Vaccinaties: Nieuws, Onderzoeken en Vaccintwijfel

Wie eerst?

• De ouderen

Stemmen: 81 57,4%
  • De jongeren

Stemmen: 4 2,8%
  • De actieve bevolking

Stemmen: 33 23,4%
  • Een andere groep

Stemmen: 3 2,1%
  • First come first serve

Stemmen: 10 7,1%
  • Loting

Stemmen: 4 2,8%
  • Nog iets anders

Stemmen: 6 4,3%

• Totaal aantal stemmers
    141
openbare melding
De openingspost werd aangepast met een paar links naar de meest voorkomende terugkerende onderwerpen, en de uitleg daarvan. Gelieve deze te lezen als je post over één van die onderwerpen gaat.

Toevoegingen of niet eens met één van deze links? Neem dan contact op met een moderator. De links staan hier echter niet lichtzinnig, we beseffen de impact en hebben de inhoud goed afgewogen.

richtlijn
Je hebt absoluut gelijk over die onzin, ik ben dan ook uitermate benieuwd naar iets dat jouw stelling hier staaft.
Het is jouw stelling. De bewijslast ligt bij jou.

Verder, en algemener: De forumregels gelden voor iedereen. Dit is en blijft een discussieforum, waar -binnen de regels- alles in vraag gesteld mag worden. En waar strafpunten (geen bans) worden uitgedeeld indien die regels niet gevolgd worden.

openbare melding
Het mag hier wel eens stoppen met verwijderen van mijn posts omdat ik zogezegd claims niet kan onderbouwen.

Volgend artikel vertelt het omgekeerd, dat mensen soms sterkere bijwerkingen hebben na vaccinatie als ze al een keer besmet zijn geweest. Do the math zou ik zeggen, is het dan zo gek dat omgekeerd (zwaarde symptomen bij besmetting na booster) plots dikke kul is ?
Er zijn geen posts verwijderd. Er komt een melding boven.
Je artikel ondersteunt je claims ook niet, dat heeft het over bijwerkingen van vaccins. Jij hebt het over zwaarder ziekteverloop dòòr vaccins.

Terug
Bovenaan