VTM Blind Getrouwd 2022

Volgens mij ook een aanvaring gehad op die boot. Beetje veel alcohol int spel en een opmerking of zo verkeerd binnen gekomen. Hoeft nog geen aanranding te zijn lol.
 
Snurkt hij niet? Kan me perfect inbeelden dat ze dacht dat de schuifdeur open was, oordopjes in tegen mogelijks gestommel en gesnurk en in comaslaap duiken door alle spanningen van de voorbije 2 dagen...
Zou ook kunnen. Nuja ik zeg dat ik het vreemd vond he, ik maak er geen speculaties rond, want we weten het toch niet.
Dat is ook niet de reden denk ik dat het is misgegaan tussen die 2, eerder inderdaad het idee bij Lien dat haar ideale man (volgens haar beeld) daar niet stond en dat ze dan dichtgeklapt is.
Het is vooral jammer dat dat zo loopt dan, want ik hoop toch altijd dat je in zo'n verhaal stapt met open geest, al kan je als mens niet altijd iets doen aan je (eerste) reacties.
 
Volgens mij ook een aanvaring gehad op die boot. Beetje veel alcohol int spel en een opmerking of zo verkeerd binnen gekomen. Hoeft nog geen aanranding te zijn lol.
Joren is een toffe ket, maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat die een alcoholverslaving heeft.
 
Als je er al 3 dagen over doet om te antwoorden belooft dat eigenlijk weinig goeds. :unsure:

Al vermoed ik dat je wel ietsje minder preuts bent dan Flo'ke.
Line en Victor? Dat was toch ook allemaal geen rozegeur en maneschijn? Ik dacht eigenlijk dat ze niet bij elkaar zouden blijven op de lange termijn.
Maar een paar jaar later, zie ik op social media dat ze nog altijd foto's posten van en met elkaar. :tongue:

Je bent nog altijd twee wildvreemden die ze aan elkaar koppelen, dat is toch niet altijd even gemakkelijk met al die camera's op u.
 
Er staat toch in het artikel: “Volgende week blijkt uit de reünie of de twee nog samen zijn.”? (Over Brecht en Dziubi dan)
Ja je hebt gelijk, ondertussen al zeker 5 extra artikels gevonden die indirect allemaal vermelden dat ze nog samen zijn.
De kans dat ze maandag gaan zeggen, dat ze ondertussen uit elkaar zijn is letterlijk herleid tot 0% hoor. ;)

Maar dat zegt natuurlijk 'niets' over de toekomst.
 
Ja je hebt gelijk, ondertussen al zeker 5 extra artikels gevonden die indirect allemaal vermelden dat ze nog samen zijn.
De kans dat ze maandag gaan zeggen, dat ze ondertussen uit elkaar zijn is letterlijk herleid tot 0% hoor. ;)

Maar dat zegt natuurlijk 'niets' over de toekomst.
Ondertussen uit primaire bron ook zo goed als bevestiging gekregen dat ze nu nog samen zijn 😉
 
De reunie is nog niet uitgezonden of Brecht & Dziubi zeggen nu al op HLN dat ze inderdaad 5 maanden later nog samen zijn.
Mogen ze dit wel zeggen? :tongue:

Ik denk dat in het contract dat ze tekenen alleen instaat dat ze niet mogen zeggen of ze nog getrouwd zijn tot aan het beslissingsmoment? (Wat dus al gebeurd is)
 
De reunie is nog niet uitgezonden of Brecht & Dziubi zeggen nu al op HLN dat ze inderdaad 5 maanden later nog samen zijn.
Mogen ze dit wel zeggen? :tongue:

Ik denk dat in het contract dat ze tekenen alleen instaat dat ze niet mogen zeggen of ze nog getrouwd zijn tot aan het beslissingsmoment? (Wat dus al gebeurd is)
Het programma is op VTM, van DPG Media. HLN is ook van DPG Media. Ik denk niet dat daar veel dingen in zullen staan die niet mogen of de bedoeling zijn.
 
Hot take: Florence wou niet nog slechter overkomen op tv en heeft ja gezegd om dan stilletjes de relatie te laten doodbloeden, ver weg van de camera's.

En fuck off Jana, met je twee brieven. Toon eens wat initiatief en verantwoordelijkheid, het gaat nie over een frituurbestelling he.
 
Ik denk dat Christiaan galant de breuk heeft ingezet zodat iedereen met opgeheven hoofd kan vertrekken en dan een nieuw lief kunnen vinden zonder ballast, al dan niet door de exposure van het programma (zo hebben een aantal voormalige kandidaten ook de weg gevonden).

Florence en Jiri geven het denk ik 2 jaar om uit te vissen en dan een echt ja/nee-moment te hebben. Ik denk dat Jiri er meer voor voelt dan Florence, haar toon leek eerder "OK, jij bent niet al te slecht en ik wil het eens zonder camera bekijken maar 100% overtuigd ben ik nog niet".
 
Terug
Bovenaan