TV Seizoen najaar 2023

Pfff kzap eens langs celebrity Masterchef Vlaanderen en dan zie ik die Sarah als voorgerecht een stuk stokbrood serveren met wat olijfolie op en blauwe kaas ( much chef, very hard ) en als hoofdgerecht kieken met currysaus.

Geen idee waarom ik iets of wat van het "Masterchef" niveau had verwacht in een editie met "BV's" , lijkt helaas op 1% Masterchef en 99% slappe stoten en opmerkingen van "BVluencers"

Blind Getrouwd wat je verwacht van episode 1 maar voor mij nooit interessant tot ze effectief op huwelijksreis zijn en samen wonen, die afleveringen waar ze mensen voorstellen en dan laten trouwen duwen me in slaap na een werkdag.

Voorlopig heb ik een beter gevoel bij Niveau 4 morgen, al kan het moeilijker saaier zijn dan episode 1 van Blind Getrouwd of een Influencer die kieken met currysaus naar Masterchef brengt.
 
Godvergeten Als iemand een slag in de buik en een krop in de keel wil krijgen, dan is dit de docureeks. Het handelt over kindermisbruik in de kerk en slachtoffers en nabestaanden vertellen hun verhaal in (te) nauwkeurig detail. Echt om rillingen van te krijgen maar goed en sereen gebracht. Onthutsend en erg wrang dat de conclusie is dat de daders er gewoon mee zijn weggekomen, alles onder de mat geveegd.
 
The big bang, ziet er leuk uit ol zelf te doen, maar zo saai ol naar te kijken.
Ik heb de programma's van de broertjes Coppens altijd wel de moeite gevonden, maar dit is toch wel een misser.
 
Het is een uitvergrote versie van de proeven van De Code van Coppens, maar zonder de storytelling en omkadering dat dat programma goed maakte. En ook die reeks liep in zijn laatste seizoen al een beetje te veel tegen de been there, done that aan. Maar ik had toch liever een nieuw seizoen van dat gezien dan The Big Bang.
 
Het nieuwe seizoen van First Dates al gedaan na zes afleveringen of is dat naar een ander tijdstip verhuisd en kijk ik er volledig over heen?
 
Het nieuwe seizoen van First Dates al gedaan na zes afleveringen of is dat naar een ander tijdstip verhuisd en kijk ik er volledig over heen?
De rest volgt begin 2024 stond in een perstekst. Ik zie dat Repair Shop en Het Huis opnieuw beginnen en de fictieserie met Koen De Bouw Dag & Nacht, dus het is wss wisselmoment van de programmering.
 
De Tattoo Shop Ik dacht dat het wat interessanter ging zijn maar de gesprekken zijn heel alledaags. Wat je zoal bij de kapper zou horen of bij Iedereen beroemd hoewel dat programma zo altijd een leuke insteek weet te vinden. Hier is het gewoon wachten op de volgende klant. De voorstukjes halen het meest interessante er al uit. Een programma als je de slaap niet kan vatten en gezapig wil indommelen.
 
Terug
Bovenaan