idd gezien de speciale situatie.
 
Zo'n intens avontuur en dan koudweg: 't is gelijk voor mij, ik volg wel, geen mening'. Komt ze daar toe met 2 brieven. Dan bij Ingeborg: 'ja kijk, we hebben beslist...'

Je hebt juist niets beslist. Christiaan dodged a bullet.

Blij dat Florence toegaf dat alles op haar tempo was en hem daarvoor bedankte. Serieuze gesprekken, complimenten, staan wachten, een vlieg die passeert, kijken naar foto's, echt overal staat ze mee te lachen.

Lien had al op huwelijksreis beslist dat het haar ding niet was en weigerde zich er verder voor open te stellen.

Heel leuk om Dziubi te zien openbloeien. Die maakte moppen, nam het woord, terwijl hij ervoor toch relatief stil was. Van Brecht had ik dan weer de indruk dat die wat rustiger was. Die vullen elkaar goed aan.

Geen zorgen om Joren, die heeft in no time een vrouw door dat programma.
 
Die 2 brieven waren toch wel heel bizar. Dat zal toch wel weer haar onzekerheid zijn om afgewezen te worden.

Ik vond dat ook wel bizar, als Christiaan "ja" had gezegd had haar "ja" toch ook als een vrijblijvend iets aangevoeld. Daar zit geen overtuiging achter, eerder een "mwoah, we zien wel" terwijl ze de kat uit de boom kijkt.
 
Terug
Bovenaan