Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat ook nog een mooi deel naar Sao Paulo, maar absurd dat Ajax dit heeft gekregen. Dat was 80 miljoen ook al. Als ik het goed heb heeft Ajax deze periode 230 miljoen binnen gekregen en de overige teams van de eredivisie in totaal rond de 120 miljoen. (Kan mis zijn :unsure: )
 
simpsons-throw-money.gif
 
CHO uitgeleend aan Leverkusen, zonder optie blijkbaar. Goeie deal voor hem want die mannen spelen CL zeker?

en Fofana ondergaat vandaag zijn medische testen in de VS alvorens definitief naar Chelsea te verhuizen. Blijkbaar willen ze voldoende zeker zijn dat hij voldoende genezen is van de blessure die hij vorig jaar had opgelopen.
 
Laatst bewerkt:
CHO uitgeleend aan Leverkusen, zonder optie blijkbaar. Goeie deal voor hem want die mannen spelen CL zeker?

en Fofana ondergaat vandaag zijn medische testen in de VS alvorens definitief naar Chelsea te verhuizen. Blijkbaar willen ze voldoende zeker zijn dat hij voldoende genezen is van de blessure die hij vorig jaar had opgelopen.
Tegen Club Brugge zelfs in de CL
 
Die bonus zou zijn voor het halen van de CL. Die kun je dus waarschijnlijk vergeten.
Geen idee wat de bonus inhoudt, maar die 5 miljoen gaan het niet maken :unsure: .

Ik ben vooral benieuwd naar de vervanger. Over Ziyech gaan er verschillende verhalen rond. De ene zegt "bijna rond", de andere "de kans is klein". Dan gaan er namen rond zoals El Ghazi, Kluivert en Leon Bailey. De eerste 2 hoeven echt niet te komen voor de basis ( El Ghazi gaat wss naar PSV). Bailey is altijd wel een leuke speler geweest, maar kan zijn niveau niet goed inschatten en gaat duur zijn. Ik blijf hopen op Ziyech.
 
Geen idee wat de bonus inhoudt, maar die 5 miljoen gaan het niet maken :unsure: .

Ik ben vooral benieuwd naar de vervanger. Over Ziyech gaan er verschillende verhalen rond. De ene zegt "bijna rond", de andere "de kans is klein". Dan gaan er namen rond zoals El Ghazi, Kluivert en Leon Bailey. De eerste 2 hoeven echt niet te komen voor de basis ( El Ghazi gaat wss naar PSV). Bailey is altijd wel een leuke speler geweest, maar kan zijn niveau niet goed inschatten en gaat duur zijn. Ik blijf hopen op Ziyech.
Ajax wilt Ziyech alleen huren lees ik
 
Paqueta zou naar WHU gaan voor 60m

Nu niet dat ik beide spelers wil vergelijken, maar eerst willen ze Vanaken halen die ze uiteindelijk te duur vinden. Om dan vervolgens Paqueta te halen voor 60m? Vind ik toch maar vreemd.
 
Een (goeie) 24-jarige Braziliaan van Lyon tov. een 30-jarige Belg van Bruhhe, bwah... ik snap da wel ze ^^

Frenkie zat met zijn partner op op een vliegtuig naar Londen vandaag btw, kunnen maar hopen hé :D
 
Een (goeie) 24-jarige Braziliaan van Lyon tov. een 30-jarige Belg van Bruhhe, bwah... ik snap da wel ze ^^

Frenkie zat met zijn partner op op een vliegtuig naar Londen vandaag btw, kunnen maar hopen hé :D
Schijnt gewoon vakantie te zijn, althans, dat wordt gezegd.

Ajax zou bezig zijn met Ocampos Sevilla. Lijkt me geen gemakkelijke jongen. Weet niet wat ik ervan moet denken .
 
Antony is een goeie speler, maar 100 miljoen? :eek:
Ik ben curieus naar wat Klopp nog uit z'n hoed tovert, want we willen duidelijk een middenvelder bij.
 
Januzaj zou bezig zijn met Sevilla. Toch echt een mooie club en stad.

Ajax zou achter Vlachodimos, keeper van Benfica, aanzitten. Hoewel ik Pasveer echt goed vind keepen, is er echt wel verjonging nodig, ook al is hij al 28 jaar. Dan kan Gorter het overnemen hopelijk na een paar seizoenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan