Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga Ciske toch missen. Hoe zeer je je er bij momenten ook aan kon ergeren.Was een toffe peer met toch wel enkele sterke kwaliteiten. Leuke combinatie van fysiek (uitzonderlijke snelheid) maar toch ook een meer dan behoorlijke techniek. Verloor alleen al te vaak het overzicht. Blij dat we hem toch nog hebben mogen zien uitblinken in de playoffs vorig seizoen. En leek ook in dit Mazzu systeem echt een belangrijke rol te kunnen krijgen.

Als we daar echt 10 miljoen voor krijgen is dat natuurlijk wel niet te weigeren. Hopelijk kan hij daar wat laten zien. De Ligue 1 ook steeds leuker om volgen op die manier.

Ik ga Ciske toch missen. Hoe zeer je je er bij momenten ook aan kon ergeren.Was een toffe peer met toch wel enkele sterke kwaliteiten. Leuke combinatie van fysiek (uitzonderlijke snelheid) maar toch ook een meer dan behoorlijke techniek. Verloor alleen al te vaak het overzicht. Blij dat we hem toch nog hebben mogen zien uitblinken in de playoffs vorig seizoen. En leek ook in dit Mazzu systeem echt een belangrijke rol te kunnen krijgen.

Als we daar echt 10 miljoen voor krijgen is dat natuurlijk wel niet te weigeren. Hopelijk kan hij daar wat laten zien. De Ligue 1 ook steeds leuker om volgen op die manier.

Ik ga hem toch ook missen, die snelheid toch nooit onderschatten. En leek ieder seizoen toch iets ofwat te verbeteren, maar miss niet zo veel als meeste hadden verwacht.
Edit: kijk pong bij anderlecht toen, snelheid kan het verschil maken in bepaalde situaties, en mits juiste tactiek kunt ge dat met amuzu ook hebben volgens mij.

Perez wil weg bij Club aangezien hij blijkbaar zelfs niet moet rekenen op speelkansen in 1B.
Redelijk onbegrijpelijk denk ik aangezien hij 2 jaar bij Club NXT het toch goed deed.
Liet zelfs af en toe goede dingen zien in de A-ploeg.

Zou het kunnen ?
Zakali , Trebel , Raman weg ?
Don't give me false hope please.
Dessers ook officieel weg en medische testen afgelegd bij Cremonese. Ik vind het geen topspeler, uiteraard niet, maar werkt zich altijd dood en pikt toch altijd zijn goalkes mee. Goede en nuchtere mentaliteit ook.
Zou zo een speler graag in mijn kern hebben eerlijk gezegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan