Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No problemo hoor. Ben blij dat je dit nog eens opgerakelt hebt want ik ben wel benieuwd naar de productie versie.Echt? Damn dat wist ik zelf niet eens. Never mind! Sorry voor de spam. In 2021 speelde ik nog F1 21 en Wreckfest op de PS5 met mijn controller![]()
Ik had ergens (Reddit volgens mij) een prijs van $3499 gelezen. Lijkt er mij zwaar over, maar €2xxx lijkt me niet onrealistisch.
Rig: 500 euroDat is wat heel mijn rig gekost heeft.

.Pffft. Sony is daar altijd bijzonder traag mee.
Sony is daar traag mee. Maar dan zet je bij het product "pending Playstation approval, delivery date unknown"Pffft. Sony is daar altijd bijzonder traag mee.
Same hier. Zit ondertussen al aan de 2e PC want 4x 1440p was toch een beetje op het randje met mijn 8700k en 3070. Maar de oude PC is nog prima om CS2 en wat andere games te spelen tussendoor.Rig: 500 euro
Triple screen stand: 250 euro
Sparco stoel: 250 euro
Sparco mat: 100 euro
Sim PC: 3000 euro (grote kost hier was die RTX4080 in 2022)
3x 4K schermen: 2000 euro
DD1 Podium racing wheel bundle: 1800 euro
WRC stuur: 300 euro
Pedalen: 400 euro
Shifter + handrem: 400 euro
Keyboard houder: 50 euro
Keyboard: 70 euro
Koptelefoon: 200 euro
L-adapters voor displayport: 25 euro
Lange snelle displayport kabels: 100 euro
3x Sim-Lab vario vesa mounts: 100 euro
Racegames zelf: geen idee. Dat viel eigenlijk wel mee.
Wat tie-wraps en cablesleeves: 20 euro ofzo?
Het zal idd rond de 10 000 euro schommelen![]()
www.godisageek.com
Op de ps5? Ben jij een tijdreiziger?Echt? Damn dat wist ik zelf niet eens. Never mind! Sorry voor de spam. In 2021 speelde ik nog F1 21 en Wreckfest op de PS5 met mijn controller![]()
Uh. F1 21 kwam uit op de PS5 net zoals Wreckfest. Hoe maakt mij dat een tijdreiziger?Op de ps5? Ben jij een tijdreiziger?

Hier wordt mijn rig eindelijk bijna geleverd. En nu is Fanatec hun datum voor de QR2 maar aan het vooruit schuiven...Dear customer,
We would like to provide you with an update on the status of Sony's approval for the ClubSport DD+ Wheel Base.
When we last reached out to you earlier this month, we expected to receive the license by mid-January. However, we were now informed that the review process is still ongoing. We are very sorry that we have not yet received a green light to ship this exciting new product to you and apologize for any resulting inconvenience to you.
It goes without saying that we will continue to keep you updated on a shipping date as soon as the details are made available to us.
M'n bestelling: dd+, clubsport pedalen, clubsport BF stuur & al die 'gratis' add-ons... Swat ik kan niet veel anders dan wachten en af en toe eens in m'n TR160 zitten![]()
Uh. F1 21 kwam uit op de PS5 net zoals Wreckfest. Hoe maakt mij dat een tijdreiziger?
Edit: Wow de ps5 is al van 2020 uit. Wist ik niet eensIn 2021 speelde ik nog F1 21 en Wreckfest op de PS5 met mijn controller![]()