Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn in het verleden Veselinovic, Bulykin, De Sutter, Ode Thompson, Raman, Zane, Okaka en Santini gaan halen.
Ik denk niet dat deze echt slechter is of zo. Helemaal niet eigenlijk.

Maar een Nmecha is ‘t niet natuurlijk.
Cyriel Théreau en David Pollet nog vergeten. Wat een lijstje eigenlijk, als je dat plaatst tegenover Jestrovic, Mbokani, Lukaku, Mitrovic, Radzinski, Koller.

Ik denk dat die gewoon vlot 10 potten maakt in België. Bij Hellas Verona is hij met zijn twee goals stiekem topschutter, maar dat is ook wel een schijtploeg. Als zijn vertrouwen niet te zwaar is aangetast is dat resoluut een speler die je uit de degradatiezone kan halen.
Als we eerlijk zijn is Anderlecht op dit moment ook een schijtploeg :unsure:

Frey naar Schalke 04 op uitleenbasis met aankoopoptie. Hopelijk nemen ze hem permanent over want ik denk niet dat hij nog veel vrienden overhoudt bij Antwerp na zijn gedrag de voorbije weken.

Vanzeir duidelijk op weg naar New York. Vreemde keuze, gaat zijn carrière toch begraven. Wel een leuke bestemming persoonlijk wel.

Maakt wel zijn goals, maar ik vind hem toch niet zo onvervangbaar/goed als de media hem doet lijken. Als de transfersom rond de 5 miljoen ligt, denk ik dat we wel iemand gelijkaardig moeten kunnen vinden

Als ik wist dat de G5-competities niet op mij zitten te wachten en NYRB klopt aan, twijfel ik ook niet denk ik. Zalig om daar te kunnen gaan wonen.

Vanzeir duidelijk op weg naar New York. Vreemde keuze, gaat zijn carrière toch begraven. Wel een leuke bestemming persoonlijk wel.

Maakt wel zijn goals, maar ik vind hem toch niet zo onvervangbaar/goed als de media hem doet lijken. Als de transfersom rond de 5 miljoen ligt, denk ik dat we wel iemand gelijkaardig moeten kunnen vinden

Die jongen zat gewoon "right time, right place" in Union. In Mechelen waren ze er nooit rouwig om dat die daar wegging bvb en in Genk zagen er niet meer in hem dan een invaller. Zelf weet die (komt van een directe vriend van hem) dat die echt wel het beste uit zijn Belgische carrière gehaald heeft bij Union en dat die nu gewoon voor zoiets moet gaan: Wonen in NY en één van de designated players zijn? Prachtig als ge weet dat ge uw Europese top hebt gehaald.

Dante heeft ook al een zware knieblessure gehad zeker?
Die jongen zat gewoon "right time, right place" in Union. In Mechelen waren ze er nooit rouwig om dat die daar wegging bvb en in Genk zagen er niet meer in hem dan een invaller. Zelf weet die (komt van een directe vriend van hem) dat die echt wel het beste uit zijn Belgische carrière gehaald heeft bij Union en dat die nu gewoon voor zoiets moet gaan: Wonen in NY en één van de designated players zijn? Prachtig als ge weet dat ge uw Europese top hebt gehaald.
Idd voordien zwaar geblesseerd geweest.

Ik gun het hem van harte hoor. Goeie mens.

Hij gaat wel gewoon altijd de man zijn die de penalty tegen Brugge miste.

Gyrano Kerk komt een half jaar op huurbasis. Versterking was wel broodnodig, geen idee of ze in hem ook de rol van tweede spits zien want lijkt me eerder een winger.

Henry geblesseerd van het veld.
Zal dus geen transfer worden voor rsca. Alhoewel we wel een geschiedenis hebben op dat vlak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan