Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een nieuwe monitor is niet nodig. Uw huidige 4K LG voldoet zeker. De vraag die jij je moet stellen is of je wil gamen in 1080p (relatief goedkope pc) of 4K (dure pc).
Een 4K TV kan geen 1440p weergeven als resolutie. Dan is de keuze 1080p of 4K.Of 1440p… mijn pc is een 1440p en draai AMS2 tripple screen @UltrA. Heb 90fps nog.
Iracing vraagt een stuk minder, acc meer…
Een 4K TV kan geen 1440p weergeven als resolutie. Dan is de keuze 1080p of 4K.
Tenminste dat denk ik toch. Ik heb zelf 2 4K LG TVs maar die kunnen geen 1440p aan.
Single 4k gaat met veel Gpu's nog wel lukken. Het is inderdaad triple 4k dat voor problemen zorgt.Single screen 4K is minder zwaar dan 1440p triples.
Maar het hangt ook af van de sims. IRacing heeft een dikke CPU nodig. Vooral snelle single cores performance. ACC dan weer een dikke gpu.
Een 4070ti super met 14700k of 7800x3D en 32GB DDR5 zal alles naar wens draaien op een single 4K monitor
Gelukkig gaat simracing gerief wel lang mee. Ik heb nog RC wedstrijden gereden en simracen is vrij goedkoop in vergelijking met die hobby.
.
:
Single screen 4K is minder zwaar dan 1440p triples.
Maar het hangt ook af van de sims. IRacing heeft een dikke CPU nodig. Vooral snelle single cores performance. ACC dan weer een dikke gpu.
Een 4070ti super met 14700k of 7800x3D en 32GB DDR5 zal alles naar wens draaien op een single 4K monitor
Gaat zeker lukken op die PC. Ik vermoed dat de GPU eerder de bottleneck zal zijn dan de CPU. Bij single screen is AMD en Nvidia een goeie concurrent van elkaar. Maar bij triples in simracing moet hij die vervorming op de zijschermen gaan berekenen. Dat is veel efficienter bij nvidia van AMD door de SMP technologie. Worst case steek je een goedkope tweedehands 3080 als het zou tegenvallen, maar ik verwacht dat het goed zal gaan.Leukste hobby die ik ooit gedaan heb vind ik zelf, we hadden wel een goede groep ook natuurlijk.
Elk weekend minstens een setje banden erdoor, liters nitro door een 3,5cc met een top toerental van bijna 40k rpm, zalig.
Grootste kost waren hier de hotel verblijven, maar ik kreeg dan ook veel van mijn gear die ik einde seizoen nog eens kon verkopen.
En toen kwam mijn zoontje, gedaan met weekends weg van huis maar ook dat is een leuke 'hobby'.
Probeer hem er regelmatig warm voor te maken, maar hij heeft helaas niets met auto's.
Back in the days:
![]()
Aangezien ik verwacht te gaan switchen naar iRacing (het kriebelt wel om ook online te racen en AMS2 is ruk op dat gebied).
Ik heb een Ryzen 5 7600 (6-core, 3,8Ghz, 5,1Ghz turbo), 32GB DDR5 ram gekoppeld aan een RT 6750XT. Is de CPU voldoende denk je?
Ik zit al op AM5 platform en kan daar gewoon een betere CPU insteken, maar als het niet hoeft, dan laat ik het liever zo.
GPU moet wel genoeg zijn, ik draai AMS2 ook vlot met 3x1440p, ultra en 31 CPU cars (wat de CPU ook moet berekenen trouwens).
Welke was het weer? Rig dan.Allé, de Rig is eindelijk geleverd (besteld met black friday he). Ironisch genoeg is Fanatec dus nog later...
GT Omega Prime (ze hebben eerst een Prime Lite geleverd...)Welke was het weer?
Heb je douanekosten gehad? Met dat die nu niet meer bij de EU zitten...GT Omega Prime (ze hebben eerst een Prime Lite geleverd...)
Nee, uiteindelijk niet. Wel veel gedoe om het geïmporteerd te krijgenHeb je douanekosten gehad? Met dat die nu niet meer bij de EU zitten...
misschien moeten we hier eens een team ineen proberen steken?Nog iemand die dit weekend de 24h van Daytona meerijdt op iRacing?
Tzal dan voor volgend jaar zijn, want het was afgelopen weekend.misschien moeten we hier eens een team ineen proberen steken?
Ik vrees dat ge met IRC weinig volk zult trekken. Ik host nog steeds een Teamspeak 3 server en daar zitten nog een paar oude veteranen op. Voor de rest is het allemaal Discord. En iemand die nog IRC gebruikt, ken ik helemaal niet.Ik zou al willen beginnen met een IRC kanaal. Dan kan daar eender wie laten weten wanneer hij of zij gaat racen, en in welk spel.
Ik dacht bijvoorbeeld aan #BG.simracing ? Iemand een voorkeur voor een IRC netwerk ? En neen Discord is owv privacy issues geen optie.