Het is inderdaad een gewaagde maar berekende gok geweest om toch voor Logitech te gaan. De reviews waren terecht super lovend blijkt nu, maar vooral de quick release heeft mij overtuigd, wat toch wijst op concrete toekomstplannen, en inderdaad hun goede support en betrouwbaarheid. Ik heb honderden uren met de G29 gereden, nooit problemen. En ken ook wel mensen die jaren lang de G25 en G27 gebruikt hebben en niemand daarvan heeft ooit iets slechts ervaren.Wat mij zou tegenhouden bij Logitech is dat het een ecosysteem is dat zich nog niet heeft bewezen. Zo is er volgens mij nog maar 1 type stuur om er op te zetten (wel een quick release, dus er zullen er nog wel komen).
Het ziet er allemaal wel heel netjes uit en ik vermoed dat Logitech ook wel goede support heeft. Ook gaan die hun oudere wielen al zo enorm lang mee... Logitech gaat daar niet snel support voor laten vallen, iets wat ik sommige van de "hippere" DD merken nog wel zie doen.
Die Pro Wheel is inderdaad wat duur in aankoop maar ik ben er o zo blij mee, het straalt op alle vlakken pure kwaliteit uit.
Gebruik hem trouwens in combinatie met de Playseat Trophy, ook een topding. Nu is mijn monitor stand nog onderweg en dan ben ik compleet. Geen triple setup maar gewoon een ultrawide 34 inch, die momenteel op een plank staat die op 2 stoelen langs mijn Playseat staan

join us...