Special Forces: Wie durft wint

Dit soort programma's kijk ik wel graag, maar het is te veel copypaste van Kamp Waes. Toch al 2 gelijkaardige dingen die terugkomen + geen medische check vooraf? Een blinde zou ge toch ook niet steken in een eventueel programma van Start to Shoot zodra België nog eens een medaille pakt in karabijnschieten pakweg.
 
Waarom noemt dat programma eigenlijk 'special forces'? Het enige wat je ziet is fysieke uitputting en belachelijk ouderwets haantjesgedrag van die instructeurs. "Ik ben niet onder de indruk" tegen een groep BV's die onervaren is en iemand met een duidelijk rugprobleem gewoon laten verderdoen op risico van ernstige blessure.

Sorry, ik kan dat maar weinig appreciëren zo'n tostesteron gevuld programma.
 
Dit soort programma's kijk ik wel graag, maar het is te veel copypaste van Kamp Waes. Toch al 2 gelijkaardige dingen die terugkomen + geen medische check vooraf? Een blinde zou ge toch ook niet steken in een eventueel programma van Start to Shoot zodra België nog eens een medaille pakt in karabijnschieten pakweg.
Kamp Waes en dit programma wsl ook (hier niets van gezien) zijn geïnspireerd op SAS: Who Dares Wins uit het VK
 
Ja sugar jackson en die Like me zanger mogen dan beide zwart zijn, ik weet wel van wie ik boxen zou willen krijgen. 😆

Aan bouchez zou ik aanraden wat nederlands te leren en op zen minst wat basis conditie te kweken, op die manier gaat hij nooit 1ste minister worden.

Bwah, in een land waar Elio de Rupo (man sprak en zag er objectief gewoon uit als een clown) eerste minister kon worden, zou ik Bouchez niet te snel afschrijven.

Ludivine Dedonder staat wat te dansen op tiktok, en die is toch ook minister van defensie. Dan kan een pompous fils à papa en een enorme lamzak (maar die zich wel serieus probeert voor te doen) dat ook worden.

Ik zou Ann Wauters toch niet onderschatten.

Die is 3m37 ofzo, dat is een te lomp gewicht om flexibel en behendig te zijn.
 
Bwah, in een land waar Elio de Rupo (man sprak en zag er objectief gewoon uit als een clown) eerste minister kon worden, zou ik Bouchez niet te snel afschrijven.

Ludivine Dedonder staat wat te dansen op tiktok, en die is toch ook minister van defensie. Dan kan een pompous fils à papa en een enorme lamzak (maar die zich wel serieus probeert voor te doen) dat ook worden.



Die is 3m37 ofzo, dat is een te lomp gewicht om flexibel en behendig te zijn.
Juist of ge bij het leger geen grote mensen hebt.
 
Dan kan een pompous fils à papa en een enorme lamzak (maar die zich wel serieus probeert voor te doen) dat ook worden.
Ik denk dat het feit dat hij een 'lamzak' is niet zo zeer meespeelt in de negatieve perceptie, maar wel zijn arrogantie en het niet-teamplayer zijn.
Vond ook die scène waar Laura haar tanden stond te poetsen en hij er zich tussenmurwt voor wat water, zonder iets te zeggen, heel speciaal.
Het zegt iets over de mentaliteit van de man iig.

Ik snap de frustraties van Bart De Wever al een stuk beter nu.
 
Even tussendoor opmerken dat de politieke afrekeningen en conclusies gerust in het juiste deelforum mogen besproken worden. Ik geef toe dat ik niet helemaal mee ben, maar "enorme lamzak" en "ziet eruit als een clown" is sowieso nergens een zinvolle toevoeging.
 
@vishnusixclix : kan je eens verder toelichten hoe je zoiets concreet ziet?
Die aanteigingen (die nu wel niet door mij zijn geschreven, maar waar ik wel verder op gereageerd heb) zijn toch gelinkt aan dit programma (waar nu toevallig een politicus inzat).
Voor zoiets te bespreken kan je toch moeilijk een afzonderlijk topic openen in P&A?
Tenzij er nog een vervolg zou komen in de politieke pers, maar momenteel was de berichtgeving in de pers toch ook wel meer gelinkt aan het programma en niet zozeer aan de politieke standpunten van de heer Bouchez of zijn partij.
 
Ik zie hier eigenlijk ook niet goed in wat dat met 'politieke afrekeningen' te maken heeft. Het is niet omdat hij een politieker is dat iemand 'lamzak' of 'clown' schrijft.
 
Ik zal er in PM op antwoorden.
Nu ben ik niet zo bedreven in het discussiëren over inhoudelijk gevoelige zaken als de P&A moderatie, maar ik had toch graag dat de toon bij een thread over een TV programma niet giftig of kwetsend wordt. Ik vraag niemand zijn/haar mening te veranderen.
 
Laatst bewerkt:
who the fuck zijn Nick Bril, Hannelore Simoens, Davy Parmentier en Francisco Schuster
Hannelore is politiek journaliste, die door VTM heel hard naar voren geschoven wordt als hun referentiepersoon voor alle Wetstraatverslaggeving.
Toen Dirk van den Bogaeet nog actief was, had hij die rol, maar hij is sinds een paar jaar op pensioen.
En heb zelfs de indruk dat er weinig andere journalisten zijn bij VTM die politieke verslaggeving doen.
 
Hannelore is politiek journaliste, die door VTM heel hard naar voren geschoven wordt als hun referentiepersoon voor alle Wetstraatverslaggeving.
Toen Dirk van den Bogaeet nog actief was, had hij die rol, maar hij is sinds een paar jaar op pensioen.
En heb zelfs de indruk dat er weinig andere journalisten zijn bij VTM die politieke verslaggeving doen.
Je had ook nog Jan De Meulemeester, maar die is er ondertussen ook al mee gestopt.
 
Alweer 2 opgevers intussen... Wie er intussen afgevallen is, had eigenlijk niet hoeven inschrijven. Met zo zware lichaams en/of mentale problemen heb je in deze training weinig te zoeken.
 
Nummer 2 verdient een spin off mijn gedacht, de GLB chronicles.... :ROFLMAO:

Gold gewoon die kerel... Ben nu bij aflevering 2 aanbeland, wat een televisie toch
 
Ik ga hetzelfde schrijven zoals ik ook al gedaan heb bij programma's als De Mol en De Verraders.

Wat is de fucking meerwaarde van een site als Nieuwsblad.be om te spoilen dat 2 deelnemers opgeven, met daaronder een foto van die twee. Er naast kijken kon niet.

Diegenen die (uitgesteld) kijken en dit volgen, zullen het zelf wel zien en hebben niks aan die spoilers.

Diegenen die het niet volgen hebben er ook al geen reet aan.
Of zijn er mensen die programma's volgen door ze te lezen? 😤
 
Terug
Bovenaan