VTM De Verraders S02

Ik peis dat het beter zou zijn moest er nog een extra rol toegevoegd worden aan het spel; een onderzoeker die elke nacht een naam kan doorgeven en daarvan te weten komt of het een verrader of een bondgenoot is.
Dat maakt het voor de verraders wat moeilijker + heeft ze een extra doel om zo snel mogelijk de onderzoeker te ontmaskeren en te vermoorden.
 
Ik peis dat het beter zou zijn moest er nog een extra rol toegevoegd worden aan het spel; een onderzoeker die elke nacht een naam kan doorgeven en daarvan te weten komt of het een verrader of een bondgenoot is.
Dat maakt het voor de verraders wat moeilijker + heeft ze een extra doel om zo snel mogelijk de onderzoeker te ontmaskeren en te vermoorden.
Dit spel is volgens mij veel gemakkelijker te winnen voor de bondgenoten dan voor de verraders. Er moet minstens één verrader zitten bij de laatste drie om het spel te winnen als verrader. Tegen dan weet ge toch al lang wie die laatste verrader is? Het moet eerder moeilijker gemaakt worden voor de bondgenoten of gemakkelijker voor de verraders.
 
Aagje deed ooit eens mee met expeditie Robinson BV's (of zoiets). Ze is niets veranderd. Komt nog steeds labiel en kinderachtig over.
Da's volgens mij idd. ook niet het scherpste mes uit de lade. Ooit eens een programma met haar gezien over adoptie waar het dus ging over biologische afkomst en toen de vraagsteller polste naar haar roots antwoordde ze doodleuk 'Roeselare'. Die interviewer had toen ook even een 'wtf is dat hier' momentje.
 
Vanavond dat Ronde Tafel programma gekeken omdat mijn dochter dat persé wou zien. Dat is dus live (denk ik), waarbij ze dan gasten uitnodigen die wél al het vervolg kennen *facepalm*. Needless to say dat er daar toch wat halve spoilers vielen.
 
Tijd om Charlotte binnen te halen en Klaasje op te offeren.
Charlotte speelt erg slim, maar de intense aanval richting Klaasje meteen na Walters bekendmaking was wel een erg domme zet aangezien ze heel graag verleid zou willen worden. De enige manier om Charlotte nu te verleiden is idd om op voorhand al af te spreken Klaasje volgende keer op te offeren. Anders zou de geloofwaardigheid van Charlotte ineens compleet kelderen door Klaasje plots niet meer te verdenken. Maar of Klaasje bereid is om dat te doen is een andere vraag...
 
Leuke aflevering vandaag. Hoe slecht was Walter eigenlijk?

Tijd om Charlotte binnen te halen en Klaasje op te offeren.

Ik zou Charlotte vermoorden en Klaasje onder de bus gooien bij de stemming óf voor een andere verrader gaan én Charlotte de nacht erna vermoorden.
 
Leuke aflevering vandaag. Hoe slecht was Walter eigenlijk?



Ik zou Charlotte vermoorden en Klaasje onder de bus gooien bij de stemming óf voor een andere verrader gaan én Charlotte de nacht erna vermoorden.

Heel slecht, zich al weggeven nog voor hij de ontbijtkamer binnengaat voor de camera, dan "Ik leef nog!" en dat niet snel rechtpraten met een "wat een verrassing!!!", dan zichzelf overal verdacht maken. En dat al na zijn flater in vorige aflevering dat hij zo'n betoog afstak waarom Imke een goede verrader zou zijn.

Charlotte vermoorden en Klaasje opofferen is gevaarlijk, dan blijft er nog 1 verrader over... Charlotte verleiden maar ze niet vermoorden is ook risicovol...

* als ze accepteert zal het enorm opvallen als ze plots van geweer verandert en Klaasje niet meer verdacht vindt.
* als ze weigert zal ze Klaasje nog harder onder de bus gooien ("ik heb gisteren Klaasje overtuigd mij te verleiden om ze te ontmaskeren en zie ze hebben het geprobeerd want er is niemand vermoord. Ze kan dan zelf nog de hele ontbijttafel afgaan en vragen: werd jij gevraagd om verrader te worden?')

Ik weet niet of het puur luck is van die Charlotte maar ze speelt het spel heel goed.
 
Heel slecht, zich al weggeven nog voor hij de ontbijtkamer binnengaat voor de camera, dan "Ik leef nog!" en dat niet snel rechtpraten met een "wat een verrassing!!!", dan zichzelf overal verdacht maken. En dat al na zijn flater in vorige aflevering dat hij zo'n betoog afstak waarom Imke een goede verrader zou zijn.

Charlotte vermoorden en Klaasje opofferen is gevaarlijk, dan blijft er nog 1 verrader over... Charlotte verleiden maar ze niet vermoorden is ook risicovol...

* als ze accepteert zal het enorm opvallen als ze plots van geweer verandert en Klaasje niet meer verdacht vindt.
* als ze weigert zal ze Klaasje nog harder onder de bus gooien ("ik heb gisteren Klaasje overtuigd mij te verleiden om ze te ontmaskeren en zie ze hebben het geprobeerd want er is niemand vermoord. Ze kan dan zelf nog de hele ontbijttafel afgaan en vragen: werd jij gevraagd om verrader te worden?')

Ik weet niet of het puur luck is van die Charlotte maar ze speelt het spel heel goed.

In elk geval geluk dat ze vorige keer immuniteit had, anders hing ze.
 
In elk geval geluk dat ze vorige keer immuniteit had, anders hing ze.
Toch wel goed getraind om gezichtsexpressies te lezen, die Charlotte. Onmiddellijk op Klaasje.

Langs de andere kant: iedereen die hier niet op Walter stemde, moest je gewoon in de gaten houden bij de bekendmaking en dat waren er nu ook niet zoveel.
Dat viel helaas heel erg op, ook voor Bart die nu ook op deze manier verdacht kan worden.
 
Charlotte speelt het toch irritant hard. Maar dan wel beginnen wenen als ze zelf aangevallen wordt.

Spijtig dat niemand vraagt hoe het met haar cryptobeleggingen gaat. Niet zo goed als ze zichzelf pokerspeelster ipv beleggingdsaviseur noemt.
 
Heel slecht, zich al weggeven nog voor hij de ontbijtkamer binnengaat voor de camera, dan "Ik leef nog!" en dat niet snel rechtpraten met een "wat een verrassing!!!", dan zichzelf overal verdacht maken. En dat al na zijn flater in vorige aflevering dat hij zo'n betoog afstak waarom Imke een goede verrader zou zijn.

Charlotte vermoorden en Klaasje opofferen is gevaarlijk, dan blijft er nog 1 verrader over... Charlotte verleiden maar ze niet vermoorden is ook risicovol...

* als ze accepteert zal het enorm opvallen als ze plots van geweer verandert en Klaasje niet meer verdacht vindt.
* als ze weigert zal ze Klaasje nog harder onder de bus gooien ("ik heb gisteren Klaasje overtuigd mij te verleiden om ze te ontmaskeren en zie ze hebben het geprobeerd want er is niemand vermoord. Ze kan dan zelf nog de hele ontbijttafel afgaan en vragen: werd jij gevraagd om verrader te worden?')

Ik weet niet of het puur luck is van die Charlotte maar ze speelt het spel heel goed.
Ik zie niet in hoe, als ze Charlotte verleiden om verraadster te worden, ze nu nog al de rest kan overtuigen om toch niet op Klaasje te stemmen.
En bovendien weet de rest dat er iemand is overgestapt.
Moet dan toch duidelijk zijn?? Alle van achter mijn scherm toch 😀
Klaasje moet dit weten. Dus ik denk niet dat ze Charlotte gaan verleiden..

*Edit: die Aagje is ook irritant en slecht bezig. Eerst zo zitten vitten tegen Nora die er nu uitligt (dus ze weet dat ze daar fout was). En dan Klaasje in vertrouwen nemen die nu bij velen toch verdacht aan het worden is.
Moet toch aankomen dat ze helemaal mis zit ondanks dat ze kei hard opgaat in het spel. Als ze dit niet inziet is ze helemaal onnozel.
 
Ik zie niet in hoe, als ze Charlotte verleiden om verraadster te worden, ze nu nog al de rest kan overtuigen om toch niet op Klaasje te stemmen.
En bovendien weet de rest dat er iemand is overgestapt.
Moet dan toch duidelijk zijn?? Alle van achter mijn scherm toch 😀
Klaasje moet dit weten. Dus ik denk niet dat ze Charlotte gaan verleiden..
Klaasje moet beseffen dat ze zichzelf verbrand heeft en zich opofferen.
De slimste manier is om Charlotte te verleiden en haar de volgende stemronde nog steeds volop voor Klaasje laten gaan. Bart kan Charlotte hierin dan (meer op de achtergrond) volgen en dus ook op Klaasje stemmen.
Klaasje eruit, maar vooral Charlotte (en ook Bart) die dan volledig geschrapt worden van alle verdenkingen en eventueel op zoek kunnen gaan naar een nieuwe verrader. (Maar dat laatste is zelfs niet nodig, met 2 staan ze enorm sterk op dat moment)
 
Klaasje moet beseffen dat ze zichzelf verbrand heeft en zich opofferen.
De slimste manier is om Charlotte te verleiden en haar de volgende stemronde nog steeds volop voor Klaasje laten gaan. Bart kan Charlotte hierin dan (meer op de achtergrond) volgen en dus ook op Klaasje stemmen.
Klaasje eruit, maar vooral Charlotte (en ook Bart) die dan volledig geschrapt worden van alle verdenkingen en eventueel op zoek kunnen gaan naar een nieuwe verrader. (Maar dat laatste is zelfs niet nodig, met 2 staan ze enorm sterk op dat moment)

Dat is ook het enige scenario dat ik zie op dit moment.
 
Terug
Bovenaan