Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat heel logisch eigenlijk. Club Brugge is de laatste jaren toch vooral een ploeg van kopen van spelers en geen spelers laten doorbreken vanuit de jeugd hè. Dan begrijp ik wel dat de jeugd vertrekt.Pff alle goeie spelers van NXT worden weggeplukt. Lammens, Hautekiet, Engels, Mbamba... Engels trouwens al 2 matchen in de Bundesliga gespeeld en doet het daar erg goed, al is het nog zeer vroeg.
Dat is zeker niet de top spelers die we hebben in NXT, buiten Mbamba stond er niet echt meteen een speler op de radar om naar de eerste ploeg te gaan, ook niet Engels. Spileers en Audoor zijn eerder degene waarvan we veel gaan moeten verwachten, Spileers zou eigenlijk ook meer mogen spelen maar blijkbaar wil Parker met een kleinere groep werken dus gaan die jongen gasten voorlopig enkel deel uitmaken van NXT.Pff alle goeie spelers van NXT worden weggeplukt. Lammens, Hautekiet, Engels, Mbamba... Engels trouwens al 2 matchen in de Bundesliga gespeeld en doet het daar erg goed, al is het nog zeer vroeg.
Betere Mechele als ervaren speler naar NXT sturenDat is zeker niet de top spelers die we hebben in NXT, buiten Mbamba stond er niet echt meteen een speler op de radar om naar de eerste ploeg te gaan, ook niet Engels. Spileers en Audoor zijn eerder degene waarvan we veel gaan moeten verwachten, Spileers zou eigenlijk ook meer mogen spelen maar blijkbaar wil Parker met een kleinere groep werken dus gaan die jongen gasten voorlopig enkel deel uitmaken van NXT.

Mbamba heb ik zelfs mijn twijfels bij, veel nonchalance in zijn spel en een twijfelachtige entourage. Lammens is wel zonde want die pakt echt punten voor NXT, maar volledig te begrijpen, die moet spelen op het hoogste niveau, en met een Mignolet in doel is dat ommogelijk.Dat is zeker niet de top spelers die we hebben in NXT, buiten Mbamba stond er niet echt meteen een speler op de radar om naar de eerste ploeg te gaan, ook niet Engels. Spileers en Audoor zijn eerder degene waarvan we veel gaan moeten verwachten, Spileers zou eigenlijk ook meer mogen spelen maar blijkbaar wil Parker met een kleinere groep werken dus gaan die jongen gasten voorlopig enkel deel uitmaken van NXT.
Dat is zeker niet de top spelers die we hebben in NXT, buiten Mbamba stond er niet echt meteen een speler op de radar om naar de eerste ploeg te gaan, ook niet Engels. Spileers en Audoor zijn eerder degene waarvan we veel gaan moeten verwachten, Spileers zou eigenlijk ook meer mogen spelen maar blijkbaar wil Parker met een kleinere groep werken dus gaan die jongen gasten voorlopig enkel deel uitmaken van NXT.
Vind ik ook, voor zover ik lees stond die niet op de radar voor de eerste ploeg.Beetje bizar dat die jongen bij Brugge niet eens mag invallen bij de A-ploeg, maar in Duitsland wel gewoon gelijk zijn kans krijgt en niet uit de toon valt.
Goed, het gaat om een Duitse middenmotor at best, maar toch. Had die echt niet af en toe kunnen invallen?
Tis dat wat ik bedoel met de visie van Club de laatste jaren. Op elke positie spelen ondertussen jongens die veel geld hebben gekost. Die niet laten spelen is kapitaal vernietiging. Vandaar dat het zeer moeilijk wordt voor jeugdspelers om daar door te breken.Beetje bizar dat die jongen bij Brugge niet eens mag invallen bij de A-ploeg, maar in Duitsland wel gewoon gelijk zijn kans krijgt en niet uit de toon valt.
Goed, het gaat om een Duitse middenmotor at best, maar toch. Had die echt niet af en toe kunnen invallen?
Komt momenteel nog net te kort om mee te kunnen spelen bij PSV. Ben wel benieuwd wat die bij Union kan doen maar ik vrees toch dat die minder gaat zijn dan Vanzeir. Tis ook maar een huurbeurt van 6 maanden lees ik? Sowieso is dat maar voor een hele korte termijnYorbe is een unionboy. Heb die nog nooit zien spelen, kan die er iets van? Soit, ik geloof wel in ons management dus ben wel benieuwd. Vanzeir mag nu eindelijk weg
Ik volg hem niet echt, maar tegen Ajax was dat zo wat één van de slechtste invalbeurten die ik ooit gezien hebYorbe is een unionboy. Heb die nog nooit zien spelen, kan die er iets van? Soit, ik geloof wel in ons management dus ben wel benieuwd. Vanzeir mag nu eindelijk weg
. Uiteraard maar een momentopname. Denk wel dat die Vanzeir niet helemaal gaat kunnen vergeten.Met een klein beetje meer rust in zijn spel kan dat een topper worden. Zeker in de JPL moet die met zijn fysieke kwaliteiten voldoende potten kunnen maken. Bij Union kan die wel eens goed klikken.Yorbe is een unionboy. Heb die nog nooit zien spelen, kan die er iets van? Soit, ik geloof wel in ons management dus ben wel benieuwd. Vanzeir mag nu eindelijk weg
Vergeet ook niet dat het momenteel echt niet loopt bij Club, dan gooi je jongeren ook veel minder voor de leeuwen natuurlijk.Beetje bizar dat die jongen bij Brugge niet eens mag invallen bij de A-ploeg, maar in Duitsland wel gewoon gelijk zijn kans krijgt en niet uit de toon valt.
Beetje bizar dat die jongen bij Brugge niet eens mag invallen bij de A-ploeg, maar in Duitsland wel gewoon gelijk zijn kans krijgt en niet uit de toon valt.