Is dit 'ClubSport Steering Wheel F1® 2023 + MPM' compatibel met de PS5?
Denk op het eerste zicht wel..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als uw Base PS compatibel is wel.Is dit 'ClubSport Steering Wheel F1® 2023 + MPM' compatibel met de PS5?
Allé tis besteld, nu nog kunnen uitleggen aan mijn vrouw:
ClubSport DD+,
ClubSport Pedals V3 (met demper en performance kit),
ClubSport Steering Wheel F1® 2023 (met magnetische schakelaars & QR2)
1733€, nu nog de rig bestellen en hopelijk ergens in januari gamen...
.Volgens mij wel een sidenote (alle, het geldt toch voor echte auto's)Vergeet gaan handschoenen te kopen, of het groene alcantara zal snel zwart zijn.
Wel mooie set.
Dat Podium F1 stuur met magnetische shifters is wel een droom. Die magnetische schakelpedalen aan mijn F1 stuurtje zijn van betere kwaliteit dan die in mijn echte auto!
Zelfs als je een console gamer blijft raad ik u sowieso aan die wheelbase + stuur even te updaten naar de laatste firmware op PC. Gezellig ook dat die software Windows only is....
Verslijten zal dat niet doen, maar het wordt wel vies van zweethanden, vind ik.Ik ben eigenlijk niet van plan om handschoenen aan te doen.. Als dat alcantara versleten is zal ik er wel een gripje van een tennisracket omdoen
Iemand ervaring trouwens met die 'available'-datums, is dat verzenden vanaf dan? Of is dat nog een wachtrij vanaf dan?
Alcantara slijt sowieso vooral door het door uw hangen te laten schuiven he. En bij zo'n F1 wiel doe je dat ook niet.Bedankt, toch wat stressy om voor zoiets veel geld neer te leggen. Maar ik doe het ondertussen al wat jaren en heb er mijn plezier in.
Ik ben niet direct van plan om handschoenen aan te doen.. Als dat alcantara versleten is zal ik er wel een gripje van een tennisracket omdoen
Iemand ervaring trouwens met die 'available'-datums, is dat verzenden vanaf dan? Of is dat nog een wachtrij vanaf dan?
Dat is toch al bijna een hele maand zo?Sim-Lab kondigt ook hun black friday deals aan. Deze mail kreeg ik net:
Hello sim-racers!
We're thrilled to announce that this Black Friday, you can enjoy a 10% discount on all Sim-Lab products! From our high-quality racing simulators to essential accessories, every item is automatically discounted, offering you a chance to elevate your racing experience.
Act fast, as this exclusive offer is valid until the end of the day on 27th of November.
Thank you for choosing Sim-Lab. Happy racing!

.Vind het vooral weer meer van hetzelfde. Die brengen elk jaar wel een variant uit van die formula v2.5 met een andere kleurstelling, maar wel telkens weer wat duurder. Zou graag eens eentje zien met een iets grotere display.Vind dat F1 stuurtje van fanatec wel een mooie kleurstelling.
Moet me bedwingen, het heeft geen Xbox support en weet niet of het de trilmotors heeft.
Vind het vooral weer meer van hetzelfde. Die brengen elk jaar wel een variant uit van die formula v2.5 met een andere kleurstelling, maar wel telkens weer wat duurder. Zou graag eens eentje zien met een iets grotere display.
Ik heb op Reddit gelezen dat het bericht op socials niet klopt. Zouden wel trilmotors in zitten.