VTM De Verraders S02

sink

Well-known member
Crowdfunder FE
Had niet gedacht dat er een S2 ging komen, wel heel blij dat het toch komt. Vond het wel vermakelijk, al hebben ze hopelijk het concept wat gefinetuned na de inzichten uit S1.
 
Had niet gedacht dat er een S2 ging komen, wel heel blij dat het toch komt. Vond het wel vermakelijk, al hebben ze hopelijk het concept wat gefinetuned na de inzichten uit S1.
En ook wel benieuwd hoe de deelnemers zich gaan gedragen, na de inzichten van vorig jaar.
Verschillenden lagen daar nadien in conflict met elkaar! 😁
 
Vond het vorig jaar half entertaining. Maar die Andy Peelman is zo een gigantische kwal, ik haak al af vrees ik.
 
Zal toch maar kijken weer omdat mijn dochter dit ook graag ziet.
Ik zal maar spoileren, al ga ik er van uit dat iedereen hier pas komt lezen als hij/zij mee is met kijken…
Eerste indrukken. Ze hebben zowaar nog een irritanter Influencer geval gevonden dan Jamie-Lee Six. Andy Peelman al direct de grootste loser van het programma, echt hè, doe dan gewoon niet mee. Ik had er eigenlijk wel direct mijn kot in toen hij niet gekozen werd zeker nadat hij zei dat het hem dan niet meer zou interesseren. Maar dat hij het dan zo hard zou laten blijken, echt gewoon kleinzielig. Die Charlotte gaat als pokerspeelster gewoon direct ‘tells’ vinden bij de verraders, als ze slim zijn vermoorden ze die meteen, maar wellicht onderschatten de anderen die sterkte.

Programma maakt wel weer de fout van zaken maar half uit te leggen aan de kijker. Ze hadden het weer over ‘10 weken lang’ en over de ‘3 overgeblevenen’ maar wat als de 3 verraders al vroeger eruit zijn? Ook die dodenlijst was eerst niet duidelijk, maar bleek al snel dat die aan iedereen publiek gemaakt gaat worden.
 
Zal toch maar kijken weer omdat mijn dochter dit ook graag ziet.
Ik zal maar spoileren, al ga ik er van uit dat iedereen hier pas komt lezen als hij/zij mee is met kijken…
Eerste indrukken. Ze hebben zowaar nog een irritanter Influencer geval gevonden dan Jamie-Lee Six. Andy Peelman al direct de grootste loser van het programma, echt hè, doe dan gewoon niet mee. Ik had er eigenlijk wel direct mijn kot in toen hij niet gekozen werd zeker nadat hij zei dat het hem dan niet meer zou interesseren. Maar dat hij het dan zo hard zou laten blijken, echt gewoon kleinzielig. Die Charlotte gaat als pokerspeelster gewoon direct ‘tells’ vinden bij de verraders, als ze slim zijn vermoorden ze die meteen, maar wellicht onderschatten de anderen die sterkte.

Programma maakt wel weer de fout van zaken maar half uit te leggen aan de kijker. Ze hadden het weer over ‘10 weken lang’ en over de ‘3 overgeblevenen’ maar wat als de 3 verraders al vroeger eruit zijn? Ook die dodenlijst was eerst niet duidelijk, maar bleek al snel dat die aan iedereen publiek gemaakt gaat worden.
Helemaal akkoord.

of ik blijf kijken zal afhangen van de kandidaten die er in blijven.
 
Haha, Andy die als een klein kind er beteuterd bijzit toen het niks werd. Zegt ook vlakaf dat de mensen hem beu kunnen worden gezien z'n contract nog 2 jaar loopt en hij ook niet te veel op tv mag komen... :rofl:
 
Haha, Andy die als een klein kind er beteuterd bijzit toen het niks werd. Zegt ook vlakaf dat de mensen hem beu kunnen worden gezien z'n contract nog 2 jaar loopt en hij ook niet te veel op tv mag komen... :rofl:
Zei hij ook niet ergens dat hij enkele 'acties' had ingepland om uit te voeren doorheen het programma? Volgens mij was dit er eentje dat hij een ander gedrag had en zich zo verdacht maakte bij de rest.

Voor de rest; volledig akkoord met dat dat een kwal is uiteraard. 😁
 
Ik had liever Walter, Bert en die pokerspeelsters als verraders gezien.
Die 2 influencers mogen er van mij direct uit.
 
Op voorhand de deelnemers bekeken en drie personen uitgekozen waarvan dak dacht dat VTM die als verrader zouden nemen en had er 2 juist (Walter & Klaasje). Van de helft weet ge gewoon dat ze die niet als verrader nemen omdat die gewoon niet de communicatieve vaardigheden hebben (die zanger van Channel zero, Elodie Garbias,..), het gewoon niet kunnen (Martin Jonckheere, Liliane Saint Pierre,..) of dat VTM denkt dat ze het niet kunnen (te weinig inhoud zoals Celine Van Ouytsel of Sarah Puttemans). Anderen zijn dan weer te obvious zoals Andy.
 
en had er 2 juist (Walter & Klaasje).
Idem hier.
Puur doordat deze twee namen publiekstrekkers zijn en VTM weet dat ze op die manier toch wel redelijk lang te zien zullen zijn in het programma (normaalgesproken toch).

En hoe aimabel komt Walter over! Moet een droom zijn om zo iemand als collega te hebben.
 
Zal toch maar kijken weer omdat mijn dochter dit ook graag ziet.
Ik zal maar spoileren, al ga ik er van uit dat iedereen hier pas komt lezen als hij/zij mee is met kijken…
Eerste indrukken. Ze hebben zowaar nog een irritanter Influencer geval gevonden dan Jamie-Lee Six. Andy Peelman al direct de grootste loser van het programma, echt hè, doe dan gewoon niet mee. Ik had er eigenlijk wel direct mijn kot in toen hij niet gekozen werd zeker nadat hij zei dat het hem dan niet meer zou interesseren. Maar dat hij het dan zo hard zou laten blijken, echt gewoon kleinzielig. Die Charlotte gaat als pokerspeelster gewoon direct ‘tells’ vinden bij de verraders, als ze slim zijn vermoorden ze die meteen, maar wellicht onderschatten de anderen die sterkte.

Programma maakt wel weer de fout van zaken maar half uit te leggen aan de kijker. Ze hadden het weer over ‘10 weken lang’ en over de ‘3 overgeblevenen’ maar wat als de 3 verraders al vroeger eruit zijn? Ook die dodenlijst was eerst niet duidelijk, maar bleek al snel dat die aan iedereen publiek gemaakt gaat worden.

Ze leggen het concept inderdaad niet genoeg uit in het begin, dingen als dat iedereen nog verrader kan worden of inderdaad die dodenlijst of die al dan niet bekend gemaakt gaat worden. Vond de opening ook nogal langdradig met die vliegtuigen, mocht van mij veel sneller to the point gekomen zijn, namelijk aanduiden verraders en het spel laten beginnen.

En ik zie nog altijd niet goed de incentive voor de verraders, ok er proberen in te blijven. Maar bv die opdrachten enzo, wat wordt daar verwacht van de verraders?
 
Dat programma hangt spel-technisch toch echt ongelooflijk met haken en ogen aan elkaar. Vanavond ook weer:
1. Elk team had iemand van de dodenlijst. Maar waarom moet er dan nog een loterij gebeuren voor het schild ? Het is alleen nuttig voor die persoon die op de dodenlijst staat. En toevallig (?) komt dat toch wel uit zeker?
2. Die dolk? Blijkbaar kies je pas wanneer jij je stem bekend maakt, of je die moet inzetten? Dus de waarde ervan verschilt enorm of je vroeg of laat aan de beurt bent. En dan nog zet Bart die niet in terwijl Andy op dat moment helemaal niet afgetekend voor lag. En kan hij die nu later nog inzetten?

En voor de rest, wat een drama ineens met die Charlotte. Heel verbazend voor een (letterlijk) pokerspeler. Zoals Liliane zei: mensen toch, het is een fucking spel hè!
 
Terug
Bovenaan