Vaccinaties: Nieuws, Onderzoeken en Vaccintwijfel

Wie eerst?

  • De ouderen

    Stemmen: 81 57,4%
  • De jongeren

    Stemmen: 4 2,8%
  • De actieve bevolking

    Stemmen: 33 23,4%
  • Een andere groep

    Stemmen: 3 2,1%
  • First come first serve

    Stemmen: 10 7,1%
  • Loting

    Stemmen: 4 2,8%
  • Nog iets anders

    Stemmen: 6 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    141

Meh, uiterst matig opiniestuk imo.
Uiteraard wordt er achter de feiten aangehold, wat had de auteur anders gewild, dat overheden met hun glazen bollen in aanslag er op vóóruitlopen? :wtf:

En de vraag "Wat is de endgame voor de pandemie?" getuigt van behoorlijke pretentie. Alsof de mens (de overheid) in deze de touwtjes in handen zou hebben.
 
Heink??

Nu snap ik er niks meer van... Dus je bent kwaad dat je gevaccineerd moet zijn om bepaalde zaken te "mogen" doen, anderzijds wil je graag de vaccinatie verplichten...

Waar ben je dan in godsnaam kwaad over? Waar gaat uw gerant dan eigenlijk over? Ben echt ni mee...

+1 😆 ik kan ook niet meer volgen.
Allez het gelijkheidsbeginsel...
Artikel 11 in het vodje dat de Belgische grondwet heet.
Art. 11 Het genot van de rechten en vrijheden aan de Belgen toegekend moet zonder discriminatie verzekerd worden. Te dien einde waarborgen de wet en het decreet inzonderheid de rechten en vrijheden van de ideologische en filosofische minderheden.
Ik snap niet dat ze het vaccin niet verplichten. Pas dan heb je een grondwettelijke grond om iedereen te laten vaccineren en de mensen die weigeren te pesten dmv pcr testen, boetes, gevangenisstraffen. Niet die halfslachtige situatie waar we nu in zitten.
Als het vaccin zo veilig is en er geen langdurige effecten zijn waarom neem je de verantwoordelijkheid niet als regering of als fabrikant?
 
Allez het gelijkheidsbeginsel...
Artikel 11 in het vodje dat de Belgische grondwet heet.

Ik snap niet dat ze het vaccin niet verplichten. Pas dan heb je een grondwettelijke grond om iedereen te laten vaccineren en de mensen die weigeren te pesten dmv pcr testen, boetes, gevangenisstraffen. Niet die halfslachtige situatie waar we nu in zitten.
Als het vaccin zo veilig is en er geen langdurige effecten zijn waarom neem je de verantwoordelijkheid niet als regering of als fabrikant?
Ik heb allang niet gepost en zeker niet in dit corona geval... maar dit kan ik niet laten.

Je kan een experimenteel medicijn / vaccin hoe je dit geval ook wil gaan noemen, niet verplichten.
Dit gaat regelrecht in tegen ondermeer de Nuremberg Code.

Dat dit ook maar overwogen is, is al een stap te ver.

En ja, ik ben gevaccineerd, maar niet geboosterd! Dus anti-vax dan?
En ja, ik heb covid gehad, recent nog maar, 3 dagen "verkoudheid" en klaar.
En ja, mijn 11 jarige dochter heeft al 2 maal covid gekregen, 1-2 dagen lichte verkoudheid en klaar.
Zij zal niet gevaccineerd worden met experimentele medicijnen!

Hoe er hier op het forum niet kritischer gekeken kan worden naar het gebruik van een experimenteel medicijn is echt verbazend.
 
Ik heb allang niet gepost en zeker niet in dit corona geval... maar dit kan ik niet laten.

Je kan een experimenteel medicijn / vaccin hoe je dit geval ook wil gaan noemen, niet verplichten.
Dit gaat regelrecht in tegen ondermeer de Nuremberg Code.

Dat dit ook maar overwogen is, is al een stap te ver.

En ja, ik ben gevaccineerd, maar niet geboosterd! Dus anti-vax dan?
En ja, ik heb covid gehad, recent nog maar, 3 dagen "verkoudheid" en klaar.
En ja, mijn 11 jarige dochter heeft al 2 maal covid gekregen, 1-2 dagen lichte verkoudheid en klaar.
Zij zal niet gevaccineerd worden met experimentele medicijnen!

Hoe er hier op het forum niet kritischer gekeken kan worden naar het gebruik van een experimenteel medicijn is echt verbazend.
Het begint al bij "experimenteel medicijn/vaccin". Het is een vaccin, geen medicijn, en het is niet experimenteel. Als alle fases van klinisch onderzoek zijn gepasseerd, is het dan nog experimenteel volgens jou en wanneer niet meer?

Dat is toch gewoon je eigen definities toepassen om te komen tot wat je wil? En dat dan gaan linken aan zaken zoals Mengele, kom zeg.
 
Je stelt de informatie misleidend voor door het steeds opnieuw over "experimentele" vaccins te hebben terwijl die marketing authorization helemaal niet betekent dat hier een experimenteel ontwikkelingsproces aan vooraf is gegaan.
Het begint al bij "experimenteel medicijn/vaccin". Het is een vaccin, geen medicijn, en het is niet experimenteel. Als alle fases van klinisch onderzoek zijn gepasseerd, is het dan nog experimenteel volgens jou en wanneer niet meer?

Dat is toch gewoon je eigen definities toepassen om te komen tot wat je wil? En dat dan gaan linken aan zaken zoals Mengele, kom zeg.
Oh echt, daarom dat zowel de FDA als de EMA, dit vaccin (als je dat liever hoort) een CMA (conditional market approval -EMA) en EUA (FDA) noteren:
https://www.fda.gov/emergency-prepa...ramework/emergency-use-authorization#vaccines
https://www.ema.europa.eu/en/human-...cines-key-facts#vaccine-authorisation-section

Zijn absoluut niet mijn eigen definities, en ik link al helemaal niet aan "mengele" waar haal je zo iets?

Deze "market approvals" komen er wanneer er bijvoorbeeld door "pandemie' een groter voordeel kan optreden door vroegtijdige "market approval", en hiet medicijn/vaccin niet alle klinische trials volledig doorlopen heeft om normale market approval procedure te volgen.
 
Ik heb allang niet gepost en zeker niet in dit corona geval... maar dit kan ik niet laten.

Je kan een experimenteel medicijn / vaccin hoe je dit geval ook wil gaan noemen, niet verplichten.
Dit gaat regelrecht in tegen ondermeer de Nuremberg Code.

Dat dit ook maar overwogen is, is al een stap te ver.

En ja, ik ben gevaccineerd, maar niet geboosterd! Dus anti-vax dan?
En ja, ik heb covid gehad, recent nog maar, 3 dagen "verkoudheid" en klaar.
En ja, mijn 11 jarige dochter heeft al 2 maal covid gekregen, 1-2 dagen lichte verkoudheid en klaar.
Zij zal niet gevaccineerd worden met experimentele medicijnen!

Hoe er hier op het forum niet kritischer gekeken kan worden naar het gebruik van een experimenteel medicijn is echt verbazend.
En hier hebben we dan de greatest hits, dames en heren.

  1. Noemt het vaccin (of medicijn, ken je dan het verschil wel?) experimenteel
  2. Doet uitschijnen dat COVID slechts een griepje is of niet erger dan een verkoudheid
    1. Bonus track: op basis van extreem gelimiteerde anekdotische ervaringen
  3. Fout grijpen naar wetten/verdragen teneinde hun 'argument' te staven
  4. 'Kritisch kijken'

Jezus toch. Da's echt nog wel een stap verder dan wat we hier de voorbije acht of negen pagina's al hebben zien passeren.
 
Oh echt, daarom dat zowel de FDA als de EMA, dit vaccin (als je dat liever hoort) een CMA (conditional market approval -EMA) en EUA (FDA) noteren:
https://www.fda.gov/emergency-prepa...ramework/emergency-use-authorization#vaccines
https://www.ema.europa.eu/en/human-...cines-key-facts#vaccine-authorisation-section

Zijn absoluut niet mijn eigen definities, en ik link al helemaal niet aan "mengele" waar haal je zo iets?

Deze "market approvals" komen er wanneer er bijvoorbeeld door "pandemie' een groter voordeel kan optreden door vroegtijdige "market approval", en hiet medicijn/vaccin niet alle klinische trials volledig doorlopen heeft om normale market approval procedure te volgen.
Ge kunt niet kiezen of ge het een medicijn of een vaccin noemt. Dat zijn nu eenmaal 2 verschillende dingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar

Dacht dat hier al zekerheid over was ? Eerst was gezegd 1 jaar geldig ? Daarna vanaf februari zou de geldigheid 9 maand worden vanaf tweede spuit.

Zal wss wachten zijn op wat Europa zegt dan ?
 
En hier hebben we dan de greatest hits, dames en heren.

  1. Noemt het vaccin (of medicijn, ken je dan het verschil wel?) experimenteel
  2. Doet uitschijnen dat COVID slechts een griepje is of niet erger dan een verkoudheid
    1. Bonus track: op basis van extreem gelimiteerde anekdotische ervaringen
  3. Fout grijpen naar wetten/verdragen teneinde hun 'argument' te staven
  4. 'Kritisch kijken'

Jezus toch. Da's echt nog wel een stap verder dan wat we hier de voorbije acht of negen pagina's al hebben zien passeren.
1. Ik laat het vaccin / medicijn terminologie in het midden, de CMA of EUA regeling blijft dezelfde.
2. COVID is een corona virus dewelke vallen onder "normale verkoudheden" de symptomen of gevolgen variëren van persoon tot persoon.
Voor ons is het alvast "minder ernstig" gebleken dan zelfs een griep.
3; Daar is niet fout mee
4. Uw punt is wat?

Zoals ik zeg, ik neem alle vaccins, idem voor dochter, maar de booster of vaccinatie voor onze dochter ten aanzien van covid staat hier "on hold" in afwachting van verdere ontwikkelingen ten aanzien van de omicron variant.
Een keuze die denk ik wel gerespecteerd mag worden.

Het verplichten van een CMA of EUA vaccin is simpelweg "not done"

Trouwens de werkelijke functie van een vaccin is: om immuniteit te creeeren binnen het lichaam voor een specifieke ziekte, in dit geval COVID, daar is het vaccin, tot op heden helaas niet niet in kunnen slagen, misschien dat dit lukt met een ontwikkeling specifiek tegen de zwakkere omicron variant.
  • Vaccines are products that produce immunity to a specific disease. When you are immune to a disease, it means you are protected against that disease (you can be exposed to it without becoming sick). Most vaccines are given by injection (needle), but some are given orally (by mouth) or nasally (sprayed into the nose).
 
Meh, uiterst matig opiniestuk imo.
Uiteraard wordt er achter de feiten aangehold, wat had de auteur anders gewild, dat overheden met hun glazen bollen in aanslag er op vóóruitlopen? :wtf:

En de vraag "Wat is de endgame voor de pandemie?" getuigt van behoorlijke pretentie. Alsof de mens (de overheid) in deze de touwtjes in handen zou hebben.

Eigenlijk wel. Het virus is een gegeven/fixed iets, hoe je er mee omspringt heb je als mens compleet zelf in de hand.
Blijf je er heel paniekerig en rechtlijnig (met oogkleppen) mee omgaan, of ga je pragmatischer te werk. Die beslissing om coronapatiënten geen voorrang meer te geven had bv. al maanden geleden genomen moeten zijn.

Dat die pandemie zo zwaar is hebben wij voor een groot stuk zelf veroorzaakt met de miskleunen aan maatregelen ed. Met kanonskogels naar muggen schieten was vaak eerder regel dan uitzondering.
 
1. Ik laat het vaccin / medicijn terminologie in het midden, de CMA of EUA regeling blijft dezelfde.
2. COVID is een corona virus dewelke vallen onder "normale verkoudheden" de symptomen of gevolgen variëren van persoon tot persoon.
Voor ons is het alvast "minder ernstig" gebleken dan zelfs een griep.
3; Daar is niet fout mee
4. Uw punt is wat?

Zoals ik zeg, ik neem alle vaccins, idem voor dochter.

Het verplichten van een CMA of EUA vaccin is simpelweg "not done"
Als je nog niet eens het verschil kent tussen een vaccin en een medicijn dan neem ik jouw posts echt niet serieus hoor, ook al vind ik het mooi dat je ondertussen een (foute) definitie van vaccin hebt opgezocht. Ik ga hier dus verder mijn tijd niet aan verschijten want als je hier echt nog gaat komen argumenteren dat COVID een normale verkoudheid is (opnieuw, op basis van een sample size van 2 personen) dan ben je echt ver heen. Zo een CMA is trouwens helemaal niet hetzelfde als 'experimenteel' en heeft bijgevolg geen reet te maken met de Nuremberg Code. Ik zou er wat argumenten bij zetten, maar zoals ik al zei: met zulke zever ga ik echt mijn tijd niet verdoen. Straks ga je nog vergelijkingen maken met de holocaust of Jodensterren zeker?

Link hier, voor de mensen die zich willen informeren over CMA: https://www.ema.europa.eu/en/human-...orisation/conditional-marketing-authorisation
 
Laatst bewerkt:
Als je nog niet eens het verschil kent tussen een vaccin en een medicijn dan neem ik jouw posts echt niet serieus hoor. Ik ga hier dus verder mijn tijd niet aan verschijten want als je hier echt nog gaat komen argumenteren dat COVID een normale verkoudheid is (opnieuw, op basis van een sample size van 2 personen) dan ben je echt ver heen. Zo een CMA is trouwens helemaal niet hetzelfde als 'experimenteel'. Ik zou er wat argumenten bij zetten, maar zoals ik al zei: met zulke zever ga ik echt mijn tijd niet verdoen.

Link hier, voor de mensen die zich willen informeren over CMA: https://www.ema.europa.eu/en/human-...orisation/conditional-marketing-authorisation
Ja, kijk, is prima voor mij, hoef mij ook helemaal niet te verdedigen ten aanzien van jou.
Dat je op terminologie blijft haken terwijl dit niet de kern is van de boodschap is prima, maar kortzichtig en toont aan dat je inhoudelijk niet kan of wil discussiëren.

Ik neem trouwens de sample size van 2 personen niet als leidend, dat doe jij.

Bedankt om mijn eerdere link opnieuw te delen, dat zal bevestigen wat ik al aangaf. "experimenteel" daar de data post implemtatie van het gebruik zal worden bekeken om naar een normale market approval situatie te brengen (eventueel).
 
Het heeft weinig zin om hier in discussie te gaan en een afwijkende mening te hebben tov de mainstream. Je wordt meteen bestempeld als een wappie (daar mag trouwens ook tegen opgetreden worden) en iemand die een hoedje van zilverpapier op heeft.

Ik stel op alle vlakken vast dat er gewoon beslissingen genomen worden op basis van achterhaalde data, als de mainstream zich daar goed mee voelt, dan is dat maar zo .. ik voel me daar niet goed mee, das alles.

Een mooi verbeeld om uit isolatie te mogen is nog zoiets. Op basis van een zelftest die voor omikron amper blijkt te werken. Het is werkelijk om te huilen.
 
Niet alleen is dit niet waar, maar waar een poster wel of niet komt op het forum is compleet irrelevant voor deze discussie en moet er niet worden bijgesleurd alsof je daarmee een punt kan winnen.
Het heeft weinig zin om hier in discussie te gaan en een afwijkende mening te hebben tov de mainstream. Je wordt meteen bestempeld als een wappie (daar mag trouwens ook tegen opgetreden worden) en iemand die een hoedje van zilverpapier op heeft.

Ik stel op alle vlakken vast dat er gewoon beslissingen genomen worden op basis van achterhaalde data, als de mainstream zich daar goed mee voelt, dan is dat maar zo .. ik voel me daar niet goed mee, das alles.

Een mooi verbeeld om uit isolatie te mogen is nog zoiets. Op basis van een zelftest die voor omikron amper blijkt te werken. Het is werkelijk om te huilen.
Akkoord, ik merkte trouwens op dat onze Ridder zijn profiel van Feb "21 is en enkel maar input heeft op het corona verhaal, verder niets...nu goed dat hoeft ook niet, maar er is blijkbaar geen ruimte om enige kritiek te geven, wat dan wel weer storend is.
 
Denk je nu echt dat ik nog nooit van een herstelcertificaat heb gehoord, lol, ken genoeg mensen met een herstelcertificaat...
In Nederland is een herstelcertificaat 1 jaar. En ik heb van in het begin gezegd dat men zich moet baseren op het aantal antistoffen dat je hebt. Een herstelcertificaat doet dat niet. Na 6 maanden heb je nog steeds meer antistoffen dan iemand die 3 spuiten gehad heeft (die niet besmet is geweest). Ik weet het want een dokter heeft het me letterlijk gezegd. Zichzelf getest op antistoffen en iemand die een jaar geleden Corona heeft gehad (niet gevaccineerd). De niet gevaccineerde had aanzienlijk veel meer antistoffen.
Gigantische wetenschappelijke studie van jou, op een steekproef van 2 personen. Je beseft toch dat dit je reinste onzin en statistische nonsens is die je hier verkondigt?
Ik heb hier gisteren statistisch geverifieerde resultaten gelinkt voor de hele Engelse bevolking in december, en die zeggen iets helemaal anders. Du stop met dit soort onzin te verkopen.
 
Oh echt, daarom dat zowel de FDA als de EMA, dit vaccin (als je dat liever hoort) een CMA (conditional market approval -EMA) en EUA (FDA) noteren:
https://www.fda.gov/emergency-prepa...ramework/emergency-use-authorization#vaccines
https://www.ema.europa.eu/en/human-...cines-key-facts#vaccine-authorisation-section

Zijn absoluut niet mijn eigen definities, en ik link al helemaal niet aan "mengele" waar haal je zo iets?

Deze "market approvals" komen er wanneer er bijvoorbeeld door "pandemie' een groter voordeel kan optreden door vroegtijdige "market approval", en hiet medicijn/vaccin niet alle klinische trials volledig doorlopen heeft om normale market approval procedure te volgen.
Een CMA wil wel zeggen dat de klinische testen grotendeels werden uitgevoerd, opnieuw, jouw definitie van "experimenteel" is hier het probleem.

En de Nurenbergconventie over ethiek kan jij niet linken aan Mengele ofzo? Lijkt toch echt of je de klok een beetje weet hangen maar de klepel niet.
Trouwens de werkelijke functie van een vaccin is: om immuniteit te creeeren binnen het lichaam voor een specifieke ziekte, in dit geval COVID, daar is het vaccin, tot op heden helaas niet niet in kunnen slagen, misschien dat dit lukt met een ontwikkeling specifiek tegen de zwakkere omicron variant.
  • Vaccines are products that produce immunity to a specific disease. When you are immune to a disease, it means you are protected against that disease (you can be exposed to it without becoming sick). Most vaccines are given by injection (needle), but some are given orally (by mouth) or nasally (sprayed into the nose).
Je bent kwaad dat men je pakt op de idiote fout dat je een medicijn en vaccin verwarde en dan ga je schermen met een definitie die je weer zelf wat gaat inkleuren.

Dus 1 shot tetanusvaccin is ook geen vaccin ofzo, want je hebt er nog nodig? Sterker, je moet elke 10 jaar een booster krijgen. Vergeet het EMA niet in te lichten over deze nieuwe ontwikkeling hé. Ook je ontdekking dat verschillende coronavirussen als verkoudheid gekend zijn en hiervan een soort logische implicatie maken dat COVID dan een verkoudheid is, dat is zo'n zelden geziene sprong dat we beter een disclaimer bij je posts zetten denk ik.

Al wat ik in mijn vorige posts schreef over mensen die duidelijk niet de achtergrond hebben om over iets een onderbouwde mening te vormen, maar dat toch doen en zo denken valide punten te maken worden hier toch geïllustreerd hoor.
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel aan het nut van het vaccin voor mezelf, punt!
Ik twijfel ook heel sterk aan het autorijden alcoholverbod voor mezelf.

Maatschappelijk snap ik het wel, maar ik rij zélf als een FUCKING KEIZER als ik gedronken heb.
Dus ik vind dat ze dat niet mogen verbieden voor iedereen.
Ik zal zelf wel de negatieve effecten ontlopen.

Ah ja, en als ik dan toch een ongeval heb, had ik wel graag een bedje beschikbaar in het ziekenhuis.

En beeld je nu nog in dat dronken rijden nog besmettelijk is ook. (ok, en dat het alcoholverbod voor jou een kans van 1/100.000 geeft op myocarditis).
Maar hey.. .tis niet verplicht he.. je hebt vrije keuze. Als je geld hebt tenminste om de pcr testen te laten doen.
Dat lijkt me ook onzin moet aangevochten worden op een publiek forum als dit.
Natuurlijk is het de facto (bijna) verplicht.
Omdat verplichting veel praktische shit meebrengt (politieagenten met spuiten?).
Wat hier al een MILJOEN keer gezegd geweest is.
Zelf zou ik nooit het vaccin nemen zonder de zware beperkingen op het sociale leven.
Ziehier de reden waarom het CST werd ingevoerd, waarom we uiteindelijk weinig doden hebben, en geen lockdown zoals in vele andere landen.
Dom en naief opiniestuk.
Als je niet snapt dat "rijk der vrijheid" diende om de bevolking massaal te stimuleren om te vaccineren, dan moet je geen opiniestukken schrijven.

Doel: grote vaccinatiegraad. Resultaat: 92% van de volwassenen gevaccineerd.
Varianten waren toen niet gekend, dus het was zelfs geen leugentje om bestwil.
En het is dankzij onze hoge vaccinatiegraad dat Omicron nu zéér weinig schade aanricht, en we binnen een paar weken terug los kunnen.

Dus: opdracht volbracht door de politici op dat moment, met grote maatschappelijke voordelen waar we nu de vruchten van plukken.
Oh echt, daarom dat zowel de FDA als de EMA, dit vaccin (als je dat liever hoort) een CMA (conditional market approval -EMA) en EUA (FDA) noteren:
Je schijnt niet te weten dat de toelatingen van de vaccins al lang niet meer 'conditional' zijn, maar FULLY approved door de FDA.
 
Laatst bewerkt:
Akkoord, ik merkte trouwens op dat onze Ridder zijn profiel van Feb "21 is en enkel maar input heeft op het corona verhaal, verder niets...nu goed dat hoeft ook niet, maar er is blijkbaar geen ruimte om enige kritiek te geven, wat dan wel weer storend is.

Er heeft hier niemand in deze topic al maanden meer geduld en nuance voor de dag gelegd, of meer zijn best gedaan om beleefd en beargumenteerd in dialoog te gaan met zij die steeds opnieuw afkomen met foutieve en valse informatie.

Er is hier meer dan genoeg ruimte om kritiek te geven. Maar als je kritiek wil geven, moet je ook kritiek kunnen incasseren. Het is niet de fout van Bouknecht dat uw argumentatie vol fouten of met haken en ogen in elkaar zit. Kritiek spuien zonder tegenspraak, zo werkt het inderdaad niet.
 
Akkoord, ik merkte trouwens op dat onze Ridder zijn profiel van Feb "21 is en enkel maar input heeft op het corona verhaal, verder niets...
Hahahaha, nog mooier. Ben ik een big pharma account ja? Ook weer typisch om dan persoonlijk in de aanval te gaan.

Ik heb ook al gepost in P&A hoor, en in het sportforum. En in het televisieforum. Wat wil jij, dat mijn profiel ouder is dan het forum zelf? Dan was het allemaal nog veel verdachter, niet? Heb ik het forum misschien dan zelf niet in de wereld geroepen om Big Pharma propaganda te posten?

Ik post vaak in het 'corona verhaal' om volledige stront zoals wat jij hier komt spuien te counteren (en in de andere COVID threads omdat ik graag in discussie ga over die dingen en graag lees over hoe anderen deze pandemie beleven), want blijkbaar is het de bedoeling dat de users hier keer op keer anti-wetenschap rotzooi komen weerleggen in plaats van te verwachten dat er voor al die sterke claims van niet-werkende vaccins, verzwegen bijwerkingen, en weet ik veel bewijzen worden gevraagd. Moest dat wat minder voorvallen dan zou ik misschien minder moeten reageren.

Dit topic zakt echt almeer meer en meer in de stront, en door figuren als jij verwateren de echt boeiende discussies over bijvoorbeeld het nut van kinderen vaccineren, of waarom we misschien zouden moeten kijken naar enkel zwakkeren en ouderen een booster te geven. Dat je dan de kers op de taart legt door te komen doen uitschijnen (doe geen moeite om te zeggen 'je legt me woorden in de mond, ik merkte maar gewoon iets op' of weet ik veel; ik weet goed genoeg hoe dat werkt) dat ik een of andere agenda heb maakt het helemaal mooi. Ik heb geen agenda. Ik ben het echter wel beu om keer op keer terug naar de basis te moeten omdat hier constant dikke zever gepost wordt.

Er zijn heel boeiende gesprekken te voeren over pakweg het klimaat of wat we nu moeten doen om de planeet leefbaar te houden, maar als je dan om de haverklap moet gaan uitleggen dat de aarde rond is en niet plat dan is de fun er op een gegeven moment ook wel uit. Ik ben het een beetje beu om hier spreekwoordelijk keer op keer te moeten komen bewijzen dat de aarde rond is. Op een gegeven moment blijven de mensen die goed genoeg weten dat de aarde rond is ook weg, of gaan zij elders die interessantere discussies voeren, en zo blijf je over met een thread vol onzin en zever. Zie bijvoorbeeld @Deckard onder mij. Voor mij is het ook stilletjesaan genoeg geweest in deze thread moet ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan