Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Laatst bewerkt:
Vorig jaar waren de tips en omschrijvingen altijd op zo'n manier opgesteld dat het op zich wel over meerdere BV's kon gaan, maar imo merkte ge wel dat ze bij het schrijven van tips echt bewust telkens 3 à 4 BV's voor ogen had en daar dan ook constant naar probeerden te hinten waardoor er altijd maar een paar "verdachten" overbleven waarvan eentje dan ook altijd de uiteindelijke BV onder het masker bleek te zijn.

Ik hoop dat er dit seizoen toch meer ruimte voor wilde speculaties is en er ook eens een echte verrassing bij blijkt te zijn.
 
Er is al een video van de Robots en heb al iemand in gedachten. De namen die de jury noemt slaan echter nergens op :/
 
Die zangeres van robots is echt weer iemand op een zeer hoog niveau.

Ik vind het een leuk programma. Show gehalte, mooie kostuums, meestal deftig en soms zelfs extreem goed gezongen. Ja, de jury is meestal plat en meer van hetzelfde, maar dat doet geen afbreuk aan een heel leuk concept.
 
Volgens mij zijn die robots Kato en Tom Dice.
Kato kan wel goed zingen imo, maar dit gaat wel erg hoog. Ook die mannelijke robot zingt vele ‘matuurder’ dan Tom.

Bij die vrouw zou ik denken aan Ann Van Den Broeck, wat toch één van de betere stemmen is van België. Langs de andere kant zie ik Stany Crets niet zo goed zingen, toch niet afgaand op de dingen dat ik van hem zie op YouTube.

Ziede?! Ziede?! We zijn er al mee bezig hé.
Oke, ik geef toe. Ik vind dit stiekem een heel leuk programma.
 
Net nog eens geluisterd en zou wel kunnen.
The Starlings gaan het volgens mij niet zijn, die zingen beter.
Bab Buelens heeft onlangs nog wekenlang in het ziekenhuis doorgebracht ivm een operatie. Maar vermoed dat opnames vorige zomer mss al gedaan zijn, of vroeg in het najaar.
 
Ik blijf dit concept toch fenomenaal vinden. Gewoon mensen die zingen in kostuums en dan raden wie het is. Mij zegt het totaal niks, maar de hype fascineert me wel.
Maar allez, je vergeet helemaal de huis, tuin en keuken-jury! Ideale kans voor VTM om nog eens de Antwerpse tussentaal te promoten met een leeghoofdige vorm van Karen Damen, dikke nek Kevin Janssens, die ene grapjas die niet grappig is, en nog een blonde vrouw.
 
Terug
Bovenaan