Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het eigenlijk met de interesse van Spurs in Ziyech? Precies al wat bekoeld. Morgen laatste dag zeker, van de transferperiode?
 
Iets zegt me dat Ajax ook nog gaat proberen op de laatste dag.
Gezien Ziyech er zelf voor open staat, mogen we echt nog wat blijven hopen denk ik. Vraag is vooral of Ajax en Chelsea er uit gaan geraken. Nu nog Ziyech halen en het was echt wel een heerlijke transferperiode. Ondanks het verlies van Mazraoui, Haller, Gravenberch en Antony.

Al lijkt het eerder Ocampos te worden volgens de geruchten.
 
Ocampos dus naar Ajax. Helaas geen Ziyech :cry: . Benieuwd wat Ocampos kan. Zou rond de 20 miljoen kosten.
 
Werd eerder ook al genoemd bij Chelsea (en Barcelona onder andere). Zou toch een talent zijn maar ik dacht dat hij volgende zomer een clausule had van maar 60m?
 
Ik dacht dat ze bij Chelsea minder geld gingen uitgeven nu Abramovic weg was :unsure:

En nog een verdediger, gaan ze 9-2 formatie spelen?
 
Lijkt me ook compleet ridicuul, ze hebben Cucurella & Chilwell op die positie.
Dat zijn andere type verdedigers hoor. Gvardiol is eerder een LCB, terwijl Cucu en Chilwell echte wingbacks zijn.

In de formatie van Tuchel zou Gvardiol dus als linkerverdediger spelen in die driemansdefensie, terwijl een van die andere twee als linkerwingback zou spelen.

Los daarvan wel overdreven veel geld weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan