Is zeker de laatste keer dat ik mij aan dit programma heb laten vangen. 't was nog wel entertaining tot op bepaald niveau, maar 't is The Masked Singer, niet The Masquerade... Dat die champignon P2 pakt is totaal onterecht. Ik vond over het ganse programma Raaf/Coely de verdiende winnares. Hoewel haar Engels zeker niet altijd zuiver was, had ze voor mij de beste stem en toonbereik én het mooiste pak. Tovenaar / Aaron had ook best een mooie stem, maar bleef daar toch net iets onder over het hele programma gezien.
Het meest irritante vond ik wel de jury, alweer... wat die Karen Damen daar in te zoeken heeft weet ik niet, verschrikkelijk irritant mens.
 
Is zeker de laatste keer dat ik mij aan dit programma heb laten vangen. 't was nog wel entertaining tot op bepaald niveau, maar 't is The Masked Singer, niet The Masquerade... Dat die champignon P2 pakt is totaal onterecht. Ik vond over het ganse programma Raaf/Coely de verdiende winnares. Hoewel haar Engels zeker niet altijd zuiver was, had ze voor mij de beste stem en toonbereik én het mooiste pak. Tovenaar / Aaron had ook best een mooie stem, maar bleef daar toch net iets onder over het hele programma gezien.
Het meest irritante vond ik wel de jury, alweer... wat die Karen Damen daar in te zoeken heeft weet ik niet, verschrikkelijk irritant mens.
Ik ben dit seizoen al afgehaakt wegens veel te langdradig. Die filmpjes, die gesprekjes, de jury, de stemmingen, de roulette/ Programma is 80% vulling en 20% zingen. Dan kijk ik achteraf wel op hln wie ontmaskerd werd.
 
Ik was dus wel fan van champion, het is geen beste zanger programma, die zijn er al genoeg. Het is het totaal plaatje en champion bleef gewoon gaan. Dat deed tovenaar veel minder, zijn pak leende daar minder toe. Ook bij raaf was dat moeilijker maar die had dan ook wel een gigantisch pak met die vleugels. Had Miguel trouwens ook niet herkend. Maar voor mij mocht dan wel raaf winnen.
Ook wel blij dat het gedaan is, het duurde inderdaad wel lang en elke aflevering op zich was ook telkens lang.
 
Dus nu zal Miguel Wiels een liedje schrijven voor Aaron en de marketingstunt komt zo tot ene goed einde !


Zo rinkelt de kassa.
 
tjah, ik had nog nooit van de winnaar gehoord. de kerel onder Hippo ken ik nu van "het lief zijn van Frances Lefebure" :)love:), dus ook gene vette.
Maxim Stojanadinges was zó'n grote BV dat niemand van de 5 anderen op het podium op dat moment zijn naam kon uitspreken.

Coely kende ik wél al. fan van haar eerste plaat, toen nog zien optreden op Boomtown in Gent (en ze was daar toch een pak verlegener, deed haar bindteksten ook in het Frans)
 
Dus nu zal Miguel Wiels een liedje schrijven voor Aaron en de marketingstunt komt zo tot ene goed einde !


Zo rinkelt de kassa.

Dat is al gebeurd hoor:

Ook niet zo vreemd natuurlijk dat een liedjesschrijver een liedje schrijft voor een zanger, want dat is nu eenmaal hoe een liedjesschrijver z'n geld verdient.
 
En terecht vind ik, die doet al goed bij The Voice dat presenteren.

Ook zeer down to earth kerel.
 
Wanneer is dit seizoen nu eigenlijk opgenomen? paar maanden geleden, vorige zomer, .. ?
 
Terug
Bovenaan