Simagic > Mozaiemand een kortingcode voor Moza?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Simagic > Mozaiemand een kortingcode voor Moza?
ik vind met VR rijden wel leuker. Ik race ook maar sporadisch en zeker geen lange stints. (half uurtje max race) maar vind het wel leuk om wat 'diepte' te hebben als je in bochten gaat. Nekeer links of rechts kunnen kijken naar naastliggend verkeer is ook mooi meegenomen.ik denk niet dat VR of motion u sneller maken, tbh. toch niet veel meer dan gewoon aangekweekte rijvaardigheid.
VR (en triple-screens for that matter) gaan vooral voor een betere awareness zorgen, en zo voor minder accidenten.
maar ge gaat niet eens een halve seconde sneller zijn dan ervoor.
In GT7 vind ik mijn FOV te klein op sommige parcours, met PSVR 2 kan je rondkijken en zo beter de bocht inschatten, vind ik.ik vind met VR rijden wel leuker. Ik race ook maar sporadisch en zeker geen lange stints. (half uurtje max race) maar vind het wel leuk om wat 'diepte' te hebben als je in bochten gaat. Nekeer links of rechts kunnen kijken naar naastliggend verkeer is ook mooi meegenomen.
NiceEindelijk eerste race met een GTP in imsa gewonnen![]()
We are the world’s premier computer based motorsports racing simulation/game. An iRacing.com membership provides entry into the newest form of competitive motorsport: internet racing. Internet racing is a fun, easy, and inexpensive way for race fans, simracers and gamers alike to enjoy the thrill of the racetrack from the comfort of their home.
We are the ultimate place to go racing online. From NASCAR, to IndyCar, Aussie Supercars to sports cars and Grand Prix racing, iRacing has it...
. Nog niet teveel gereden deze week nochtans leuke track Road America maar ben savonds te moe lastige werkweek 
10de in GT3 was al goed voor 18de overallBedankt voor de reactie. Zeker overwogen, helaas ligt de interesse van ons beiden bij de jaren 60-80 gt's en die zitten niet heel veel in automobilista. Alleen assetto corsa is dan nog een optie, maar niet per se heel makkelijk op te zetten voor een beginner. Vandaar ik hoopte om op een manier nog aan project cars 2 te komen. Ik ben helaas bang dat je inderdaad gelijk hebt dat deze optie misschien niet de meest makkelijke is..Ga voor een meer recente game? AutoMobilsta 2 ligt ook heel hard in het single player verhaal en heeft én veel meer content én is super cheap om op te rapen tijdens een sale (stond bv. vorige week nog voor €3,5 voor de base game).