RidderBauknecht
Well-known member
Dit, plus het feit dat je altijd wel iemand kan vinden die een tegengestelde positie heeft. Voor elke honderd dokters zal er wel eentje (cijfers zijn verzonnen natuurlijk) tussenzitten die beweert dat COVID een verzinsel is, bijvoorbeeld. Ook bij hoogopgeleiden zitten mensen die compleet van het padje zijn op bepaalde gebieden. Daarmee zeg ik niet dat Annemans van het padje is, maar ik wil maar bedoelen dat het niet is omdat je bijvoorbeeld 'Dr.' voor je naam hebt staan dat je ineens een expert bent inzake vaccinaties.dat zijn hier geen verkiezingsdebatten hé.
Hoeveel baat hebben we daar nu bij dat een stel wetenschappers op tv met elkaar gaat debatteren over een onderwerp waar 95% van de bevolking niets van begrijpt wegens te weinig achtergrondkennis?
Voorts vind ik die manier van denken van sommigen hier ook maar raar. Als er honderden wetenschappers afkomen met cijfers, studies, en 'meningen' dat vaccinatie safe is dan is dat niet voldoende en moet men 'kritisch' zijn, maar er moeten er maar een of twee het tegenovergestelde komen beweren en dan wordt dat gretig gelinkt en wordt er gedaan alsof dat de waarheid is. Als 100 mensen met kennis van zake A zeggen en er zeggen er twee B, wie heeft er dan naar alle waarschijnlijkheid gelijk denk je? Soms is 'de waarheid' ook maar gewoon dat hoor: mainstream en droog en 'saai'.
dat zijn hier geen verkiezingsdebatten hé.

Linken lukt niet