Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft 1 doelpunt minder gescoord dit seizoen dan Jutgla, Yaremchuk en Larin samen.

't Is maar wat je veel of weinig noemt natuurlijk :oi22:
Larin en Yaremchuk zijn dutsen, Jutgla mag al lang niet meer spelen om 1 of andere reden dusja. Dus waar beweer ik dat Yaremchuk en Larin topspitsen zijn? Waarom ineens weer spelers van Club Brugge erbij halen? Toch echt een stokerke ze gij.

Larin en Yaremchuk zijn dutsen, Jutgla mag al lang niet meer spelen om 1 of andere reden dusja. Dus waar beweer ik dat Yaremchuk en Larin topspitsen zijn? Waarom ineens weer spelers van Club Brugge erbij halen? Toch echt een stokerke ze gij.

Stokerke? Neen, gewoon uw belachelijke statements weerleggen.
Vanzeir is naar JPL-normen gewoon een goeie spits. Heeft in 1B op jonge leeftijd bij Union en Beerschot 35 goals gemaakt op 2 seizoenen, en nu bij Union op 2 seizoenen ook weer een goeie 25 goals op 2 seizoenen. Speel die uit op zijn sterke punten, en je hebt een garantie op een karrevracht doelpunten. Waarom daar door u zo schamper over gedaan dient te worden, geen idee.

Stokerke? Neen, gewoon uw belachelijke statements weerleggen.
Vanzeir is naar JPL-normen gewoon een goeie spits. Heeft in 1B op jonge leeftijd bij Union en Beerschot 35 goals gemaakt op 2 seizoenen, en nu bij Union op 2 seizoenen ook weer een goeie 25 goals op 2 seizoenen. Speel die uit op zijn sterke punten, en je hebt een garantie op een karrevracht doelpunten. Waarom daar door u zo schamper over gedaan dient te worden, geen idee.
Mja iemand verwijten schamper te doen terwijl ge hetzelfde doet om zogezegd dingen te weerleggen. Maar hey tis tegen solleke dus dat is gemakkelijk likes scoren. :sarcastic:

Waarom in de moeilijkste situatie?
Alle jeugdspelers willen speelzekerheid, dus hoe beter uw ploeg hoe minder je ze kan geven. Voorbeeld van Mbamba kan je toch ook in die lijn zien, hij heeft bij de kansen die hij gekregen heeft nooit kunnen overtuigen, moeten we dan voor Mbamba te laten spelen Onyedika op de bank gooien of niet gaan halen?

Trebel uiteraard op de laatste dag weer een blessure opgelopen en bijgevolg gaat er nu helemaal geen enkele ploeg die komen halen
Goed gezien Adrien, nog 6 maand cashen

ANDERLECHT. Wesley hoedt tekent voor 2,5 jaar bij Watford​

Anderlecht is verlost van de overbodige verdediger Wesley Hoedt. De Nederlander wordt niet verhuurd aan Watford, maar tekent voor 2,5 jaar bij de nummer 3 uit de Championship. Paars-wit is zo opnieuw een heel groot loon kwijt, maar een hoge transferprijs hangt er wellicht niet vast aan deze deal. (jug)

Definitieve transfer. Fredberg stijgt een trapje. Misschien haalt hij ooit de top :biglaugh:

ANDERLECHT. Wesley hoedt tekent voor 2,5 jaar bij Watford​

Anderlecht is verlost van de overbodige verdediger Wesley Hoedt. De Nederlander wordt niet verhuurd aan Watford, maar tekent voor 2,5 jaar bij de nummer 3 uit de Championship. Paars-wit is zo opnieuw een heel groot loon kwijt, maar een hoge transferprijs hangt er wellicht niet vast aan deze deal. (jug)

Definitieve transfer. Fredberg stijgt een trapje. Misschien haalt hij ooit de top :biglaugh:

Is toch een Bayattransfer dit?

Nee dat denk ik niet. Coucke wilt met Bayat geen zaken meer doen.

Overbodige speler waar Watford de reddingsboei is, is toch echt text-book Bayat. Hoeveel transfers heeft die zo gedaan de laatste jaren? Die is daar gewoon one of the locals.

Ik weet dat Coucke er niet van moet weten, maar Bayat kan ook al het werk doen terwijl iemand anders het allemaal tekent en formaliseert. Wat weet Coucke dan?

Nu goed, voordeel van de twijfel, we zaten uiteraard niet aan tafel. Gewoon héél toevallig.

Ik hoop dat Kabasele hem uit de ploeg houdt.

Edit: (jug) zegt verkeerdelijk dat Watford 3e staat in de Championship. Ze staan momenteel 4e, Boro staat 3e. Begrijp het wel, Championship is totaal oninteressant om volgen als Anderlechtwatcher

Overbodige speler waar Watford de reddingsboei is, is toch echt text-book Bayat. Hoeveel transfers heeft die zo gedaan de laatste jaren? Die is daar gewoon one of the locals.

Ik weet dat Coucke er niet van moet weten, maar Bayat kan ook al het werk doen terwijl iemand anders het allemaal tekent en formaliseert. Wat weet Coucke dan?

Nu goed, voordeel van de twijfel, we zaten uiteraard niet aan tafel. Gewoon héél toevallig.
Via tussenpersonen kan dit altijd, maar rechtstreeks zullen ze niet onderhandeld hebben.

Het zou best kunnen, anderzijds heeft Bayat op zich niks te maken met Hoedt (in het verleden toch), Fredberg en co ook niet en is Hoedt mogelijk nog wel gekend daar door zijn passage bij Southampton.

Het zou best kunnen, anderzijds heeft Bayat op zich niks te maken met Hoedt (in het verleden toch), Fredberg en co ook niet en is Hoedt mogelijk nog wel gekend daar door zijn passage bij Southampton.
Die gaan toch ook eens groen lachen
Gratis naar RSCA gekomen, met een doorverkoop%
En nu mag die waarschijnlijk hier ook zo goed als gratis de deur uitwandelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan