Special Forces: Wie durft wint

Ik ga hetzelfde schrijven zoals ik ook al gedaan heb bij programma's als De Mol en De Verraders.

Wat is de fucking meerwaarde van een site als Nieuwsblad.be om te spoilen dat 2 deelnemers opgeven, met daaronder een foto van die twee. Er naast kijken kon niet.

Diegenen die (uitgesteld) kijken en dit volgen, zullen het zelf wel zien en hebben niks aan die spoilers.

Diegenen die het niet volgen hebben er ook al geen reet aan.
Of zijn er mensen die programma's volgen door ze te lezen? 😤
Ik denk dat dit ook vooral met de 2 eerste afvallers zelf heeft te maken, een Francesco planckaert die van zijn eigen niet snel zou opgeven als eerste zien afvallen, en GLB, zeker en vast dat dit ook politieke invloedssfeer uitademt, zoiezo. Een partijvoorzitter die zo snel afvalt dat is nieuws natuurlijk, al zeker met die insteek van reservist te zijn geworden.

Maar is idd een kwalijke trend, het al bij de titel verklappen enzo, of wacht er dan enige tijd mee om dat zo in your face te laten zien in de feed...
 
Ik denk dat dit ook vooral met de 2 eerste afvallers zelf heeft te maken, een Francesco planckaert die van zijn eigen niet snel zou opgeven als eerste zien afvallen, en GLB, zeker en vast dat dit ook politieke invloedssfeer uitademt, zoiezo. Een partijvoorzitter die zo snel afvalt dat is nieuws natuurlijk, al zeker met die insteek van reservist te zijn geworden.

Maar is idd een kwalijke trend, het al bij de titel verklappen enzo, of wacht er dan enige tijd mee om dat zo in your face te laten zien in de feed...

Best hier niet op klikken, @Ruigen Das ...
... maar mijn opmerking ging eigenlijk over de aflevering van vanavond en de 2 'nieuwe' opgevers.
Maar los daarvan vraag ik me echt af wat de nieuwswaarde ervan is.
 
Ik blijf het best humoristisch vinden allemaal :p

En die Francisco, wat een toneel...
GLB was zo wat het stereotype van 'de luie waal', en Francisco het stereotype van 'een snowflake'.

Francisco, zo een beer van ne kerel, die er na 3 dagen mentaal al onderdoor zit, versus zo ne Koen Wauters die veel ouder is en er gewoon niet over klaagt. Vreemd :p Maar bon, ik weet dat er nog wel wat stevigere mentale shit zit aan te komen (indien gelijkaardig aan Special Forces programma in het VK), dus dat was sowieso hopeloos.
Ik ben aangenaam verrast door die neuroloog, en ergens ook wel door Laura Tesoro (al komt bij die laatste ook iets teveel drama kijken).

De 2 ex-topsporters (Ann Wauters & Van Tichelt): op zich logisch dat ze mentaal en fysiek ergens tegen kunnen.
Davy Parmentier: lol, daarmee zou je toch niet naar de oorlog willen.
 
Ik snap niet dat die francisco mentaal erdoor zat. Alle oefeningen waren puur fysiek? Kvind het maar een flauwe serie eig, veel gebleit om niks. Vind het wel zalig hoe die instructeur den davy te kakken zetten :D
 
Die milling was toch grotendeels eenzijdig boksen als een kangoeroe ? De instructeurs deelden amper tikken uit, hooguit eens een duwtje. Bij kamp Waes leek dat iets bruter?
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Fransico begon mentaal te breken doordat er door de milling veel zaken loskwamen bij hem waar hij in het verleden al mee worstelde. Hij heeft dat iets van verteld over zijn afkomst enzo... Zo begon hij mentaal te blokkeren, wat dus zijn impact had op zijn fysiek
 
Die milling was toch grotendeels eenzijdig boksen als een kangoeroe ? De instructeurs deelden amper tikken uit, hooguit eens een duwtje. Bij kamp Waes leek dat iets bruter?
Ja inderdaad. Ik begrijp ook niet goed waarom getrainde ex-special forces met talent voor gevechtsport niet all in gaan tegen een bende ongetrainde BV’s. Ik had op zijn minst wat meer bloed en kneuzingen verwacht. :unsure:
Dit is niet ‘Kamp Waes: DE BV EDITION’ hé.

Sommige mensen verliezen toch echt de essentie. Dit is een entertainmentprogramma dat mensen buiten hun eigen comfortzone probeert halen. Met bekende koppen want dat trekt kijkcijfers. Maar verder dan die bekende kop zijn die niet veel anders dan Jan, Paul, Frieda en Jasmina van op straat. Verwacht dus ook hetzelfde niveau. *
Kamp Waes waren allen getrainde (ultra)sporters.

Buiten Wauters en Van Tichelt als ex-topsporters
 
Vind het wel zalig hoe die instructeur den davy te kakken zetten :D
Stel mij toch de vraag hoe die in zijn 'teams' op de werkvloer ergens respect kan afdwingen.
Als je jezelf moet inschrijven, naar eigen zeggen, om 'terug te voelen hoe het is om in een team te zitten', dan ben je imo geen goede leider.
Een teamleider moet 'in' het team zitten, ermee voeling hebben en niet gewoon er boven staan.
 
Denk dat Dirk nu geen programma meer krijgt op VTM na dat moveke bij die mudchallenge :D
Diene mens gaat er toch alle keren 100% voor en vecht met alles wat hij heeft.
 
Denk dat Dirk nu geen programma meer krijgt op VTM na dat moveke bij die mudchallenge :D
Mocht ik diegene geweest zijn die hij in een wurggreep onder water hield, ik had hem serieus op z'n plaats gezet achteraf.

Maar die Davy Parmentier blijft er dan zo soft bij...
Of is die op dat moment gewoon nog altijd met zijn imago bezig en hoe hij overkomt op beeld?
 
Ik krijg na gisteren toch de indruk dat de special forces erg veel, eeeuh, sympathie hebben voor Laura Tesoro :oi22:

Mocht ik diegene geweest zijn die hij in een wurggreep onder water hield, ik had hem serieus op z'n plaats gezet achteraf.

Maar die Davy Parmentier blijft er dan zo soft bij...
Of is die op dat moment gewoon nog altijd met zijn imago bezig en hoe hij overkomt op beeld?

Bwa dat was echt maar een seconde of twee kopke onder water duwen. Gecontroleerde agressie, dat is toch wat ze willen bij de special forces?
 
Koen Wauters is communicatief toch wel sterk, hoor.
Toen hij te horen kreeg dat die twee anderen geëlimineerd gingen worden, heeft hij achteraf de boodschap toch wel goed aangebracht in de zaal.
Zo'n manier van communiceren zou perfect passen in de bedrijfswereld; doordacht, duidelijk, subtiel.
 
Dan zal die oprecht zo affectieus zijn. 't Viel me op dat hij ze zo vaak knuffelt en troost.
 
Benieuwd wat ze volgende week gaan tonen over de "ontvoering".

Opgevangen dat Dirk wat heftig was in het counteren van de aanval en ze het even hebben moeten stil leggen 😂
"Dirk, het is ni echt he man, doe eens rustig"
Ja ge zag dat ze het moeilijk hadden met Dirk en plots was hij dan toch geboeid. Ik dacht ook "wie grijpt de judoka?" :D
 
Als dit programma niet te veel gescript is, dan heb ik toch veel respect gekregen voor Koen.
Ik weet wel dat hij met Dakar ook al het een en ander gewoon is, maar zo'n programma is toch nog andere koek.
Met rugproblemen, met z'n leeftijd, en met de dingen die hij privé recent heeft moeten verwerken... chapeau.
Het is een doorzetter, en inderdaad communicatief sterk.
Ik vraag me nu wel af wat er was gebeurd als team Koen/Dirk de navigatie & communicatie wel perfect hadden uitgevoerd. Die kidnapping was er toch sowieso gekomen? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan