VTM Blind Getrouwd 2022

Ghoja ze eerste stap is al gezet door ze allemaal samen te gooien. Nu nog wat marginaler volk vinden die op elkaar kruipen en we zijn er.
Lijken mij op het eerste gezicht toch zeer deftige mensen. Uit ervaring weet ik dat VTM ook niet snel hun familiale reputatie zal besmeuren.
 
Is natuurlijk wel een eenvoudige ingreep om kosten te besparen :unsure:

Lijkt me toch jammer voor de kandidaten dat er gewoon één gezamenlijk avondfeest is. Apart...
 
Is natuurlijk wel een eenvoudige ingreep om kosten te besparen :unsure:

Lijkt me toch jammer voor de kandidaten dat er gewoon één gezamenlijk avondfeest is. Apart...

Ja idd. Ipv met elkaar bezig te zijn gaan volgens mij meer de mannen naar elkaar toe trekken en de vrouwen ook.

Het is al moeilijk om als 2 vreemden elkaar te leren kennen en zo zal het nog moeilijker zijn denk ik. Tenzij ze er dan wat geforceerde opdrachten insteken, maar ik ben wel benieuwd.
 
Ghoja ze eerste stap is al gezet door ze allemaal samen te gooien. Nu nog wat marginaler volk vinden die op elkaar kruipen en we zijn er.
Nee we gaan weer de nonnekes toer op mijn de Vlaemsche versie..
Nu gaan niet volgen, gay koppel erin en zo een woke toestanden laat ik passeren.
 
  • Unsure
Waarderingen: Pion
Blijkbaar zaten 2 van de 8 deelnemers in het verleden al in het andere datingprogramma Blijven Slapen :shutup:
 
Spreken over nonnekes-niveau, en dan in je tweede zin klagen over een homohuwelijk op tv.
En wat is je punt? 3 man/vrouw huwelijken op nonnekes niveau en terug een homohuwelijk die verplicht in deze tijden er moet inzitten voor de wokers. Ja dan stopt het vr mij.
 
Terug
Bovenaan