VTM Blind Getrouwd 2023

was mij ook opgevallen 😝

In voorstukje van volgende week scheurt precies ook de broek van een bruidegom (Alexander?)
Da's ook niet praktisch.
Dat krijg je met al die strakke broeken.

Dat ze ook eens hun normale maat kopen. Die kerel zijn kostuum was 2 maten te klein om toch maar zijn lichaam te kunnen showen erdoor.
Hij kon zijn armen zelfs bijna niet bewegen en die broek zag er ook verte van gemakkelijk uit.
 
Dat ze ook eens hun normale maat kopen. Die kerel zijn kostuum was 2 maten te klein om toch maar zijn lichaam te kunnen showen erdoor.
Hij kon zijn armen zelfs bijna niet bewegen en die broek zag er ook verte van gemakkelijk uit.
Idd, en gespierde gasten zijn saai want die hangen altijd in de fitness, eten gezond dus zijn geen levensgenieters die graag nog een frikandelleke of een Orvalleke met zalmtoastjes willen.
Ook weer een slecht signaal van die matchmakers.
 
Idd, en gespierde gasten zijn saai want die hangen altijd in de fitness, eten gezond dus zijn geen levensgenieters die graag nog een frikandelleke of een Orvalleke met zalmtoastjes willen.
Ook weer een slecht signaal van die matchmakers.
Slechte match idd. En zij is hostess, dus is wss bijna nooit thuis. En een fitnessboy heeft graag een lekker klaargemaakt kippetje voor de eiwitjes maar ze kan niet koken.
 
Een knappe blondine met straablauwe ogen, stewardess & schaatster en dus sportief & energiek, en een knappe spontane kerel, goed met kinderen, die lichamelijk opvoeding geeft en, alsof het nog niet genoeg is, brandweerman is, en uiteraard bijna uit zijn kostuum barst van al het overvloedige gefitness, en allebei meer dan voldoende zelfvertrouwen hebben om zich in te schrijven en zich voor tv-kijkend vlaanderen van hun meest kwetsbare kantjes te laten zien.

En ... die geraken niet van straat en moeten door experts geholpen worden aan een lief? Wat mis ik hier?

Dat gezegd zijnde, duim ik wel voor dat koppel. Emile & Emma lijkt me een vreemdere match.
En Emile zijn broek was te kort.
 
Een knappe blondine met straablauwe ogen, stewardess & schaatster en dus sportief & energiek, en een knappe spontane kerel, goed met kinderen, die lichamelijk opvoeding geeft en, alsof het nog niet genoeg is, brandweerman is, en uiteraard bijna uit zijn kostuum barst van al het overvloedige gefitness, en allebei meer dan voldoende zelfvertrouwen hebben om zich in te schrijven en zich voor tv-kijkend vlaanderen van hun meest kwetsbare kantjes te laten zien.

En ... die geraken niet van straat en moeten door experts geholpen worden aan een lief? Wat mis ik hier?

Dat gezegd zijnde, duim ik wel voor dat koppel. Emile & Emma lijkt me een vreemdere match.
En Emile zijn broek was te kort.
Net als vorige reeks weer een kandidaat uit mijn streek (die kerel uit Gooik)... De indruk dat ze er nogal wat uit het Pajottenland gaan halen. Meteen ook de zwakke plek van die kerels want hier heerst nogal een onder-de-kerktoren mentaliteit :)
 
Voor de rest, die absolute focus op sport en reizen bij zo goed als alle kandidaten. Op den duur zijn ze zo inwisselbaar. Nu ik denk dat dat nu eenmaal wel de hobby's bij uitstek zijn bij singles. Maar die dingen veranderen dan weer net heel snel bij relatie en -zeker- kinderen.

Sport en reizen zijn generische hobbies waarvan ze weten dat ze er al niet scheef voor gaan bekeken worden.
 
Een knappe blondine met straablauwe ogen, stewardess & schaatster en dus sportief & energiek, en een knappe spontane kerel, goed met kinderen, die lichamelijk opvoeding geeft en, alsof het nog niet genoeg is, brandweerman is, en uiteraard bijna uit zijn kostuum barst van al het overvloedige gefitness, en allebei meer dan voldoende zelfvertrouwen hebben om zich in te schrijven en zich voor tv-kijkend vlaanderen van hun meest kwetsbare kantjes te laten zien.

En ... die geraken niet van straat en moeten door experts geholpen worden aan een lief? Wat mis ik hier?

Dat gezegd zijnde, duim ik wel voor dat koppel. Emile & Emma lijkt me een vreemdere match.
En Emile zijn broek was te kort.

Zoals meestal dat die teveel bezig zijn met zichzelf/geen tijd hebben voor een relatie. Dat gaat zo een programma ook niet oplossen.
 
Eerste afleveringen vind ik altijd wat saai. Deelnemers en familie verrassen met het nieuws, gegiechel in de bruidswinkel en aan het altaar, "en zenuwen?", "jaja, ik zie het zitten" en wat nog meer. Voor het drama kijk ik wel naar de Australische versie, maar dat zijn véél te veel afleveringen en die duren veel te lang en daarin wordt enorm veel herhaald én gescript.
2, dat rekken ze allemaal veel te lang in’t begin, zeker met dat fake emogedoe.
“Verrassen” met het nieuws, die cameraploeg achter uw rug valt dan niet op ofzo…
Van mijn part steken ze al dat trouwgedoe in 1 aflevering, nadien begint het pas interessant te worden.

Wat die Ingeborg daar ook weer tussen zit te doen, die heeft toch ook geen waarde voor het programma.

Jolien heeft wel schone ogen vind ik, maar verder vind ik haar net iets te opgetut.
Wel een goeike: ik kan x, x en x maar koken zit niet in het pakket:biglaugh:
Dat belooft ^^
 
En ... die geraken niet van straat en moeten door experts geholpen worden aan een lief? Wat mis ik hier?
Ze zijn stuk voor stuk verstandig, succesvol in hun carrière, met veel vrienden/hobby's, alles wat je maar indenken kan.
Maar het allerbelangrijkste in hun leven, hun partnerkeuze, geven ze uit handen.
Dan nog in handen van zelfverklaarde 'experts' die vooral amusante beelden zoeken met goed wat drama.

Meestal leuke tv, maar ik snap dat ook niet. :tongue:
 
Vooral dien Wim Slabbick ook, wa ne cringe kerel. Heeft voor het CVA ne cursus geschreven om sekscounselor te worden, kost meer dan 400 euro en staat vol met belachelijke stereotypen. Precies door chatGPT 1.0 geschreven in 1980.
 
  • Haha
Waarderingen: Ebel
Sport en reizen zijn generische hobbies waarvan ze weten dat ze er al niet scheef voor gaan bekeken worden.
Het zijn eigenlijk altijd hetzelfde soort mensen dat terug komt. Middenklassers die iets knapper zijn maar single en waar de programmamakers wss zoveel mikken op een doorsneetype qua karakter.

Na een aantal kandidaten die neergesabeld werden omdat ze iets té heftig reageerden kan ik me voorstellen dat nieuwe kandidaten zichzelf ook wat censureren tot een soort van cookie cutter type waar je zeker niets op kan aanmerken.

Ondertussen weet iedereen ook het stramien "Echt? Ben ik erbij?" "Zo schoon had ik mijn huwelijk nooit verwacht!" "Amai, schoon omgeving hier en die zon!" "Ja, eens thuis is het toch niet zo makkelijk en dat in dit gloednieuw appartement."
 
Oooof maar die seizoen zou ik wel willen volgen vooral als die man leert dat zijn bruid een man was ervoor. Wrs zal het op youtube zijn binnen een paar maanden.
Zoiezo dat die man gekruisigd gaat worden door de 'raised by twitter' menigte als hij zijn 'bruid' af zal wijzen om dat hij liever gene (vroegere) vent wilt.
 
Zoiezo dat die man gekruisigd gaat worden door de 'raised by twitter' menigte als hij zijn 'bruid' af zal wijzen om dat hij liever gene (vroegere) vent wilt.
Die bruidegom zal dat wel aangegeven hebben zeker, dat het voor hem niet uitmaakt en dat hij ervoor openstaat?

Anders is dat wel effe verschieten in de slaapkamer of aan het zwembad als die transitie nog niet compleet is. :unsure:
 
Dat ze ook eens hun normale maat kopen. Die kerel zijn kostuum was 2 maten te klein om toch maar zijn lichaam te kunnen showen erdoor.
Hij kon zijn armen zelfs bijna niet bewegen en die broek zag er ook verte van gemakkelijk uit.
Amai, ik dacht dat dit een beetje overdrijven voor de stijl was maar wtf. Wie heeft die mens dat kostuum laten kopen?
 
Zoiezo dat die man gekruisigd gaat worden door de 'raised by twitter' menigte als hij zijn 'bruid' af zal wijzen om dat hij liever gene (vroegere) vent wilt.

Anderzijds zegt het feit dat je bruid tussen aanhalingstekens zet en vroegere tussen haakjes ook wel veel over hoe jij erover denkt.
 
Terug
Bovenaan