VTM2 Regi Academy 2022

Finalisten voor de livefinale zijn bij deze bekend. Alhoewel ik hem qua stem in de aflevering van gisteren soms vond tegenvallen, gok ik op Arno als winnaar.
 
Finalisten voor de livefinale zijn bij deze bekend. Alhoewel ik hem qua stem in de aflevering van gisteren soms vond tegenvallen, gok ik op Arno als winnaar.
En gelijk had je!

Op zich allemaal goede stemmen bij die artiesten van Regi, maar ik kan al die blonde meisjes niet uit elkaar houden. Camille, Pauline, Emma, OT, Pommelien… ik begrijp dat ze voor een man zijn gegaan 😁.
 
Al was het begin van het live nummer van Arno echt niet goed imo. Melanie deed dat veel beter.
Denk dat ze niet konden kiezen tussen die twee en ze dus maar alle twee hebben genomen :)
 
Al was het begin van het live nummer van Arno echt niet goed imo. Melanie deed dat veel beter.
Denk dat ze niet konden kiezen tussen die twee en ze dus maar alle twee hebben genomen :)
Inderdaad, maar zodra hij zijn confidence had was het dik in orde.
 
Al was het begin van het live nummer van Arno echt niet goed imo. Melanie deed dat veel beter.
Denk dat ze niet konden kiezen tussen die twee en ze dus maar alle twee hebben genomen :)

Hun optreden gisteren kunt ge natuurlijk ook moeilijk als referentie gebruiken in die omstandigheden gezien de plotse wending en de stress enz. Pauline kon vorig jaar op een heel andere manier naar haar optreden toewerken.

Ik vond het maar een bizarre ontknoping alleszins. Op voorhand zo uitpakken met het feit dat de finale live zou plaatsvinden in het Sportpaleis terwijl er eigenlijk totaal geen spanningsopbouw was ofzo. Even nummer brengen en meteen mededeling dat er twee winnaars zouden zijn en wie het dan was. De ontknoping leek daardoor al bij al toch wat "tussen de soep en de patatten" gebracht.

Het concert op zich was alleszins wel dik de moeite. Ge moogt zeggen wat ge wilt van Regi, maar al 25 jaar zo veel hits scoren en in 2022 nog steeds ontzettend relevant zijn op muzikaal vlak in Vlaanderen, ge moet het toch maar doen natuurlijk. Al verdienen Jaap Reesema en Lester Williams op dat vlak ook wel een pak credtis natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan