Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zou een overeenkomst zijn voor Fofana, 70m£, I don't get it
Hmmm Chalobah zou weggaan, dan zit je met evenveel verdedigers.
Eigenlijk vind ik Chalobah niet zo goed, voor de breedte maar ook niet meer
 
Beetje vreemd van Ajax ook, neem die 90 miljoen, geef er 40 aan Chelsea voor Ziyech en ge maakt nog schandalig veel winst :D Nu gaan ze idd zitten met een fameus gedemotiveerde speler.

Ze moeten hem ook echt laten gaan. Ik zou hem ook liever houden (uiteraard niet voor dit bedrag), maar dit kun je niet weigeren. Straks zit je met een ongelukkige speler waar je veel te veel geld voor kunt vangen. Ze moeten natuurlijk wel een waardige vervanger vinden. Ik las dat Kluivert of El Ghazi ook een optie waren. Ja, laat dat maar mooi zijn.

Nu zou Newcastle ook 40 miljoen op Alvarez willen bieden. Zucht.
 
Ünüvar zou uitgeleend worden aan Trabzonspor @Hans Moleman . Ben niet zo'n fan van die keuze. Liever in de eredivisie gehouden bij een ploeg als Twente, Vitesse of iets in die aard.

Idd. In een ideale wereld blijft die gewoon bij Ajax. Maar is een beetje het slachtoffer van het succes van Ajax. Had een paar jaar geleden gewoon zijn kansen gekregen. Nu is de kern kwalitatief stacked, waardoor zulke talenten enkel nog bij Jong Ajax kansen krijgen. Zolang ze wel hun kansen krijgen als ze er klaar voor zijn, zoals Taylor en Rensch nu, hoeft dat uiteraard geen probleem te zijn voor De Toekomst.
 
Ik moet dan altijd terug denken aan Gavin zijn reply ongeveer een jaar geleden.

"Dat kan ik geloven dat ge grotere zorgen hebt. Madrid zit in véél slechtere papieren: ook geen geld maar wel een echte oude kern zonder jong talent. tenzij we gaan doen alsof Vinicius dat is maar hahaha"

oi22
Even hier wat orde op zaken stellen want dit vind ik eigenlijk al te belachelijk.

- Ik lees hier op dit moment minder dan de helft van de posts, dus als ge mij nodig hebt of wilt aanspreken: tag of quote zodat ik die notificatie krijg in plaats van dit type post.
- Uw reactie slaat nergens op. Als ge de context van de post leest en de hele insteek van de quote, dan ging dat (vooral) over de leeftijd van de spelers en was dat een reactie op een foute post over verjongen of een oude keren. En dat is nog altijd zo.

Leg die twee ploegen naast elkaar:
Wat loopt er bij Barcelona rond onder de 25 (op het moment van posten wel)? Pedri, Gavi, Fati (alledrie nu nog steeds onder de 20!!!!), Dembele, Frenkie, Araujo! En nu nog Koundé en Ferran erbij.
Wat loopt er bij Madrid rond onder de 25 (op het moment van posten wel)? Vinicius, Valverde en Militao, en nu Tchouameni en Camavinga.

Da's toch gewoon een ander niveau. Barcelona heeft voor elke jonge speler van Madrid iemand die zowel beter én jonger is tegelijkertijd. Gemiddelde leeftijd vorige speeldag van de basis: Barcelona 24 en Madrid bijna 28. Dat is een gigantisch verschil hoor. Ja, als ge nu toch wilt zeggen "De dubbel gewonnen en Barça heeft schulden, haha", ja, maar dat was niet waar uw quote over ging. Neen, Ik snap niet hoe ze die CL hebben kunnen winnen, tuurlijk, maar ik sta nog altijd achter die gelinkte post hierboven. Een jaar later: beperkt aantal spelers onder de 25 en geen geld om iets te kopen. Er gaat toch niemand Madrid hun situatie kiezen op dat vlak?

Madrid, onder Florentino welteverstaan, heeft overigens al drie zomers op rij niets uitgegeven he? Om Tchouameni te kopen, hebben ze Casemiro verkocht. Casemiro zei dat hij na de CL al beslist had om te vertrekken, dus dan weet ge ineens waarom er wel 80 aan Tchouameni gegeven is. De rest zijn van die Bosmantransfers of dreigende Bosmantransfers. Ze hebben dat geld anders niet. Net zoals ze het geld niet hadden om Mbappé te halen blijkbaar. Barcelona verkoopt rechten, Madrid verkoopt spelers, beide kunnen niets anders want het geld zoals tien jaar terug is er niet meer. Al heeft Barcelona nog de extra last van de schulden en dat ingebeeld salarisplafond.
 
Zirkzee naar Bologna voor 8 miljoen + 50% doorverkooppercentage. Bayern heeft wel een terugkoopclausule.
Ja toch normaal vind ik dat hij die ploeg kiest; dan nog eens jaar in het Astridpark. Serie A en Bologna toch een trap hoger
 
Niet dat in België spelen hem geen progressie meer zou bieden denk ik, leek me toch echt nog aan zijn plafond te zitten hier.
Maar goed, die stappen zal ie vermoedelijk daar ook wel zetten, tenminste als ie daar voldoende speelt?
 
Het zit er inderdaad aan te komen. Had het eigenlijk ook verwacht. Ongelofelijk eigenlijk, maar het is Antony van harte gegund. Alleen jammer dat hij onder gigantische druk gaat beginnen bij United.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan