Racing PC iRacing

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
iracingxnjqg.png


release: 26 augustus 2008
genre: sim racing
dev: iRacing.com

Online sim racing.

We are the world’s premier computer based motorsports racing simulation/game. An iRacing.com membership provides entry into the newest form of competitive motorsport: internet racing. Internet racing is a fun, easy, and inexpensive way for race fans, simracers and gamers alike to enjoy the thrill of the racetrack from the comfort of their home.

We are the ultimate place to go racing online. From NASCAR, to IndyCar, Aussie Supercars to sports cars and Grand Prix racing, iRacing has it all.

 
Laatst bewerkt:
ik zou het ook dringend keer moeten terug opnemen, eerst maar keer plaats maken boven voor de hele setup.
Oval zou ik stress van krijgen, is ook wel een kunst voor te doen. Allemaal zo heel dicht opmekaar brrr.

Die rallycross van Iracing is ook wel dikke fun, heb daar paar video's van gezien.
Zou mij daar ook wel keer aan durven wagen.
 
Oval is minder stressvol dan je denkt. Allé heb wel enkel maar die rookie series gedaan, maar bij andere reeksen zijn de rookies net om schrik van te krijgen :unsure:

Ik was een tijd terug met die USF2000 sprints bezig. Hele leuke wagen en hoewel sneller niet veel lastiger dan de Skippy IMO.
Vorige week een VR bril gekocht, ik sta te popelen om er eens mee op iRacing te gaan, maar het is veel overwerken voor een deadline deze week :angry:
 
Mijn pace is wel oké maar heb ook moeite om deftig rondjes aaneen te rijden. De kleinste fout is fataal. Veel oefenen en je komt er wel maar dat vraagt geduld. Ik vind het alleszins een zalige track, net als LeMans.
 
LeMans vind ik dan nog een stuk eenvoudiger om alle breakpoints en bochten in mijn visueel geheugen te krijgen. Nordschleife is voor mij ook zo'n opdracht waar ik geen zin heb om aan te beginnen :crazy:
 
Net een race gedaan sinds lange tijd op nieuwe baan en nieuwe auto.

Long beach porsche 911 cup

15e vertrokken en 12e aangekomen. Ik was al blij dat ik heb kunnen uitrijden.
 
Nee is geen probleem, ik ga wel aan de kant... :D

 
Gisteren race gedaan op Monza. Ook heb ik veranderingen gedaan aan mijn rig de laatste dagen.
Laat ook ff weten wat jullie van de camera standpunten vinden. :)

 
Terug
Bovenaan