Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook niet zeker of de Clubsport de extra kost wel waard is. Dus het gemak van ff te kunnen proberen met de CSL DD en mogelijks 500€ uitsparen is het wel waard...is de zever op marketplace u wel 50€ waard?
Al die rigs zijn toch gewoon op dezelfde manier in elkaar te steken?
eerst de kader op de grond, dan de rail seats en de opstaande profielen en dan de pedal-plate en wheel-plate?
Allé, ik heb ook al filmpjes gezien die aangeven dat je er uren aan bezig bent, maar als ik snel reken is er voor een 160 profiel stand maximum zo'n 70 vijzen vast te draaien, maar het lijkt me nu toch echt geen rocketscience?
Nu, de mijne zal 1 van de dagen in elkaar gestoken worden, ik zal laten weten hoeveel tijd ik verscheten heb

Ik heb hier net iets gerealiseerd.
CSL DD
+ V3 Pedals
+ Stuur
= 800€
Clubsport DD
+ V3 Pedals
+ Stuur
= 1300€
Nu, Een CSL DD staat op marktplaats aan 250€
Dus dat eerste pakket kopen, CSL DD verkopen aan 250€ en Clubsport DD aan 699€ kopen => 50€ minder dan het 2e pakket...
Ja, dat klopt inderdaad wel, maar het gaat +- een 0-operatie zijn (ik ging ervan uit dat je best veel geld ging kwijt zijn...)Je hebt wel 2x verzendkosten, daar gaat al een stukje van je winst heen.
En als je upgrade naar een Clubsport DD moet je de QR lite ook upgraden naar een QR1 en dat zijn nog eens verzendkosten als je die niet samen besteld hebt met het stuur.
Ik heb mijn CSL DD+ en QR2 apart besteld om die reden, voor verzendkosten maakt dat bij Fanatec nits uit.
Als je wat van de prijs wil halen zou ik de CSL elite V2 pedalen nemen ipv de V3. Volgens reviews is de rempedaal van de CSL V2 beter dan de CS V3 in standaard config.
Je gaat nooit weten of de CS DD het waard gaat zijn zonder die te kunnen testen...
Ik gebruik die bezel correction, ja.
Dat is toch maar een softwarematig vlagje? Zet het eens aan in uw Nvidia control panel en probeer nog eens?
Bij mij loopt dat mooi recht. Ik gebruik geen surround voor iRacing. Enkel voor ACC was dat nodig.
Heb je uw settings in AMS goed ingevuld? Het moet wel allemaal tot op de millimeter correct zijn. En hoe heb je de hoek gemeten? Het is die tussen de as aan de achterkant van je zijscherm en het scherm zelf.
Zo werkt het inderdaad niet. Bezel correction laat een paar rijen pixels weg achter de bezels zodat het lijkt alsof jouw scherm doorloopt.Bij Nvidia wel, bij AMD is dat wat anders. Maar ik heb een bezel corrected resolutie aangemaakt. Maar het probleem wordt daarbij erger (de virtuele bezel is dan te zien in de buitenste schermen, ergo, iets mis ingesteld.
Zucht, mijn base is het aan het begeven vrees ik. Men t300 schokt een aantal keer, stuurt plots niet meer en de synchronisatie met het game is ineens weg. Stuur heeft dan precies ineens het dubbele ffb.. iemand enig idee?
Is nog maar 2,5 jaar oud is...
Ben je niet goedkoper af met het thrustmaster direct drive base te kopen? Dan kun je je pedalen en stuur gewoon hergebruiken.Eens gekeken op Fanatec:
Clubsport DD+ 999,95€
Clusport steering wheel F1 219,95€
QR2 Wheel side 99,95€
Clubsport Pedals 399,95€
Totaal: 1719,80€
Denk dat dit zowat de topset is voor een PS5, toch prijzig... Of zie ik iets over het hoofd?
Want moet de tr160 er nog bijkopen ook
.
.Dat is er niet direct voor de ps5 denk ik.Ben je niet goedkoper af met het thrustmaster direct drive base te kopen? Dan kun je je pedalen en stuur gewoon hergebruiken.
Ah OK, geen idee of die voor consoles bestond. Ik wist gewoon dat ze ook een DD systeem hadden. Maar idd ook wel heel duur.Dat is er niet direct voor de ps5 denk ik.
De T818 kost toch ook al genoeg en is enkel pc. De TGT2 is nog altijd met een riem...
Als ik dan toch eens moet upgraden liever ineens goed.
Maar eerst wat prutsen vanavond met die t300...