algemene discussie | sim racing

Ik weet trouwens niet of ik dit al gepost had, maar imo de meest elegante oplossing voor een button box:

Staat nu dus ook met wat korting op. Let op, de XL heeft wel relatief kleine knoppen, de gewone heeft wat grotere knoppen

Ik weet trouwens niet of ik dit al gepost had, maar imo de meest elegante oplossing voor een button box:

Staat nu dus ook met wat korting op. Let op, de XL heeft wel relatief kleine knoppen, de gewone heeft wat grotere knoppen

En waar gebruik je dat voor?
Kan dat niet plaatsen, heb geen alu maar een stalen RIG. Moet nog iets uitvogelen voor de noodstop (vooral omdat daar de power knop opzit).

Kan dat niet plaatsen, heb geen alu maar een stalen RIG. Moet nog iets uitvogelen voor de noodstop (vooral omdat daar de power knop opzit).
Dat is wel een nadeel aan die DD1 (en DD2 ook denk ik): dat powerknopje is aan de achterkant van die wheelbase. En dan nog zo'n piepklein rubber knopje. Ik wou eerst geen noodstop en ik heb hem nog nooit gebruikt als noodstop, maar wel altijd als powerknop.

Dat zijn dus allemaal LCD-schermpjes.
Je pakt dus een Icon-pack met simracing dingen, en dan bind je knoppen aan bepaalde toetsenbord commando's. Die commando's stel je dan in de game in voor bepaalde functies.

Tranction Control, lichten, claxon, brake bias, reset car, heel uw pit strategy aanpassen, ...
Alles waarvoor je normaal knoppen op uw stuur of een keyboard nodig hebt.

Ivm mounting: 3d printer en cable ties zeker :D

Dat is wel een nadeel aan die DD1 (en DD2 ook denk ik): dat powerknopje is aan de achterkant van die wheelbase. En dan nog zo'n piepklein rubber knopje. Ik wou eerst geen noodstop en ik heb hem nog nooit gebruikt als noodstop, maar wel altijd als powerknop.

DD2 heeft dat ook, maar die noodstop is er bij natuurlijk.
Mijn DD2 shipment is geupdate, levering deze middag... :)

Ivm mounting: 3d printer en cable ties zeker :D

Dacht aan goede dubbelzijdige tape en wat velcro straps :). Zal wel houden denk ik.

DD2 heeft dat ook, maar die noodstop is er bij natuurlijk.
Mijn DD2 shipment is geupdate, levering deze middag... :)

Dacht aan goede dubbelzijdige tape en wat velcro straps :). Zal wel houden denk ik.
ja, als ge industriële velcro gebruikt (zo van die heel groffe), gaat dat zeker houden ze

Op de DD2 zit de premium noodstop met power button. Dat vond ik handig. Bij m'n simucube zit die ook achteraan. Je kan daar ook wel zo'n premlum noodstop voor kopen, maar om daar nu 100euro aan te hangen...

Gezien ik betwijfel dat er nog extra korting op wheelbases gaat komen, ga ik mijn bestelling nu toch ook plaatsen. Korting op de pedalen (BF), shifter (BF), stuur (bundle van stuur en hub), wheelbase (CSL DD bundle) en QR2 upgrade. Lijkt me toch goeie deal te zijn.

Allemaal mooie aankopen. Ik heb enkel mijn iRacing subscription verlengd voor 2 jaar.
Wou graag HE Ultimates+ of de Simucube Active Pedals kopen, maar op beiden precies geen korting te vinden. Zal voor later zijn dan, de Sprints zijn eigenlijk ook geen straf om mee te rijden.

Wel idioot, verzending is pas als alles in stock is.
Het enige dat niet in stock is: de QR2 Wheel side. En die heb ik niet nodig, want er zit ook een volledige QR1 bij ...

Ja dat is fanatec he. Heb zo ook op mijn wheelbase 6 weken moeten wachten. Beter van 2 bestellingen te maken: wat op voorraad is en dan nog wat niet op voorraad is. Zeker als je zo verder kan.

Spijtig dat ik intussen mijn bestelling al gedaan heb, anders had ik er die QR2 baseside ook bijgekocht. Zou wel weer 200€ extra zijn voor mijn 2 sturen ook up te graden. Hoewel ik eigenlijk geen enkel probleem heb met de QR1, dus in feite is het niet nodig. :unsure:

En de simlab monitor stand ook verzonden, er stond (en staat) 3 weken preorder op de site. Maar dat klopt dan toch niet.

Hoe zit dat eigenlijk met die fanatec qr? Er is een gratis qr dat je kan kiezen bij je bestelling, en daarna krijg je dan een pop up van de qr2 die rond de 60€ kost.

Wat heb je eigenlijk juist allemaal nodig? Want zou klote zijn als het aankomt en dat ik dan nog iets tekort kom.

Hoe zit dat eigenlijk met die fanatec qr? Er is een gratis qr dat je kan kiezen bij je bestelling, en daarna krijg je dan een pop up van de qr2 die rond de 60€ kost.

Wat heb je eigenlijk juist allemaal nodig? Want zou klote zijn als het aankomt en dat ik dan nog iets tekort kom.

Welke base/stuur heb je het over?
De gratis QR is wss de QR1. Als je een CSL DD koopt kan je verder met de QR1.
Als je vandaag een DD1 koopt of een CS DD(+), dan moet je een QR2 wheelside hebben.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K
  • Gesloten