Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat niet tegenwoordig 🤷‍♂️ veel doorverkoopwaarde zit er niet op, maar als ze er 2-3 goeie seizoenen uit kunnen halen is het gewoon een hele goeie transfer geweest. Vooropgesteld dat hij zijn niveau wat behoudt maakt hij Man U ineens een pak beter, ze zitten niet echt in een positie onbewezen jong talent te gaan zetten imo.
Ben ik het met je eens, maar rond de 80 miljoen voor een 30-jarige blijf ik absurd vinden, maar de markt is gestoord. Ik begrijp wel waarom ze het doen, daar niet van.
 
Ben ik het met je eens, maar rond de 80 miljoen voor een 30-jarige blijf ik absurd vinden, maar de markt is gestoord. Ik begrijp wel waarom ze het doen, daar niet van.
Maar die 80m is inclusief bonussen. Ik dacht 10,6m aan bonussen, nu ik vraag me af wat voor bonussen dat gaan zijn want bij bv. een titel is dat serieus verwaarloosbaar.

70m standaardbedrag vind ik nog wel deftige deal. Het is en blijft een beest van een 6 en er zit zeker nog rek op.
 
Aubameyang naar Chelsea zou ook rond zijn, hoewel ik geen fan ben is het wel zo dat we imo een spits nodig hebben, maar of dat dan Auba moet zijn...
 
Ik vind die eigenlijk het bedrag nog niet waard, wie eigenlijk wel ? :p
ik zou er max 30m kunnen voor geven. Fofana zal ook zo een monsterbod zijn
 
Denk dat Chelsea de draad een beetje kwijt is... Je gaat me toch ni zeggen dat die gordon 60 en Fofana 70 miljoen waard zijn... Leicester heeft trouwens een derde bod van CFC geweigerd voor alles samen 70 miljoen...
 
Ik vind die eigenlijk het bedrag nog niet waard, wie eigenlijk wel ? :p
Alles behalve, daarom dat ik vind dat we slim moeten zijn en asap verkopen, kunnen we het geld nog investeren voor de transfers afsluiten.

Blijkbaar opnieuw rond de tafel, 60+ een loan (Broja)
 
Denk dat Chelsea de draad een beetje kwijt is... Je gaat me toch ni zeggen dat die gordon 60 en Fofana 70 miljoen waard zijn... Leicester heeft trouwens een derde bod van CFC geweigerd voor alles samen 70 miljoen...
Hopeloos aan het zoeken
 
Newcastle zou bezig zijn met het binnenhalen van Isak. Lijkt me een mooie aanwinst.

En Ajax gaat het gesprek aan met Chelsea over Ziyech. Ik gok op huur met aankoopoptie. Er wordt verwacht dat United hun bod op Antony gaan verhogen en Ziyech naar Amsterdam komt. Ik zou, zoals eerder aangegeven liever Antony houden, maar als United 80+ gaat bieden en Ziyech in de plaats komt, dan doet Ajax een fantastische deal. Dit overtreft de De Ligt, De Jong en Martinez deal zonder twijfel.
 
Hopelijk vragen ze bij CFC dan voldoende... Ajax heeft al poen genoeg verdiend... Ma om eerlijk te zijn, ik ben er zo zeker nog niet van. Heb geen idee waar Chelsea mee bezig is sinds de overname.
 
Hopelijk vragen ze bij CFC dan voldoende... Ajax heeft al poen genoeg verdiend... Ma om eerlijk te zijn, ik ben er zo zeker nog niet van. Heb geen idee waar Chelsea mee bezig is sinds de overname.
Jullie hebben ook maar 40 miljoen betaald he :unsure:
 
Newcastle zou bezig zijn met het binnenhalen van Isak. Lijkt me een mooie aanwinst.

En Ajax gaat het gesprek aan met Chelsea over Ziyech. Ik gok op huur met aankoopoptie. Er wordt verwacht dat United hun bod op Antony gaan verhogen en Ziyech naar Amsterdam komt. Ik zou, zoals eerder aangegeven liever Antony houden, maar als United 80+ gaat bieden en Ziyech in de plaats komt, dan doet Ajax een fantastische deal. Dit overtreft de De Ligt, De Jong en Martinez deal zonder twijfel.

Vind dat Newcastle enorm slim aan het kopen is vooral. Spelen ook leuk voetbal.

En Ajax is echt een zotte geldmachine. Zwaar jaloers op dat beleid.

Hopelijk vragen ze bij CFC dan voldoende... Ajax heeft al poen genoeg verdiend... Ma om eerlijk te zijn, ik ben er zo zeker nog niet van. Heb geen idee waar Chelsea mee bezig is sinds de overname.

Paniek.
 
Vind dat Newcastle enorm slim aan het kopen is vooral. Spelen ook leuk voetbal.

En Ajax is echt een zotte geldmachine. Zwaar jaloers op dat beleid.



Paniek.
Ja, zit wel iets in het beleid van Newcastle. Ergens jammer, want ethisch kunnen we die geldmachine niet noemen.

Als Ajacied ben ik echt in de wolken met het beleid. Had ik 10 (?) jaar geleden nooit gedacht. Niet persé dat er veel geld binnenkomt, maar ook dat er steeds iets blijft staan en niet ten koste gaat van het geld.
 
Ik kan maar niet wennen aan de realiteit dat spelers die niet tot de absolute top behoren nu ook transferbedragen vangen tussen de 50 en de 100 miljoen euro. Vooral in de Premier League blijft het maar gortiger worden, waarom zouden die ploegen een Super League nodig hebben...

Newcastle zou 70 miljoen betalen voor Isak. Goeie speler maar met zo'n bedrag is dat toch niet meer zo'n sensibele transfer als de rest dat ze tot nu toe gedaan hebben. 80-85 miljoen voor Antony slaat toch ook nergens op en Chelsea is het ook helemaal kwijt als ze 60 miljoen betalen voor Gordon. Speelt die niet op dezelfde positie als Callum Hudson-Odoi @Jonas89? Tuchel ziet het daar blijkbaar helemaal niet in als hij CHO naar Leverkusen zou laten vertrekken?

West Ham zou Paqueta van Lyon willen binnenhalen. Eerlijk gezegd had ik liever dat Arsenal voor hem ging in plaats van voor Tielemans...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan