VTM De Verraders S02

Ze had haarzelf ook wel in een verdachte positie geplaatst door eigenlijk niks te snappen van tactiek en groepsdynamiek.
Te veel spelers eigenlijk die er maar gewoon wat bijzitten. Leuk om nog eens op TV te komen(voor zo een influencers al zeker), voor de rest had die toch zeer weinig meerwaarde.
 
Ze had haarzelf ook wel in een verdachte positie geplaatst door eigenlijk niks te snappen van tactiek en groepsdynamiek.
Ja inderdaad, plus die reactie was in principe ook not done omdat je eigenlijk niet mocht verklappen of je nu verrader of bondgenoot bent. Met die reactie deed ze dat eigenlijk.. Maakt het nog verrassender dat ze niet verder gingen met stemmen..
 
Ivm Elodie: hoe ironisch was het ook niet dat ze ineens Guy aanvalt met als argument dat hij altijd zo afzijdig bleef.

Nog wat leuke anekdotes beginnen nu in de pers te verschijnen.
Bvb: https://www.hln.be/tv/wat-je-niet-z...sarah-puttemans-geen-bondgenoot-was~ad180400/

1. Charlotte had zich nog erger versproken na de moord op Martine. Na dat moordconclaaf, kwamen de kandidaten blijkbaar toch nog bijeen, en zegt Charlotte tegen Sarah en Veronique: "toch jammer dat Martine naar huis moet" terwijl je normaal maar 's anderdaags bij het ontbijt weet wie er vermoord is.
Al bij al kan je toch moeilijk zeggen dat Charlotte het spel goed gespeeld heeft.

2. Een van de kennissen van Veronique belde tijdens de opnames elke dag naar haar om te zien wanneer ze haar GSM zou opnemen om op die manier af te leiden hoeveel dagen ze het uitgehouden zou hebben.
 
Klopt niet, bij De Mol spoilen ze dat toch nooit in de titels van hun artikel? Ik snap dus niet waarom ze het bij de Verraders wél spoilen.

Hen misschien eens mailen ? Ik weet alleszins dat dat bij De Slimste Mens Ter Wereld vroeger ook een issue was op bvb HLN, waar er al gewoon in de titel stond wie er uit lag, zelfs zonder dat je op het artikel moet klikken. Een gegeven moment is dat opvallend veranderd en kon je uit de titel niet langer afleiden wat de uitkomst van de aflevering was.
Maar inderdaad, bij De Verraders is dat momenteel absoluut nog niet het geval.
 
Met verstand op nul (wat af en toe wel eens mag!), weeral een heerlijk stukje TV avond gehad.
Bart heeft dat echt wel goed gedaan. Maar dat ze niet ingaan op zijn verspreking van dat er "nog twee verraders aan't tafel zaten". Lachen!!
 
Hen misschien eens mailen ? Ik weet alleszins dat dat bij De Slimste Mens Ter Wereld vroeger ook een issue was op bvb HLN, waar er al gewoon in de titel stond wie er uit lag, zelfs zonder dat je op het artikel moet klikken. Een gegeven moment is dat opvallend veranderd en kon je uit de titel niet langer afleiden wat de uitkomst van de aflevering was.
Maar inderdaad, bij De Verraders is dat momenteel absoluut nog niet het geval.
Ik meen mij te herinneren dat de makers van 'De Mol' destijds zwaar hebben moeten lobyen bij de pers om niet te spoilen.
Maar ik blijf bij mijn punt; er is geen enkele gerechtvaardigde reden om het resultaat van een tv-spelletje te spoilen.
 
Met verstand op nul (wat af en toe wel eens mag!), weeral een heerlijk stukje TV avond gehad.
Bart heeft dat echt wel goed gedaan. Maar dat ze niet ingaan op zijn verspreking van dat er "nog twee verraders aan't tafel zaten". Lachen!!
Ze zijn er ook (kort) op ingegaan.
Bart zei "er zijn op het moment 3 mensen die veel genoemd worden en er zijn er maar 2 bij". Vero beaamt dat.
Daarna zegt Guy "Er is nog één verrader."
En dan Vero: "Nu nog één ja, laat ons daarvan uitgaan.", Bart zegt op dat moment op de achtergrond nog iets zegt in de trend van "jaja, in heel het spel nog 2" (Het is niet goed te horen door de woorden van Vero).
We zullen natuurlijk ook niet alles zien van wat er gezegd is, wie weet gaan ze daar volgende week verder op in tijdens de reunie.

Dus het is niet genegeerd, maar zoals ik in een eerdere post al zei, doelde hij volgens mij ook op de 3 namen die echt rondgingen (Sarah, Elodie en Guy) voor het wegstemmen van Sarah, en daarvan nog 2 verraders (dat het dus een 2 van 3 situatie was). Waarschijnlijk met het oog op, hadden ze Guy eruit gedaan verder te gaan op Elodie, want van de 3 namen blijft er dan maar 1 over.
 
Dom zou ik niet zeggen maar ze heeft zich altijd laten beïnvloeden om op de verkeerde te stemmen en blijkbaar waren verschillende mensen bereid om die dan ook nog te volgen …gelijk bij die professor …dan waren alle deelnemers dom .
Trouwens we zien niet alles héé dus oppassen met zulke uitspraken . ;)
 
Dom zou ik niet zeggen maar ze heeft zich altijd laten beïnvloeden om op de verkeerde te stemmen en blijkbaar waren verschillende mensen bereid om die dan ook nog te volgen …gelijk bij die professor …dan waren alle deelnemers dom .
Trouwens we zien niet alles héé dus oppassen met zulke uitspraken . ;)

Het verschil met de rest is dat VDK van zichzelf echt dacht dat ze het warm water had uitgevonden. De meeste anderen wisten ook van niks, maar deden tenminste niet alsof ze iets wisten en volgden alleen maar. De verraders hebben het heel goed gespeeld, maar Véronique was hun grootste troef. Het is niet toevallig dat zij er tot laatste in bleef eh: waarom zou je de nuttige idioot proberen wegstemmen of vermoorden.
 
Terug
Bovenaan