Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze zijn een combinatie van beide. Daarmee heb ik geen idee of je dat klikken nog goed voelt of niet bij dit stuur.Een belt klikt niet, dat zijn de gear drive
Goh, na de promo van vandaag, denk ik dat er nog wel stevige promo's gaan volgen hoor.Deze zijn een combinatie van beide. Daarmee heb ik geen idee of je dat klikken nog goed voelt of niet bij dit stuur.
Langs de andere kant is een fanatec ready to race ook wel nice. Moest er een 100€ afgaan met black friday al zal dat ijdele hoop zijn.
Ga die start to race toch eens in de gaten houden. Want had daarover gekeken op hun site en ik wou eerst een thrustmaster tx kopen, maar voor die 80€ extra heb je bij fanatec een DD.Goh, na de promo van vandaag, denk ik dat er nog wel stevige promo's gaan volgen hoor.
Ik denk niet dat iemand die dd2 had zien aankomen.
Ja, die bundles zijn momenteel enorme value for money. En ik zie ze nog wel een extra korting geven op zo'n bundle aangezien de verkoop van de CSL DD dreigt stil te vallen met de komst van de CS DDGa die start to race toch eens in de gaten houden. Want had daarover gekeken op hun site en ik wou eerst een thrustmaster tx kopen, maar voor die 80€ extra heb je bij fanatec een DD.
Wat is het verschil tussen deze :Ja, die bundles zijn momenteel enorme value for money. En ik zie ze nog wel een extra korting geven op zo'n bundle aangezien de verkoop van de CSL DD dreigt stil te vallen met de komst van de CS DD
Dit eventueel + rig van trackracers. Is ruim gerekend 3000€.Eens gekeken op Fanatec:
Clubsport DD+ 999,95€
Clusport steering wheel F1 219,95€
QR2 Wheel side 99,95€
Clubsport Pedals 399,95€
Totaal: 1719,80€
Denk dat dit zowat de topset is voor een PS5, toch prijzig... Of zie ik iets over het hoofd?
Want moet de tr160 er nog bijkopen ook
Dit eventueel + rig van trackracers. Is ruim gerekend 3000€.
Intressant, misschien dat ik die wel ga upgraden. Ik heb nu de CSL LC bundel die nieuw evenveel kost. Als ik die nog 2e hands kan verkopen, valt dat qua prijs nog mee qua upgrade.Als je voor de cslelite V2 pedalen gaat (nu 200), spaar je 200 uit.
De rem van de csl v2 is beter dan de cs V3 volgens de reviews.
Wat me opvalt aan je links is dat ze naar de us website gaan en daar heb je de optie pay in 4 met PayPal. Op dezelfde sturen op de EU site staat dit er niet bij.Wat is het verschil tussen deze :
![]()
CSL DD Ready2Race McLaren Bundle for Xbox & PC
The CSL DD McLaren Bundle combines the CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 with the CSL DD, and CSL Pedals. Perfect for all McLaren fans!fanatec.com
![]()
CSL DD Ready2Race WRC Bundle for Xbox & PC
The CSL DD Ready2Race WRC Bundle combines the CSL Elite Steering Wheel WRC with the CSL DD and the CSL Pedals.fanatec.com
tov deze :
![]()
CSL DD Ready2Race NASCAR Bundle for Xbox & PC
fanatec.com
Omdat er bij die eerste 2 staat pas beschikbaar vanaf 27 november, is dat misschien de toekomstige black friday actie versie van fanatec?
Ik zie niet direct in wat de meerwaarde is van die ClubSport Universal Hub V2 for Xbox. Dat is toch bijna hetzelfde als een stuk van het stuur. Maar zodanig veel kostprijsverschil in de sturen zag ik nu ook weer niet om te zeggen van als je dat koopt.
Ja je kan ook met paypal betalen.Wat me opvalt aan je links is dat ze naar de us website gaan en daar heb je de optie pay in 4 met PayPal. Op dezelfde sturen op de EU site staat dit er niet bij.
Iemand die weet of dit eigenlijk ook kan hier?
Ja paypal wel, maar die pay in 4 kan ik precies niet vinden. Dat is dat je het in 4x betaald binnen de 2 maand.Ja je kan ook met paypal betalen.

Die sidemounts zorgen ervoor dat uw krachten op een volledig profiel uitkomen, terwijl die vlakke plaat anders die kracht moet opvangen. Maar of je dat verschil gaat voelen ...Mijn verlanglijst wijzigt met het uur.
Advies geven mag
Mijn t300 zal niet meer te fixen zijn vrees ik.
Ofwel upgrade ik alles naar fanatec voor 1800€ met nieuwe dd+ & rig tr160 van 1000€. Huidige Playseat is te brak voor die kracht. Deze setup is dan goed voor komende 25 jaar hoop ik.
Ofwel toch de direct leverbare de met 8 nm.. is ongeveer 400€ goedkoper en sneller leverbaar.
Ik zou denken om toch het eerste te doen, vrees dat ik het mij achteraf zou beklagen..
Initieel dacht ik enkel men base te vervangen maar zou dan ineens nieuw Ferrari stuur willen ipv men huidig
Qua rig ben ik overtuigd van TR160, weet wel niet waarom de standaard wheelplate minder goed is dan dd-mount?
Lijkt me toch allemaal vrij stevig...
Maar goed, iedereen zijn budget is anders uiteraard.