Maar waarom? Overtuig mij aub want ik word er gek van dat zo’n ondermaatse zanger zo ver geraakt. Ook heel die persona van zo de hele tijd zielig doen, dat kan ik totaal niet uitstaan

Goh, voor mij persoonlijk, ik vind dat een schattig ding. En denk dat ze in de jury een paar weken geleden de nagel op de kop hebben geslagen toen ze zeiden dat de Champignon een grote kleuter was. Daarom dat vele die zo schattig vinden denk ik.
Voor mij is zang bijzaak in dit programma, ik vind het leuker om niet te weten wie er onder zo'n kostuumpje zit.
 
Maar het gaat niet over de beste zanger of zangeres e, wel over totaal performance en laat dat net Champignon zijn die idd geliefd is bij het vtm publie.

Net zoals die robotjes, konden ook niet zingen maar waren gewoon tof.
 
Mja, allemaal waar idd. Tis meer entertainment dan zang. Ik ben er persoonlijk mss te veel met een zang optiek naar aan het kijken en niet echt naar de personages.

Allez ik kan wel begrijpen dat kindjes die schattig vinden, maar ik vind het persoonlijk jammer er meer naar de schattigheid wordt gekeken dan naar de zang, wat voor mij de hoofdreden is om te kijken. Vandaar kan ik ook totaal niet verdragen dat iemand er dmv zijn persona door geraakt
 
De stem van Raaf doet me denken aan Coely haar stem.
(en daar is ook de link met amerika/felicitaties - contacten/voorprogramma met kendrik, Kanye etc)

Maar ik weet echt niet hoe mensen daar een mannenstem en dan nog Loic in horen.
Je mag dan nog vrouwelijke kantjes hebben, het pak sluit ook niet aan bij wat men door een man laat dragen in die programma's.
Er is ook een reden imo dat er op borsthoogte een harnas hangt waar redelijk wat ruimte zit tussen dat harnas en kledij eronder imo :biglaugh:
Boenk erop van de eerste aflevering :)
En zoveel discussies gehad met al die mensen die 200% zeker waren dat het dienen loic was :clap:
 
Dat programma is The Masked Singer é gasten, niet The Masked Entertainer ofzo...en de vorige edities zijn dan ook gewoon telkens gewonnen door de beste zang. Champignon is ook constant beschermd geweest door de jury, en het gemiddeld VTM publiek volgt natuurlijk gewillig. Nog zo veel enerverender als ge weet dat Miguel Wiels daar in zit ook, want mij gaat ge niet wijsmaken dat Karen daar Veronique De Kock zomaar uithaalt en dan Miguel Wiels niet zou herkennen.
En kinderen in t publiek zouden niet mogen stemmen, als uw verstand nog niet volgroeid is kunt ge geen zo'n beslissingen nemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan