Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom in de club!Misschien is Mechele de nieuwe Deschacht![]()
Klinkt echt als Deschacht
Knokt zich elke keer opnieuw toch in de ploeg, dan moet je gewoon toch iets kunnen. Geen enkele verdediger de laatste jaren heeft die al uit de ploeg gekregen terwijl dat telkens wel de bedoeling leek. Mechele lijkt me ook zeker niet het type die den boel zou verzieken als ie niet speelt,
Mechele is gewoon een degelijke verdediger voor de Jupiler Pro League. In de CL vond ik het niet altijd goed uitzien. Maar die heeft wel echt een prachtig palmares voor zijn kwaliteiten. Gewoon 5 keer kampioen geworden. Voor mensen die alles uit hun kwaliteiten halen heb ik wel respect. Dat was bijvoorbeeld ook voor Deschacht en Verheyen.Mechele heeft zeker zijn verdiensten gehad. Periodes waar hij zeer solide was en goeie aanvallers in zijn broekzak stak.
Maar laatste 2 seizoenen gaat gewoon te vaak het licht uit.
Nooit ne fan geweest van den OliHaha, dat zijn idd dezelfde clichés die men steeds bij onze blonde gok star bleef, en blijft aanhalen. Behalve dat laatste zinnetje dan. Dat is ondertussen bewezen, dat Deschacht zich als een verwend klein kind gedroeg als hij niet mocht spelen.

Ik denk dat ze bij Club het record willen breken van David, en terecht. Club is hier precies de boeman maar het is Milan die blijkbaar gewoon moeilijk doet. Club weet heus wel waar ze mee bezig zijn.ac-milan-ziet-voorlopig-af-van-de-ketelaere
Dus als ik het goed heb, draait het om een verschil van 3m€..
Zou maar triestig zijn als dat de hoofdreden is.Ik denk dat ze bij Club het record willen breken van David, en terecht.
Charles zal ook wel snappen dat er een bepaald bedrag over de toonbank moet komen zeker?Time will tell zeker? Zou wel jammer zijn voor De Ketelaere om op die manier niet naar de ploeg van eigen keuze te kunnen. Als Milan Ziyech kan huren, is de vogel al gaan vliegen. Ook beter voor Charles zelf om zo veel mogelijk voorbereiding mee te doen met de Club waar hij zal spelen.
Eerste artikels dat ik tegen kom is dat Leeds 35m inc fee en bonussen heeft geboden maar dat ze hun bod zouden willen/kunnen verhogen naar 37m inc fee en bonussen. Dat is dus hetzelfde 35m + bonus dat ze verwachten van Milan? Ik kan mis zijn maar volgens wat ik versta is dat er van Brugge uit (nog?) geen water bij de wijn gedaan is omdat ze gewoon het bedrag verwachten dat Leeds hun geboden heeft.Charles zal ook wel snappen dat er een bepaald bedrag over de toonbank moet komen zeker?
Enfin ja, Leeds heeft al 37m geboden en zou zelfs tot 40m willen gaan 't schijnt, dan ga je 30m + 2m bonussen van Milan niet accepteren natuurlijk. Club doet zelfs al wat water bij de wijn door genoegen te nemen met 35m ondanks dat Leeds al hoger is gegaan. Nu is het gewoon aan Milan, zo simpel is het.
Club is geen vzw he, 5 miljoen doe je al heel wat mee in België.Eerste artikels dat ik tegen kom is dat Leeds 35m inc fee en bonussen heeft geboden maar dat ze hun bod zouden willen/kunnen verhogen naar 37m inc fee en bonussen. Dat is dus hetzelfde 35m + bonus dat ze verwachten van Milan? Ik kan mis zijn maar volgens wat ik versta is dat er van Brugge uit (nog?) geen water bij de wijn gedaan is omdat ze gewoon het bedrag verwachten dat Leeds hun geboden heeft.
Ik zou in Charles zijn plaats dat niet snappen. 30m+2m is nog altijd een gigantisch bedrag en dat verschil van 5m heeft hij toch ruimschoots goed gemaakt met mee te zorgen voor de titel en CL. Je gaat uw beste jeugdproduct toch niet weg sturen naar waar hij niet wilt of hem tegen zijn zin houden en mogelijks op een slechte manier uit elkaar gaan.
Dat verhaaltje van meer dan David geloof ik weinig van. Zou ook maar belachelijk zijn als dat de reden is.