Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet trouwens niet of ik dit al gepost had, maar imo de meest elegante oplossing voor een button box:
Staat nu dus ook met wat korting op. Let op, de XL heeft wel relatief kleine knoppen, de gewone heeft wat grotere knoppen
Dat is wel een nadeel aan die DD1 (en DD2 ook denk ik): dat powerknopje is aan de achterkant van die wheelbase. En dan nog zo'n piepklein rubber knopje. Ik wou eerst geen noodstop en ik heb hem nog nooit gebruikt als noodstop, maar wel altijd als powerknop.En waar gebruik je dat voor?
Kan dat niet plaatsen, heb geen alu maar een stalen RIG. Moet nog iets uitvogelen voor de noodstop (vooral omdat daar de power knop opzit).
Dat zijn dus allemaal LCD-schermpjes.En waar gebruik je dat voor?
Kan dat niet plaatsen, heb geen alu maar een stalen RIG. Moet nog iets uitvogelen voor de noodstop (vooral omdat daar de power knop opzit).

Dat is wel een nadeel aan die DD1 (en DD2 ook denk ik): dat powerknopje is aan de achterkant van die wheelbase. En dan nog zo'n piepklein rubber knopje. Ik wou eerst geen noodstop en ik heb hem nog nooit gebruikt als noodstop, maar wel altijd als powerknop.

Ivm mounting: 3d printer en cable ties zeker![]()
. Zal wel houden denk ik.ja, als ge industriële velcro gebruikt (zo van die heel groffe), gaat dat zeker houden zeDD2 heeft dat ook, maar die noodstop is er bij natuurlijk.
Mijn DD2 shipment is geupdate, levering deze middag...
Dacht aan goede dubbelzijdige tape en wat velcro straps. Zal wel houden denk ik.
Ik heb een 3D printer. Als je een 3D plan hebt print ik 't wel ...DD2 heeft dat ook, maar die noodstop is er bij natuurlijk.
Mijn DD2 shipment is geupdate, levering deze middag...
Dacht aan goede dubbelzijdige tape en wat velcro straps. Zal wel houden denk ik.
Op de DD2 zit de premium noodstop met power button. Dat vond ik handig. Bij m'n simucube zit die ook achteraan. Je kan daar ook wel zo'n premlum noodstop voor kopen, maar om daar nu 100euro aan te hangen...Dat is wel een nadeel aan die DD1 (en DD2 ook denk ik): dat powerknopje is aan de achterkant van die wheelbase. En dan nog zo'n piepklein rubber knopje. Ik wou eerst geen noodstop en ik heb hem nog nooit gebruikt als noodstop, maar wel altijd als powerknop.

Schrap die uit uw bestelling, en bestel die dan overmorgen ?Wel idioot, verzending is pas als alles in stock is.
Het enige dat niet in stock is: de QR2 Wheel side. En die heb ik niet nodig, want er zit ook een volledige QR1 bij ...
Dan heb je 2x de verzendingskosten he?Schrap die uit uw bestelling, en bestel die dan overmorgen ?
Ah ja, maar soms kan 9€ (of wat expliciet de verzendkosten zijn) de moeite waard zijn om het vb 3 weken vroeger te hebbenDan heb je 2x de verzendingskosten he?
Nu, de rig staat sowieso ook nog te wachten op inklaring door douane ze...
.Aha, wel eens kijken wat die verzendingskosten zijn dan! goeie tipAh ja, maar soms kan 9€ (of wat expliciet de verzendkosten zijn) de moeite waard zijn om het vb 3 weken vroeger te hebben.
Hoe zit dat eigenlijk met die fanatec qr? Er is een gratis qr dat je kan kiezen bij je bestelling, en daarna krijg je dan een pop up van de qr2 die rond de 60€ kost.
Wat heb je eigenlijk juist allemaal nodig? Want zou klote zijn als het aankomt en dat ik dan nog iets tekort kom.