The Masked Singer 2025

Die Bambi is Maureen Vanherberghen imo.
Of Zara Larsson ?

Dit kan wel tellen als tip :

WN9g4m6.png

Hoop wel dat Bambi wel wint puur omdat er nog geen 100% zekerheid is wie het is.

De ene tip (er ligt een gouden plaat bij mijn ouders thuis) blijk ik vast zitten op een Leyers .

Camille,
Dit was duidelijk een rondje "promoot / lanceer de zus van Metejoor"

Tegelijk promocampagne op socials als Tiktok voor haar show in Antwerpen waar ze melige Celine Dion covers zingt. Voelt idd alsof ze net als bij Camille en Aaron Blomaert en Francisco Schuster het programma als springplank naar een groter publiek proberen te gebruiken.

Enige verschil is dat die drie al eerder hun hadden bewezen, en dit voelt als 'Let's try to make de zus van Metejoor happen.'

Wat een jaar voor de famillie Van Rossem. Lisa in de Masked Singer, Joris in Celine Van Ouytsel.

Lisa verdient dit wel (had eigenlijk moeten winnen).
Zij is echt een top zangeres en het is heel spijtig dat ze nog zo op de achtergrond blijft.
Ik heb haar afgelopen zomer op de parkies concerten gezien en gehoord, wat een stem en geen enkele valse noot.

In tegenstelling tot die bakvissen van IIII, die ook op die parkies waren, wat een kattengejank was mij dat.

Als ze Johny logan en Ruslana erin krijgen, krijgen ze misschien ook Zara Larsson erin. ¯\_(ツ)_/¯, hoewel Zara volgens mij wel iets duurder is dan die eerste 2, is het nog altijd geen amerikaanse diva.

Als ze Johny logan en Ruslana erin krijgen, krijgen ze misschien ook Zara Larsson erin. ¯\_(ツ)_/¯, hoewel Zara volgens mij wel iets duurder is dan die eerste 2, is het nog altijd geen amerikaanse diva.
.

De eerste 2 zijn eerlijk toch een beetje passé en konden een boostje toch wel gebruiken.

Zara Larsson gaat wereldwijd toch nog redelijk deftig, net een Europese tour die net is afgelopen (denk dat enkele toch waren uitverkocht , België in ieder geval wel) en met een Amerikaanse tour in voorjaar van 2026

Masked singer USA zou ik nog snappen dan en Ik denk dat Zara Larsson nog beter kan zingen dan Bambi nu.

Ik herken Zara Larsson haar stem nu toch ook niet echt in Bambi.
Ik vond de stem van Bambi en Laura wel heel erg op elkaar trekken tijdens het duet. Heeft Laura toevalig geen zus die ook een zangcarrière probeert te starten? 😀

Als het een Leyers moet zijn, dan eerder Billie denk ik
Kan ook goed zingen en is ook professionele zangers, en (zang)coach bij The Voice

Billie Leyers was ook wel mijn 2e verdachte, na Laura...
Toch plezant voor VTM he, als iedereen op Laura Tesoro als Bambi zit en ge kunt die dan in een duet droppen met Bambi.

Het surprise effect van dit programma is na de openingsafleveringen wel echt volledig weg. Die jury koos bij elke figuur dezelfde en juiste naam. Verrassingseffect zero. Back to the drawing boards!

Terug
Bovenaan