algemene discussie | sim racing

Alle fanatec sturen zijn PS ready aangezien de benodigde chip in uw Base zit. Op dit moment is dat de CSL DD pro en de CS DD+ dat je kan aankopen voor PS

Het clubsport stuurtje is wel een mooie. Standaard zit de QR2 erbij, dus als je voor een CSL DD pro gaat, moet je die ook upraden. Een CS DD+ daarentegen is wel weer QR2.

Ik heb er besteld bij KGL(iemand die ik ken baat webshop uit): https://kglcreationlab.com/shop/product_category/kgl-sim-racing-karting-gloves/?lang=en

@C-Raz : mooie setup!! Als we u over 48u hier in deze thread niet terug horen dan komen we wel eens spitten in uw tuin om te zien waar uw vrouw u heeft begraven. :) Dat Podium F1 stuur met magnetische shifters is wel een droom. Die magnetische schakelpedalen aan mijn F1 stuurtje zijn van betere kwaliteit dan die in mijn echte auto!

Hoewel je al flink wat geld uitgegeven hebt loont het wel om te profiteren van black friday deals voor de rig zelf, als het budget het toelaat. Ik denk dat de bekendste merken van rigs nu wel kortingen geven rond deze periode.

Ik moet zeggen dat ik zowel F1 22, ACC en Dirt Rally 2.0 op PS5 én PC heb. Mijn DD1 is compatibel met beide platformen. Maar de feedback op PC is wel véél gedetailleerder. Houd er rekening mee dat je snel een PC sim racer zult worden en eventueel nog een nieuwe game PC kunt bestellen ook... :) Zelfs als je een console gamer blijft raad ik u sowieso aan die wheelbase + stuur even te updaten naar de laatste firmware op PC. Gezellig ook dat die software Windows only is....

Bedankt, toch wat stressy om voor zoiets veel geld neer te leggen. Maar ik doe het ondertussen al wat jaren en heb er mijn plezier in.

Ik ben niet direct van plan om handschoenen aan te doen.. Als dat alcantara versleten is zal ik er wel een gripje van een tennisracket omdoen :)

Iemand ervaring trouwens met die 'available'-datums, is dat verzenden vanaf dan? Of is dat nog een wachtrij vanaf dan?

Ik ben eigenlijk niet van plan om handschoenen aan te doen.. Als dat alcantara versleten is zal ik er wel een gripje van een tennisracket omdoen :)

Iemand ervaring trouwens met die 'available'-datums, is dat verzenden vanaf dan? Of is dat nog een wachtrij vanaf dan?
Verslijten zal dat niet doen, maar het wordt wel vies van zweethanden, vind ik.

Bedankt, toch wat stressy om voor zoiets veel geld neer te leggen. Maar ik doe het ondertussen al wat jaren en heb er mijn plezier in.

Ik ben niet direct van plan om handschoenen aan te doen.. Als dat alcantara versleten is zal ik er wel een gripje van een tennisracket omdoen :)

Alcantara slijt sowieso vooral door het door uw hangen te laten schuiven he. En bij zo'n F1 wiel doe je dat ook niet.

Toen ik de QR2 pre-orderde was de availability date ook de verzenddatum.
Bij de CS DD(+) kan je daar niet zeker van zijn, de CS DD’s zijn reeds 2x uitgesteld. Levering was voor 7/11 en tot nu toe heeft niemand hem gekregen.
Heeft mij mede naar de DD2 gepushed aangezien ik enkel PC race (al heb ik een xbox en PS5).

Sim-Lab kondigt ook hun black friday deals aan. Deze mail kreeg ik net:

Hello sim-racers!

We're thrilled to announce that this Black Friday, you can enjoy a 10% discount on all Sim-Lab products! From our high-quality racing simulators to essential accessories, every item is automatically discounted, offering you a chance to elevate your racing experience.

Act fast, as this exclusive offer is valid until the end of the day on 27th of November.

Thank you for choosing Sim-Lab. Happy racing!

Sim-Lab kondigt ook hun black friday deals aan. Deze mail kreeg ik net:

Hello sim-racers!

We're thrilled to announce that this Black Friday, you can enjoy a 10% discount on all Sim-Lab products! From our high-quality racing simulators to essential accessories, every item is automatically discounted, offering you a chance to elevate your racing experience.

Act fast, as this exclusive offer is valid until the end of the day on 27th of November.

Thank you for choosing Sim-Lab. Happy racing!
Dat is toch al bijna een hele maand zo? :p

Oh geen idee, sorry ik kreeg daarnet pas de mail. Ze zullen zien: die arme DarK-OnE heeft niks besteld, we zullen hem eens mailen.

Sluwe Nederlanders ....

Godver fanatec, nu beetje korting beginnen geven op de CSL pedalen. Hoe kan ik die nu nog 2e hands aan een deftig prijsje verkopen :p.

Ze zitten met hun korting net boven de prijs van wat ik er nog graag van gehad heb, dus ik zal nog een week of 2 mogen wachten voor ik ze op de tweedehands markt smijt.

Edit: Nevermind. Had mij miskeken, niet de volledige pedaalset. Maar combinatie van de LC kit, de tuning kit (wel aan te raden want standaard zijn die echt wel te bol vind ik persoonlijk) en de boost kit voor de DD.

Vind dat F1 stuurtje van fanatec wel een mooie kleurstelling.
Moet me bedwingen, het heeft geen Xbox support en weet niet of het de trilmotors heeft.

Ik had via Facebook gezien dat moza een r3 stuur uitbrengt. Direct drive, xbox compatibel, 430€ en blijkbaar echt wel top. Ook qua uitbreidingen heel betaalbaar.

Normaal was het voorzien voor begin 4de kwartaal, maar nog steeds nergens beschikbaar. Eens gemaild met moza zelf en het zou maar ergens in het eerste kwartaal 2024 uitkomen.

Zolang ga ik er nu toch ook niet op wachten. Het zal dan toch een fanatec ready2race bundle worden. Al was die moza wel een pak interessanter.

Vind dat F1 stuurtje van fanatec wel een mooie kleurstelling.
Moet me bedwingen, het heeft geen Xbox support en weet niet of het de trilmotors heeft.
Vind het vooral weer meer van hetzelfde. Die brengen elk jaar wel een variant uit van die formula v2.5 met een andere kleurstelling, maar wel telkens weer wat duurder. Zou graag eens eentje zien met een iets grotere display.
Ik heb op Reddit gelezen dat het bericht op socials niet klopt. Zouden wel trilmotors in zitten.

Vind het vooral weer meer van hetzelfde. Die brengen elk jaar wel een variant uit van die formula v2.5 met een andere kleurstelling, maar wel telkens weer wat duurder. Zou graag eens eentje zien met een iets grotere display.
Ik heb op Reddit gelezen dat het bericht op socials niet klopt. Zouden wel trilmotors in zitten.

Het is inderdaad gewoon een ander kleurtje en het stuur is open vanonder ipv gesloten.
Ik zou geld neertellen voor een F1 stuur met compleet color display waar vanalle info in kan zoals rondetijden etc.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K
  • Gesloten