Special Forces: Wie durft wint

Die zwarte gast die begint te bleiten als 'em moet vechten. Jah, dan zit je echt op je plek bij de Special Forces eh. :oi22:

Wat hebben we tot nog toe al gezien:
- een blaaskaak die dacht dat 'em met de conditie van een walnoot is ff alles ging fixen
- iemand met een kapotte rug
- iemand met kapotte knieën
- iemand met een kapotte schouder
- een (onbewuste) gewetensbezwaarde

Die SF's wil ik wel eens zien afkomen. In vergelijking daarmee is Xavier Waterslaeghers gewoon een tank. 😂
 
Die zwarte gast die begint te bleiten als 'em moet vechten. Jah, dan zit je echt op je plek bij de Special Forces eh. :oi22:

Wat hebben we tot nog toe al gezien:
- een blaaskaak die dacht dat 'em met de conditie van een walnoot is ff alles ging fixen
- iemand met een kapotte rug
- iemand met kapotte knieën
- iemand met kapotte schouder
- een (onbewuste) gewetensbezwaarde

In vergelijking daarmee is Xavier Waterslaeghers gewoon een tank.
Snap ik ook niet dat er zoveel kandidaten mogen meedoen met zo'n medische problemen.
 
Tocht echt helemaal niets amaible aan Bouchez, had niet gedacht dat het zó erg gesteld was met die vent. Die fases dat hij gewoon negeert als anderen iets tegen hem zeggen. Of op het laatst beginnen lopen, 5 seconden hoogmoedig worden en zeggen tegen die instructeur van 'allez, nu net als ik mijn best eens doe' (in het frans dan nog). Maar kijk, in aflevering 1 was het al meteen duidelijk waarom hij meedeed, hij zei letterlijk iets in de trent van 'Magnette zou dit niet kunnen, ik kan nu premier worden.' Zieltjes winnen in Vlaanderen dus. Nog maar te zwijgen van quasi elke zin dat politieke verwijziging is en dat lelijk Belgisch embleempje op zijn kostuumvest. Bah.
 
Ja sugar jackson en die Like me zanger mogen dan beide zwart zijn, ik weet wel van wie ik boxen zou willen krijgen. 😆

Aan bouchez zou ik aanraden wat nederlands te leren en op zen minst wat basis conditie te kweken, op die manier gaat hij nooit 1ste minister worden.
 
Ik ga Bouchez missen in het programma, wat een afgang voor die mens :)
Waarom heeft hij zich ook ingeschreven voor een programma over de special forces als hij zelfs geen basisconditie heeft en geen tijd had om daaraan te werken. En heel zijn mentaliteit is gewoon kut, keer op keer, doet heel de groep burpees voor hem en kan zelfs de moeite niet doen om 3 deftige burpees te doen.

Ook iemand met slechte knieën die al cortisone injecties neemt, wat speelt er in die mens zijn hoofd om mee te doen met zo'n programma?
 
Mij lijkt het alsof ze echt geen goed volk vonden voor dit programma als je ziet wie er allemaal mag meedoen.
Bij Kamp Waes moesten alle kandidaten een medische screening ondergaan omdat enkel mensen die fysiek in orde zijn mee mochten doen.
Bij VTM: iemand met kapotte knieën, iemand met net herstelde kapotte rug, iemand met slechte schouder, ...

Snap ook niet goed waarom je als een Nick Bril of Hannelore Simoens zelfs zou meedoen. Haar grote angst was dat haar pijn in haar rug zou terugkomen net nu het terug ok was, meedoen aan een programma waar je zware dingen moet dragen en met zware lasten lopen lijkt me dan ongeveer het slechtste dat je kunt doen. Helft van de bv's zegt: ja, ik moet oppassen voor dit of dat en ga het niet riskeren.

Die milling van Schuster, zag er mij een flauw afkooksel uit van die van Kamp Waes. 3min voluit vs 1min zo wat duwen.

Ben wel benieuwd naar volgende weken met deze bende iig.
 
Mij lijkt het alsof ze echt geen goed volk vonden voor dit programma als je ziet wie er allemaal mag meedoen.
Bij Kamp Waes moesten alle kandidaten een medische screening ondergaan omdat enkel mensen die fysiek in orde zijn mee mochten doen.
Bij VTM: iemand met kapotte knieën, iemand met net herstelde kapotte rug, iemand met slechte schouder, ...

Snap ook niet goed waarom je als een Nick Bril of Hannelore Simoens zelfs zou meedoen. Haar grote angst was dat haar pijn in haar rug zou terugkomen net nu het terug ok was, meedoen aan een programma waar je zware dingen moet dragen en met zware lasten lopen lijkt me dan ongeveer het slechtste dat je kunt doen. Helft van de bv's zegt: ja, ik moet oppassen voor dit of dat en ga het niet riskeren.

Die milling van Schuster, zag er mij een flauw afkooksel uit van die van Kamp Waes. 3min voluit vs 1min zo wat duwen.

Ben wel benieuwd naar volgende weken met deze bende iig.
Ja vind ik ook, maar ja, wat wil je als de programmadirecteur van VTM zelf mag meedoen en inspraak heeft over het programma...

Zo'n Nick Bril is onbegrijpelijk -> met kapotte kniëen begin je hier toch echt niet aan???

ivm Hannelore: waarschijnlijk was het niet simpel om veel bekende vrouwen te vinden die zonder make-up op tv wouden komen :biglaugh:
 
Weer zo'n programma waar ik met goeie hoop aan begonnen ben en waar ik na 2 afleveringen moet vaststellen: 'waarom kijk ik nog?' maar toch niet zal afhaken waarschijnlijk. Stupid me
 
Ze zouden het met "bv's" beter op expeditie robinson houden. Voor Dirk Van Tichelt a walk in the park. Zouden die feitelijk meer dan 2u per dag iets doen in dit programma?
 
Bouchez bevestigt wel een beetje de clichés over de Walen helaas :/
 
Terug
Bovenaan