VTM Blind Getrouwd 2022

Wit paard ! Da's iet anders dan een rood

niks mis met paardenmeisjes btw :unsure:
Botjes en dat helmpje, voor de rest niks & rijden maar
 
Dit zegt toch veel:

Lien: “Ik legde mezelf zoveel druk op om het experiment te doen slagen dat ik helemaal blokkeerde. Ik zat niet goed in mijn vel, voelde me ongelukkig en kampte met stressgevoelens. Op den duur had ik zelfs een maagontsteking. Achteraf bekeken heb ik me waarschijnlijk niet genoeg opengesteld, maar ik blokkeerde echt. Dat heb ik op mezelf uitgewerkt, maar ook op Joren.”
(bron)

Ze heeft de impact van heel dat experiment onderschat en stond gewoon stijf van de stress. Doodnormaal dat het dan niet werkt.
Dat zal zeker wel meespelen, maar het is toch niet enkel dat hé.

Want dan zou je kunnen zeggen, kom we doen deze 7 weken uit en proberen nà het experiment dan in alle rust er verder aan te werken (Dat zou dé verrassing natuurlijk kunnen zijn, dat ze ondanks 2x nee elkaar toch blijven 'zien'... maar dat betwijfel ik ten zeerste)

Joren was gewoon ook haar ding niet. Het blijft ook wel een 'drukke' persoonlijkheid, ondanks dat het waarschijnlijk wel een toffe, lieve kerel is. Er is duidelijk ook geen chemie tussen de twee. Maar je doet natuurlijk mee aan een experiment, waarbij je van je partner eigenlijk toch mag verwachten dat hij/zij zich voor die korte periode volledig smijt. Haar uitleg zal daar zeker ook een verklaring voor zijn, maar als er bij haar eerste moment met Joren wel een 'klik' was geweest, dan zou het waarschijnlijk wel een stuk vlotter verlopen hebben...


Ik zie eigenlijk Florence en Jiri nog wel ja zeggen volgende week... Omdat ze het toch even willen proberen zonder de druk van de camera's erop.

Ik hoop alvast dat Jiri zijn tekst begint met: 'Lieve schat, ...'

Vooral het paard-gedeelte is een red flag.

Is de red-flag een 'paardenmeisje' zijn? Of jezelf een paard vinden, zoals Florence? :unsure:
 
Ik dacht even dat Joren het nog een kans wilde geven maar gelukkig heeft hij dat niet gedaan en had hij haar blijkbaar al snel door.
Chapeau om dan nog 6 weken uw best te doen, ik zou het niet kunnen.
op één of andere manier geloof ik nog wel dat hij 2 versies in zijn jas steken had 😂
 
Vanaf de eerste minuut tot de laatste zit Jana te fretten en te zagen, overgoten met sarcastische opmerkingen.
Florence (want Flo mag ik niet zeggen, dat is enkel voor de vrienden, alhoewel Florence ook maar bizar klinkt, hhahahahahahaahahaha) is toch ook heel erg labiel. Die is zo onzeker dat ze met alles lacht die beweegt.

Get yourself together en doe dan pas mee aan zo'n programma.
 
Vanaf de eerste minuut tot de laatste zit Jana te fretten en te zagen, overgoten met sarcastische opmerkingen.
Florence (want Flo mag ik niet zeggen, dat is enkel voor de vrienden, alhoewel Florence ook maar bizar klinkt, hhahahahahahaahahaha) is toch ook heel erg labiel. Die is zo onzeker dat ze met alles lacht die beweegt.

Get yourself together en doe dan pas mee aan zo'n programma.
En is het dan slechte wil van de experts om er zo'n labiele personen in te steken voor wat sensatie te hebben ... of gewoon pure onkunde om dit er niet uit te kunnen filteren in die vele voorbereidende gesprekken?
 
Als die apero niet gemanipuleerd is dan staat er daar wrs ene van de productie van "en nu gade gij in de zetel voor TV zitten en chocolat eten". Enfin, ik hoop uit de grond van mijn hart dat dat zo is. Anders is het voor mij moeilijk te vatten hoe je zo fucking dom kan zijn.
Want zomaar meegaan in het opgelegde verhaal van de productie, voor gans Vlaanderen, is niet dom?

Na de passage van Lien in blind getrouwd nieuwe regel op BG: Hondenmeisje = red flag 🙈

Jammer voor Joren zeg, die mens heeft genoeg moeite gedaan 😕
Vanaf het moment dat die de zaal binnenliep met haar hond en bleef kijken naar haar hond in plaats van haar nieuwe man was het voor mij duidelijk.

Nu, Joren die zei: 'je zult mij moeten delen met een andere vrouw in m'n leven' en zijn petekind vastnam was ook maar bizar. Iedereen dacht dat dat zijn dochter was.
 
En is het dan slechte wil van de experts om er zo'n labiele personen in te steken voor wat sensatie te hebben ... of gewoon pure onkunde om dit er niet uit te kunnen filteren in die vele voorbereidende gesprekken?
Dat is slechte casting, alé, goede casting vanuit een ander perspectief.

Geen idee waar jij experts gezien hebt.
 
Ik denk dat de kijkcijfers en de sensatiezucht van de programmamakers primeren boven dat er al dan niet koppels gevormd worden die het einde halen en die met elkaar verder willen.
Ik lees het dubbelinterview met Joren en Lien (HLN) tussen de lijnen dat men blijkbaar vraagt wat de kandidaten hun type is, Lien wil een blonde Chippendale met six pack zodat de vriendinnen hun mond open valt, ze krijgt ... het tegengestelde (experten?).
In MAFS idem dit jaar... In MAFS zijn er koppels die het experiment vroegtijdig verlaten, als ik Jirri was geweest had ik ook mijn valies gepakt of gevraagd naar een volwassen persoon of een tweede kans.
Op het einde zie je een vooruitblik naar volgende week waarin Jirri amicaal zijn arm om de schouder van Flo legt en hoe zij reageert .... en dit na 2 maand?
Brave mannen dit jaar, als er 1 man 1% zou zeggen van wat de vrouwen dit jaar al gezegd hebben heeft Unia, Me Too etc een been waar ze nog jaren op kunnen kauwen....
 
Ik wacht nog steeds op het eerste koppel dat in koor 'neen' zegt, daarna gaat scheiden, nadien alsnog die klik krijgt, en daarna opnieuw trouwt (voor eeuwig) :tongue:

En voor diegenen die meteen willen antwoorden: Zever eens niet, zoiets gebeurt echt nooit --> Toch wel hoor.
Koppel trouwt opnieuw na scheiding
 
Ik denk dat de kijkcijfers en de sensatiezucht van de programmamakers primeren boven dat er al dan niet koppels gevormd worden die het einde halen en die met elkaar verder willen.
Ik lees het dubbelinterview met Joren en Lien (HLN) tussen de lijnen dat men blijkbaar vraagt wat de kandidaten hun type is, Lien wil een blonde Chippendale met six pack zodat de vriendinnen hun mond open valt, ze krijgt ... het tegengestelde (experten?).
In MAFS idem dit jaar... In MAFS zijn er koppels die het experiment vroegtijdig verlaten, als ik Jirri was geweest had ik ook mijn valies gepakt of gevraagd naar een volwassen persoon of een tweede kans.
Op het einde zie je een vooruitblik naar volgende week waarin Jirri amicaal zijn arm om de schouder van Flo legt en hoe zij reageert .... en dit na 2 maand?
Brave mannen dit jaar, als er 1 man 1% zou zeggen van wat de vrouwen dit jaar al gezegd hebben heeft Unia, Me Too etc een been waar ze nog jaren op kunnen kauwen....
Terecht punt...

Brecht en Dziubi hebben zich gedragen zoals het zou moeten in zo'n experiment. Kwamen ook volwassen over. Enfin, op wat vreemde drukke kantjes van diene Brecht maar bon, à fond kwam er wel volwassen praat uit.

Die andere mannen bleken voor de camera stuk voor stuk evenwichtige, gevoelige en volwassen mannen. Daar gooien ze dan een soort van diva's tegenaan die de pubertijd nog niet zijn ontgroeit. Ik vond het in die zin een opmerkelijk seizoen omdat alle vrouwen met min of meer dezelfde issues zaten. Dat is de eerste keer geloof ik.

Eigenlijk hadden ze met Florence daar toch de stekker moeten uittrekken. Van wat we op beeld te zien krijgen doet dat experiment haar meer kwaad als deugd. Dat is geen therapie, terwijl ze dat misschien wel nodig heeft.
 
Terecht punt...

Brecht en Dziubi hebben zich gedragen zoals het zou moeten in zo'n experiment. Kwamen ook volwassen over. Enfin, op wat vreemde drukke kantjes van diene Brecht maar bon, à fond kwam er wel volwassen praat uit.

Die andere mannen bleken voor de camera stuk voor stuk evenwichtige, gevoelige en volwassen mannen. Daar gooien ze dan een soort van diva's tegenaan die de pubertijd nog niet zijn ontgroeit. Ik vond het in die zin een opmerkelijk seizoen omdat alle vrouwen met min of meer dezelfde issues zaten. Dat is de eerste keer geloof ik.

Eigenlijk hadden ze met Florence daar toch de stekker moeten uittrekken. Van wat we op beeld te zien krijgen doet dat experiment haar meer kwaad als deugd. Dat is geen therapie, terwijl ze dat misschien wel nodig heeft.
Ik ben het helemaal eens dat de mannen rustig, stabiel en empathisch over kwamen. Maar dat de vrouwen 1 pot nat zijn, daar ben ik het niet mee eens.
Lien heeft geen issues, die koos er gewoon voor om er niet voor te gaan. Wil toch niet zeggen dat ze een oppervlakkige puber is die pruilde omdat ze niet kreeg wat ze droomde?
Jana heeft problemen MAAR die geeft dat ook gewoon toe. De stress die ze ervaarde onder ALLE veranderingen heeft er voor gezorgd dat ze soms echt wel bot en sociaal onhandig uit de hoek kwam. Maar ze WEET dat ze een probleem heeft met haar lichaamsbeeld en dat die frustraties ervoor zorgen dat ze zich soms wat afreageert op een ander. Die moet niet in therapie als ze weet dat ze een probleem heeft en daarin een balans moet proberen zoeken he.
En Florence: geen idee wat ik daarvan moet maken. Maar ik heb het gevoel dat die enorme bindingsangst heeft (uit angst gekwetst te worden) en zodra er een camera bij komt verandert die in een bakvis maar dat is volgens mij voor 80% te herleiden tot camerastress. Dat is een verpleegkundige he, die heeft al honderden penissen met lijven rond naakt gezien, denk je nu echt dat die dan vuurrood giechelend zichzelf wegsteekt?
 
Ik wacht nog steeds op het eerste koppel dat in koor 'neen' zegt, daarna gaat scheiden, nadien alsnog die klik krijgt, en daarna opnieuw trouwt (voor eeuwig) :tongue:

En voor diegenen die meteen willen antwoorden: Zever eens niet, zoiets gebeurt echt nooit --> Toch wel hoor.
Koppel trouwt opnieuw na scheiding
en moet zij en passant ook nog een baby aborteren, terwijl hij het aanlegt met haar moeder ? Of is dat téveel drama ?
 
Laatst bewerkt:
Publieke biecht van pretoogje:
Ik heb spijt dat ik zo op Brecht zijn kap heb gezeten.


Als ik die twee gasten gisteren bezig zag, dan was ik (zonder tranen hoor) werkelijk aangedaan. Misschien was het drukke van Brecht en het stoïcijnse van Dzjubi wel het enige waar de programmamakers het er bij dit koppel van moesten hebben. Want - zeg nu zelf - hoe schoon die twee hun liefde beleven, dat worden toch de nieuwe Nicole en Hugo. Maar wat spektakel betreft: als alle 4 de koppels moesten zijn als Brecht en Dzjubi, dan werd er hier geen enkele reactie geschreven.

Brecht, ik zal vanavond nog een akte van berouw zeggen en het nooit meer doen!
 
Terecht punt...

Brecht en Dziubi hebben zich gedragen zoals het zou moeten in zo'n experiment. Kwamen ook volwassen over. Enfin, op wat vreemde drukke kantjes van diene Brecht maar bon, à fond kwam er wel volwassen praat uit.

Die andere mannen bleken voor de camera stuk voor stuk evenwichtige, gevoelige en volwassen mannen. Daar gooien ze dan een soort van diva's tegenaan die de pubertijd nog niet zijn ontgroeit. Ik vond het in die zin een opmerkelijk seizoen omdat alle vrouwen met min of meer dezelfde issues zaten. Dat is de eerste keer geloof ik.

Eigenlijk hadden ze met Florence daar toch de stekker moeten uittrekken. Van wat we op beeld te zien krijgen doet dat experiment haar meer kwaad als deugd. Dat is geen therapie, terwijl ze dat misschien wel nodig heeft.
Ik denk dat ge homo’s niet moogt vergelijken met hetero’s, der is daar sneller een band, ook seksueel. Als er een gast naar mij knipoogt dan ben ik bij wijze van spreken ook ons huwelijk al aant plannen.

@MiniJeffrey wanneer zijt ge vrij en kunnen uw ouders ook?
 
Ik ben het helemaal eens dat de mannen rustig, stabiel en empathisch over kwamen. Maar dat de vrouwen 1 pot nat zijn, daar ben ik het niet mee eens.
Lien heeft geen issues, die koos er gewoon voor om er niet voor te gaan. Wil toch niet zeggen dat ze een oppervlakkige puber is die pruilde omdat ze niet kreeg wat ze droomde?
Jana heeft problemen MAAR die geeft dat ook gewoon toe. De stress die ze ervaarde onder ALLE veranderingen heeft er voor gezorgd dat ze soms echt wel bot en sociaal onhandig uit de hoek kwam. Maar ze WEET dat ze een probleem heeft met haar lichaamsbeeld en dat die frustraties ervoor zorgen dat ze zich soms wat afreageert op een ander. Die moet niet in therapie als ze weet dat ze een probleem heeft en daarin een balans moet proberen zoeken he.
En Florence: geen idee wat ik daarvan moet maken. Maar ik heb het gevoel dat die enorme bindingsangst heeft (uit angst gekwetst te worden) en zodra er een camera bij komt verandert die in een bakvis maar dat is volgens mij voor 80% te herleiden tot camerastress. Dat is een verpleegkundige he, die heeft al honderden penissen met lijven rond naakt gezien, denk je nu echt dat die dan vuurrood giechelend zichzelf wegsteekt?
Bedankt voor de nuance :)

Wat Jana en Florence betreft, helemaal akkoord. Lien heeft zich - voor zover we konden afleiden van de beelden - toch wel als een oppervlakkige puber gedragen. Al kan dat ook gewoon perceptie zijn.
 
Op basis van 1 aflevering, ergens in het begin met 1 oog zitten meekijken (tv was in beslag genomen)
Die Florence bvb:
Iemand die sinds de puberteit al droomde van een trouwfeest , met een wit kleed inclusief lange sleep. Rozenblaadjes & tortelduifjes etc.
Beetje malchance gehad met lange relatie begin haar 20, waardoor ze een muur heeft opgetrokken en niet snel meer zich openstelt.
Gevolg dat ze tot haar 30 nooit een goeie relatie meer heeft gehad en de droom om te trouwen zag verdampen.
In dat programma gestapt omdat 1. ze dan toch een trouwkleed kon aantrekken met de nodige aandacht voor de bruid. 2. Naïef geloven dat de experts voor haar dé perfecte man zouden vinden.

analyse op basis van vooroordelen, geen feitelijk naslagwerk
 
Terug
Bovenaan