Général Zantas
Well-known member
Vertessen zou Vanzeir gaan vervangen bij Union.
Definitief of uitleenbeurt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertessen zou Vanzeir gaan vervangen bij Union.
Definitief of uitleenbeurt?

Dat was wel heel duidelijk dat daar iets persoonlijks speelde. Meteen een slecht begin ook. Maar bon, we weten de details niet.Het lag dus echt aan Valentina![]()
Heeft daar precies ook niet mogen meedoen. Wel gek eigenlijk. Vond die thans niet zo slecht hier.Hendry zou terug naar Club komen, uitleenbeurt aan Cremonese ongedaan gemaakt.

Wel zonde... maar je weet dat je zo'n speler (momenteel) niet kan houden natuurlijk.![]()
Recordtransfer voor Antwerp: Willian Pacho deze zomer voor 16 miljoen naar Frankfurt
Behoudens ongelukken realiseert Antwerp een transfer voor de geschiedenisboeken. Frankfurt gaat 16 miljoen euro neertellen voor Willian Pacho (21). De centrale verdediger blijft wel tot eind dit seizoen op de Bosuil.www.nieuwsblad.be
Blijft gelukkig nog wel tot deze zomer.
![]()
Recordtransfer voor Antwerp: Willian Pacho deze zomer voor 16 miljoen naar Frankfurt
Behoudens ongelukken realiseert Antwerp een transfer voor de geschiedenisboeken. Frankfurt gaat 16 miljoen euro neertellen voor Willian Pacho (21). De centrale verdediger blijft wel tot eind dit seizoen op de Bosuil.www.nieuwsblad.be
Blijft gelukkig nog wel tot deze zomer.
Idealiter toch nog een CV erbij want Sylla is duidelijk nog niet rijp genoeg om week na week te starten.Met Hendry/Sylla en Boyata/Mechele als back ups kan ik leven, goed genoeg voor de jupkes league.
Charleroi wil van Badji af. Ik zou hem terugpakken en bij NXT stallen tot het eind van het seizoen nu Mertens weg is.
Als hij het niet kan bij NXT dan weet je genoeg...
@starspike @Nrt Sekou Diawara naar Udinese lees ik. Wat speelt daar achter, geldzucht? Is al een aantal weken/maanden dat die weinig meer aan de back kwam bij Jong Genk ondanks de hele goede start dit seizoen.
Hij startte inderdaad sterk met enkele goals, maar in het veldspel was het vaak te weinig. Een neus voor goals had hij wel, maar die kon ook een hele match onzichtbaar zijn.@starspike @Nrt Sekou Diawara naar Udinese lees ik. Wat speelt daar achter, geldzucht? Is al een aantal weken/maanden dat die weinig meer aan de back kwam bij Jong Genk ondanks de hele goede start dit seizoen.
Er werd in de pers heel wat gedaan over Genk dat hem zogezegd strafte puur om op de foto te staan met zijn broertje die bij Brugge tekende. Maar dat was enkel de druppel die de emmer deed overlopen. Zijn mentaliteit liet volgens de insiders te wensen over en ondanks dat hij wel degelijk talent heeft was zijn impact ook niet wat het moest zijn. Dus van Genk uit mocht hij vertrekken en dit is zijn volgende stap.
Volgens iemand op ons forum, die toch vaak correct is, krijgen we in principe niks, maar zou er een doorverkooppercentage zijn van 10 procent.Krijgen jullie er een leuke som voor?
Altijd wel dubbel om in geldnood te zitten en dan al het geld dat binnen komt meteen weer uit te geven aan andere spelers.
Is Duranville nog niet officieel? Want mijn app (fotmob) gaf gisteren al een melding en dan is het meestal al rond.Aan Anderlecht-kant verwacht ik snel heel veel beweging. Duranville wellicht vandaag officieel, Hoedt op weg naar Watford, Fabio Silva zijn loon is weggevallen, Esposito volgt mogelijk snel,...
Dan zal er wel marge zijn voor enkele spelers. Men zou concreet bezig zijn met een 3-4-tal transfers.
Extreme Make-over.
Het is pas officieel als het effectief gecommuniceerd is door de clubs, en dat is nog niet het geval denk ik.Is Duranville nog niet officieel? Want mijn app (fotmob) gaf gisteren al een melding en dan is het meestal al rond.