VTM Blind Getrouwd 2023

Dafuq, dit zijn stuk voor stuk mooie mensen. Natuurlijk weer de zieligeVTM-filter erover zodat de doekjes naar boven komen en al helemaal met dramatische vioolmuziek.

Waarom kan er niet eens een Norbert uit bandencentrale Jorissen, een Chantal van de krantenwinkel 't Gazetje meedoen?
Allemaal van die afgeborstelde types die gewoon onrealistische eisen zullen hebben en een job als stewardess laat u wel van de grond gaan terwijl die nooit thuis zijn.

Die latina met die brave gast, dat kan toch niet werken vanaf m'n luie zetel.
Ik ken geen Chantal die in het 't Gazetje werkt :unsure: .
 
Al de verwachtingen alweer...
'Ik ben zelf eigenlijk niet avontuurlijk, maar ik zoek wel iemand die mij avontuurlijk kan maken'... waarom?
'Ik zoek een partner die mij iets bij kan leren' ... volg een cursus, of lees eens een boek.
'Ik ben zelf heel sportief, en ik verwacht dat eigenlijk ook van mijn partner'... als je later samen kinderen hebt, is het gedaan om samen 3x per week te gaan lopen hoor.
Niet veel anders dan op de datingapps dus.
 
Het viel ons toch ook op dat ze dit jaar extra gefocust hebben op het uiterlijk. Precies allemaal mensen die meteen verder kunnen werken voor TV.
Paar seizoenen terug was dat toch nog niet het geval. Die Johan en Winnie herinner ik me nog. Dat waren wel doodnormale ( :unsure: ) mensen.
 
Eerste koppel lijkt me wel goed gematched. Tweede koppel gaat vonken geven denk'k. Lijkt me vurige Latina en het brave ventje.

En inderdaad, altijd goed uitziende jonge mensen.
 
Het viel ons toch ook op dat ze dit jaar extra gefocust hebben op het uiterlijk. Precies allemaal mensen die meteen verder kunnen werken voor TV.
Paar seizoenen terug was dat toch nog niet het geval. Die Johan en Winnie herinner ik me nog. Dat waren wel doodnormale ( :unsure: ) mensen.
Gho is toch persoonlijk.
Mij zouden ze enkel met Jolien en Fleur mogen matchen dit seizoen.
Maar die discussie is al geweest denk ik en ergens logisch dat het oog ook wat wil.
Daar begint het toch allemaal bij, als dit al niet goed zit tsja dan mag je nog zo goed klikken.
En het blijft een tv programma he, het moeten kijkers trekken. Ik zou het niet opzetten als het over fake blonde bimbo chantal is en Norbert met scheve tanden. Daarvoor zijn er andere programma’s :unsure:
 
Het kan altijd specialer:

Oooof maar die seizoen zou ik wel willen volgen vooral als die man leert dat zijn bruid een man was ervoor. Wrs zal het op youtube zijn binnen een paar maanden.
 
Gelieve het een beetje beschaafd te houden.
Dafuq, dit zijn stuk voor stuk mooie mensen.

Say what?

IMG_9118.jpeg
 
Eerste afleveringen vind ik altijd wat saai. Deelnemers en familie verrassen met het nieuws, gegiechel in de bruidswinkel en aan het altaar, "en zenuwen?", "jaja, ik zie het zitten" en wat nog meer. Voor het drama kijk ik wel naar de Australische versie, maar dat zijn véél te veel afleveringen en die duren veel te lang en daarin wordt enorm veel herhaald én gescript.
 
Veel liever zo iemand als Emanuela dan een fake verbouwde bimbo zoals er nu zoveel rondlopen. Ik zou me er op straat ook niet voor omdraaien, maar als je toevallig aan zo iemand gekoppeld wordt en het klikt op innerlijk vlak, why not.
 
Groot nieuws, een verkeerde broek!

was mij ook opgevallen 😝

In voorstukje van volgende week scheurt precies ook de broek van een bruidegom (Alexander?)
Da's ook niet praktisch.
Dat krijg je met al die strakke broeken.
 
Terug
Bovenaan