Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die prijs voor Isak vind ik nog ok, is tenslotte nog maar 22 en draait al 3 jaar mee in La Liga. Ik denk dat 't vooral is dat die kleinere ploegen niet per sé meer moeten verkopen om hun rekeningen te doen kloppen, en dan kan je al eens een zotte prijs op iemand z'n hoofd plakken. Idem met Club voor CDK en zelfs het 'noodlijdende' Anderlecht met Gomez of Verschaeren.
En aangezien die absolute topclubs die prijzen blijven betalen sijpelt dat op den duur ook door naar de subtop en worden daar ook bedragen neergeteld voor middelmaat waar je er 5 jaar geleden een absolute topper voor had.
 
Juventus lijkt Milik te gaan halen ipv Depay. Huurcontract van 2 miljoen en koopoptie van 8 miljoen. Toch verrassend lijkt me.
 
De bedragen dat we aan spelers/clubs geven is toch absurd aan het worden, 80M voor Fofana, 60M voor Gordon. Whats next? 100M voor François Backeljau van FC Punthoek

zotte Boehly :crazy:
 
In ieder geval zullen we volgende week donderdag meer weten :) Of vrijdag eigenlijk, want de deadline is om middernacht.

Altijd leuk die laatste week!

Nicolas Pepe wordt door Arsenal uitgeleend aan Nice. Kan betekenen dat er nog een winger gehaald zal worden.
Er gaan geruchten rond Neto van Wolverhampton. Zou ik niet slecht vinden, tenminste als die zijn niveau haalt van voor zijn blessure.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zouden ze in Belgie weer moeilijk doen en de transferdeadline op 6 september zetten?

In alle andere grote landen (behalve Portugal) is dat 1 september.
Denken ze last minute nog wat toppers te kunnen scoren in Bulgarije en Slovakije ofzo?
 
Waarom zouden ze in Belgie weer moeilijk doen en de transferdeadline op 6 september zetten?

In alle andere grote landen (behalve Portugal) is dat 1 september.
Denken ze last minute nog wat toppers te kunnen scoren in Bulgarije en Slovakije ofzo?

Misschien hopen ze overbodige spelers uit Spanje, Frankrijk en Engeland toch nog voor een prikje op te kopen of te huren, omdat ze daar na 1 September niets meer mee kunnen doen.
 
Wat is er daar eigenlijk mee gebeurd? Ik herinner me dat die vrij goed debuteerde.

Die heeft maximum een handvol goede matchen gespeeld. Rest was middelmatig of slecht.

Is een speler die veel ruimte nodig heeft. In een systeem van puur countervoetbal zie ik die misschien nog renderen, maar dus niet bij Arsenal.
Maar is een zeer slordige speler, zowel in passing, dribbelen als afwerking. Een floptransfer.

Hopen dat die een beetje goed speelt bij Nice, zodat ze die nog voor een deftige som kunnen verkopen.
 
Wat is er daar eigenlijk mee gebeurd? Ik herinner me dat die vrij goed debuteerde.
De man heeft maar 1 voet, geeft geen of weinig verdedigend steun aan zijn mede flankspeler en past niet in het spel van Arteta . De doorbraak van Saka, een jeugdspeler die hem overtreft in al zijn kwaliteiten (mss nog niet niet in afwerking) zit die gewoon op bank genageld.
 
De man heeft maar 1 voet, geeft geen of weinig verdedigend steun aan zijn mede flankspeler en past niet in het spel van Arteta . De doorbraak van Saka, een jeugdspeler die hem overtreft in al zijn kwaliteiten (mss nog niet niet in afwerking) zit die gewoon op bank genageld.
Uw eerste zin (tot aan de en) zou evengoed kunnen gaan over pakweg Messi of Ronaldo :unsure:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan